Nyt alkaa näyttämään asialliselta, kerrohan kokemuksia kun niitä tulee!
Oletko mahdollisesti tulossa huomenna Keuruulle?
Jos mä tuon moton vaihdan, niin näyttäisi siltä että 27" buffalot tulisi alle koska bear clawit on ilmeisesti noiden lisäksi ainoa tl-hyväsytty rengasmalli "karkeissa" kuvioissa.
Bear claw on varmaan hyvä, mutta jos 27" ei ole oikeasti 27" korkea...
No ehkä suurin vaikutus on sillä kumpi noista on vähemmän huono ajaa tiellä, maastossa lienevät molemmat yhtä hyviä.
jumalaut ei voi sanoo kun että on ihan sika rouheen näkönen! aika lähel loksui näyttäis menevän mut ei taida ihan kiinni ottaa. Mut rouheet on.... kyllä käyp katteeks
Mookku ja Vaakku ATV
Ostoparatiisi.com Mönkkäri miehen ykkös mesta
Pieni raapiminen ei mitään haittaa. Muistaapa silloin aina että on RENKAAT alla eikkä mitkään kottikärrynpyörät !!
Kun itse laitoin Buffalot Grizzlyyn, ei minulla ollut mitään tietoa kyseisistä renkaista. Nyt melko suurella osalla kaveriporukasta on samanmoiset gummit alla ja kukaan ei ole moittinut.
Jos tasapainotuksille meinaatte niitä, niin kannattaa muistaa että kyseessä on kuitenkin maastorengas...isolla ÄMMÄLLÄ !!
Ei edes tarvetta tasapainotuksiin, eilen 80km/h mittarin mukaan eikä minkään laisia tärinöita. Edelliset kirjoittajat osuivat asian ytimeen, nämähän on mönkijöitä.
Etuvalon kurasuojaan raapii rengas kiinni jo pikku joustossa mut otin mokomat muovi härpäkkeet irti.Mites waarilla, joko oot tehnyt jonkun muunmallisen kurasuojan?
en oo laittanu mitään valojen suojaks ja ne muovit lens tosiaan vek jo pihalla. ja tiellä garminin näyttöön on pamahtanut 95km/h moton mittari toimii miten toimii, en oo jaksanu kiinnostuu korjaa sitä
Toiset vaan on niin kovin tarkkoja siitä tasapainotuksesta. Mulle se on ihan sama miten se vispaa kunhan vaan pyörii ja PITÄÄ!!!
Ei ole tähänpäivään mennessä vielä haitannut renkaan epätasapainosta johtuva täryrys tai puistattaminen mun ajamista.
Hyvä jos teillä on oikea asenne .
Niin ja se piti sanoman, että alkoihan se motokin näyttää pikkuhiljaa oiken maastokamppeelta
JaMaHi kirjoitti:Toiset vaan on niin kovin tarkkoja siitä tasapainotuksesta.
En mä ole tarkka tasapainoituksesta vaan ajomukavuudesta ja siitä että renkaiden tärinä kuluttaa niveliä ja iskareita. Mukavuudenhaluisena ja nuukana miehenä puntitan aina renkaat, vaikka ne tulisikin pelkkään maastokäyttöön
JaMaHi kirjoitti:Toiset vaan on niin kovin tarkkoja siitä tasapainotuksesta. Mulle se on ihan sama miten se vispaa kunhan vaan pyörii ja PITÄÄ!!!
Ei ole tähänpäivään mennessä vielä haitannut renkaan epätasapainosta johtuva täryrys tai puistattaminen mun ajamista.
Hyvä jos teillä on oikea asenne .
Niin ja se piti sanoman, että alkoihan se motokin näyttää pikkuhiljaa oiken maastokamppeelta
He hee
"mönkijän turha vinssailu ja renkaiden tasapainoitus on vähän semmosta homostelua, hanaa vaan tarpeeks ni ei tarvii tehdä kumpaakaan"...
Ja sitä E merkkiä on sitten turha noista puhvaloista etsiä.Ja vertailun vuoksi:25"kenda bc on 10cm matalampi kuin 27" puhvalo vaikka nimellis kokoero vain 2".