maastossa

Keskustelua CF-Moto mönkijöistä
pehtoori
Noppeli

maastossa

Viesti Kirjoittaja pehtoori »

Onko kukaan säätäny variaattoria paremmin maastoon sopivaksi ja isommille renkaille esim. yammun osilla? Tahtoo olla pikku puoli liian nopea vakiona.
Niksutin@
3WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niksutin@ »

kiinnostaisi ihan sama asia itteänikin.
Onko kellään kokemusta noista All Right oy:ssä myytävistä Teamin Big Wheel kytkin sarjasta 27" ja 28" renkaille..
Mitä kaikkea ne sisältää? onko siinä pelkät rullat ,vai koko kytkin ? nuo yamahan osat saattais käydä CF-Motoon.. :roll:
Coen
3WD

Viesti Kirjoittaja Coen »

Mistäänhän mä en mitään tiedä, mutta kysymyksenä on, onko vari jammun vai suzukin kopio?

Mun käsittääkseni runko ym. on Grizlyä ja moottori Suzuki Eigeriä (siis kopiot) ja eikös tuo vari kuulu tohon moottori pakettiin vai olenko taas syönyt huonoja sieniä?

Tiedosta olisin itsekin kiinnostunut.
Coen
3WD

Viesti Kirjoittaja Coen »

Siis Vinsonin kopiohan se oli.

Kävin viime viikolla hakemassa sheriffin huollosta ja tuli samalla turistua Waarin kanssa Big Wheel kitistä sheriffiin.

Waari sanoi että hänellä olisi tulossa yksi setti kokeiluun kunhan muilta kiireiltä kerkeää joten toivottavasti lähitulevaisuudessa olisi tulossa raporttia siitä miten toimii/soveltuu ceffiin.

Laitatko Waari tietoa tänne kun olet saanut palikat paikalleen?

Muilekin tiedoksi että Waarilla on auennut (en itse ainakaan tiennyt) Waari's Garage EC:n pömpeliin, joten sinne vaan kampeet huoltoon!

Tiettävästi olisi myös polle huolto tulossa...

Waari varmaan kertoo lisää, minä vain arvailen . :roll:

Täällähän olikin jo ilmo: http://keskustelu.sammysatv.com/viewtopic.php?t=9497
Vastaa Viestiin