TGB 425 Suutinsarja
TGB 425 Suutinsarja
Kertokaapas viisaammat että sopiiko Outlander 400 suutinsarja Teguun.
Näyttäis olevan sama kaasari siinä.
Näyttäis olevan sama kaasari siinä.
Dynojetin suutinsarjakoFanzySam kirjoitti:Olen pistänyt tilaukseen justiinsa yhden setin ja katotaan kuin toimii!

Ja kokemukset kehiin sitte kunhan on testattu

-HUSABERG-
-Näillä, tuosta ja tuonne mennään-
Ex:TGB Blade 425 -wanapii mutaraaseri-
lähti 21.08.09
Ex: Keeway atv 50cc
http://kuvablogi.com/blog/11516/ <- Päivitys 20.03.09
http://www.ncquads.com
-Näillä, tuosta ja tuonne mennään-
Ex:TGB Blade 425 -wanapii mutaraaseri-

Ex: Keeway atv 50cc
http://kuvablogi.com/blog/11516/ <- Päivitys 20.03.09
http://www.ncquads.com
On noissa sarjoissa eri kokoisia suuttimia ja muuta roinaa, mutta ymmärtääkseni TGB:n pääsuutin esim. olisi kokoa 122,5 Ja jos noissa suuttimen reikien "muodoissa" / pituuksissa sitten vielä on eroa,kimmof kirjoitti:Onko yamahassa ja Outlander 400 saman kokoiset suuttimet ? Ja Mikä ero on 425 suuttimiin ?
niin eipä tuo koko kaikkea kerro.
Blot...
Jep.jep heti tulee tietoa kun olen saanu setin ja testit tehtyä!tuurim kirjoitti:Ilmoittele kun (jos) saat suuttimet kiinni että oliko hintansa väärti.
Onko tietoo siitä variaattorin prikka hommasta?
Dynojetin sarjassa pitäisi ymmärtääkseni olla usampaa kokoa noita suuttimia ja sitten neula ym. matskua menee vaihtoon.
Siinä on mahdollisuuksia kyllä myös vetää päin honkia nuo säädöt!

Tuosta prikka systeemistä variaattorissa en ole kuullut, mistä sait tuollaisen tiedon?
Blot...
Luin jotain aiempia TGB keskusteluja ja siellä pisti silmään että olisi joku prikka variaattorissa hidasteena...onko kellään tietoa että pitääkö paikkansa!?FanzySam kirjoitti:Jep.jep heti tulee tietoa kun olen saanu setin ja testit tehtyä!tuurim kirjoitti:Ilmoittele kun (jos) saat suuttimet kiinni että oliko hintansa väärti.
Onko tietoo siitä variaattorin prikka hommasta?
Dynojetin sarjassa pitäisi ymmärtääkseni olla usampaa kokoa noita suuttimia ja sitten neula ym. matskua menee vaihtoon.
Siinä on mahdollisuuksia kyllä myös vetää päin honkia nuo säädöt!
Tuosta prikka systeemistä variaattorissa en ole kuullut, mistä sait tuollaisen tiedon?
Saako variaattoria säädettyä niin että menisi pienemmillä kierroksilla esim kaupunki nopeutta? Mielestäni turhan korkealla kierrokset.
Joko kiinni?
Jokos FanzySam on päässyt testailemaan suutinsarjaa paikoilleen?
Re: Joko kiinni?
Moro! Nyt on kokeiltu ja täytyy sanoa, että tuo sarja minkä hommasin ei ainakaan toiminut omassa yksilössä.tuurim kirjoitti:Jokos FanzySam on päässyt testailemaan suutinsarjaa paikoilleen?
Voi olla seosruuvin kääntelylläkin vielä vaikutusta, kun rupesi tekemään DynoJetin neulalla sitä, että kaasu "hirtti" kiinni vähän ja sitten romahti tyhjäkäynti kokonaan pois...
Pääsuutin kaiketi ei oireile, mutta ei toisaalta täyskaasullakaan tuonut mainittavaa eroa alkuperäiseen.

Joku toinen sarja ehkä vois toimia tai sitten noista suuttimista vois kokeilla tehdä ihan uniikkeja koekappaleita jos aikaa riittää!
Se ero tuli kyllä, että aiemmin kun päästi kaasun niin usein pamahteli putkessa aika kovaa, se on kokonaan poistunut jostakin syystä, mutta hyvä näin, ei vanhukset saa slaakia jalkakäytävillä.

Blot...