Hiukan heitän kokemuksia mitä on huhtikuun lopusta kertynyt.
Pohjantähden vakuutus ilman alennuksia: liikenne 153,95 ja vapaaehtoinen ajoneuvovakuutus 27,27.
TGBeellä ajeltu vain noin n. 400-500km koska ajoasu piti tilata ja koska vasta eilen sain leimattu alle 185/70 13" renkaat Enkei aluvanteilla.
Renkaat omasta hyllystä, vanteet nettivaraosasta ja 10x1.25 mutterit nippelit. netistä. Kulkua on kuten ennen koska renkaan halkaisija ei kasvanut kuin ilmeisesti 3mm mutta mittarin GPS kalibrointi on vielä tekemättä. Aiemmin muutin koodin C0420stä C0377ään koska sillä mittari piti kutinsa 22x10-10 vakiorenkailla.
Tuli muuten tarkka ohjaus!! Jo ajatus kääntymisestä aiheuttaa kääntymisen

Paljonkohan väki on pitänyt painetta autorenkaissa? 1.0 vai alle? Jotain 0.8han tais olla nappulakumeille tielle.
Vanhasta muovisesta työkalulaukusta on tehty tarakalle laukku, eikä mielestäni häpeä tehdastekoisia. Hintaa tuli n.5e jos ei lasketa ajomatkaa seinäjoelle

Tankinkorkkia en ole tilannut eikä kukaan ole sellaista myynyt joten tein sen 25litran muovipytyn korkista. Vahingossa löyty oikea koko. Korkkiin vaan piti tehdä 3 kpl noin millistä ilmareikää sopivaan kohtaan. Kulku loppu kun ei tankissa ollu muuta ilmareikää

On toiminut tiellä, maastossa ja rankkasateessa eikä ole ollut juurikaan tullu uusia vikoja tai "ominaisuuksia".
Jalkajarru ei oikein toimi. Seisontajarrua piti kiristää toistamiseen mutt mitäs tuli ajettu jarru päällä

Käynti pätkii välillä ajon aikana, kuin virta katkeis alle sekunniksi. Mutta onko kylmä kone, milloin lie vaihdettu tulppa vai polttoaine ongelma, en tiedä.
Peräkärrylle,kippi kärry, ajon jälkeen oli kärryn pohjalle valunut jostain öljyä mutt tuliko se huohotin reijästä vai mistä, en alkanut vesisateessa tutkimaan. Tosin takuu loppu 2 viikkoa sitten....

Olisko tullu ylitäytetystä perästä?? Onko kukaan löytäny netistä hyviä räjäytyskuvia?
Kylmänä liikkeelle lähdettäessä "turbo" vinkuu hetken. Aivan kuin joku muovinen tai kova kuminen pyörivä juttu hetken hinkkais johonkin reunaan. Alkuun luulin että se on joku risu väärässä välissä mutta eipä löytyny risua. Olisko ensiö varinremmi?? Onko kukaan vaihtanut? Mistä niitä saa vai moduboxista? Ja onko "pura koko kone" homma?? Milloinkanhan tulis oikeesti tuo remmi vaihtoon? Yli 7000km lasissa eikä vissiin koskaan vaihdettu. Ei ainakaa takuun piikkiiin.
Lisäksi joskus startti ei sano mitään mutta kun tekee "lähtövalmistelut" uudelleen: eli virrat pois, vaihde päälle ja uudelleen vapaalle, käsijarru pohjaan ja virrat päälle ja starttia, niin taas lähtee.
Tyytyväinen olen ollut, etten sanoisi todella tyytyväinen. 325 TL tai 425 4x4 TL kyllä himoittas mutt katsotaan nyt. Jaksaako nuo isommat mallit vääntää paremmin koska tehot on kuitenkin kuristettu siihen 14-15 kilowattiin?
Työmatkaa on 120km päivässä ja meinasin TGBeellä alkaa sitä kulkemaan, olenko aivan hullu

Katsotaan miten äijän käy!