nokai se on odotuksen väärti...
Kömpiäinen kirjoitti:Ääh, en ala!![]()
Tahtoo ison avenkerin ja heti! Blade-noppeli vaihtoon...![]()
Odottavan aika on tänä vuonna paljon pidemmän tuntuinen.
Yhdyn tuohon ja lisään sen minkä ennenkin, ottaen huomioon edulliset huollot+huollon nopeus ja muut palvelut joita sain Juvamalmilla.Mönkii kirjoitti:
Eli mun mielipide on että jos haluaa hyvän perus mönkijän mutta ei halua maksaa siitä samaa hintaa kun kaksi uutta autoa, kannattaa ostaa TGB!Vikoja on kaikissa, eroja on kaikissa, mutta se tosiasia on vaan jotenkin helpompi niellä 6000e mönkijässä kun 16000e mönkijässä.
Kömpiäinen vei sanat suustani, varsinkin tuon ajotietokoneen kanssa, Tegun käyttöohje kirja kertoo miten pääseen asetuksiin.Kömpiäinen kirjoitti:Sulla on kyllä sattunut kai ma 13.pv malli käsiisi...
Ainakin sen perusteella mitä täällä palstalla oon lukenut ja 325:n kanssa kokenut.
Toivotaan, että vika löytyy ekassa huollossa. Itte ajelin eilen melkein 100km kokeilua...
Ei oo muuten bighornit renkaina avenkerissa, Innovat on kuten pikku bladeisskin.
Kadunkulmissa kun painaa lärpäkkeestä, niin kumit sulaa savuna ilmoille.
On potkuu paremmin ko vanhassa noppelissa
Kokeile Vatku ab out 0725:ttä ajotietokoneeseen nopeutta varten
Tuo tegun käyttämä on 7, hanki illidium tai mikäsenyt oli.mutakettu kirjoitti:Onkos kukaan suunitellu 425:ees laittavansa 450 tai 550 etuperän? se olis lukollinen ja kuulemma samoilla välityksillä, itse ajattelin jossain vaiheessa sen laittaa niin pääsis metsässä paremmin kuin nykyisellään kun on vaan kolmevetonen. samalla täytyis tietenki vaihtaa se nelivedonkykin lukolliseen malliin. mistähän noihin teguihin sais osia ohi maahantuojan ni ei olis niin kalliita?? tollanen etuperän vaihtoon tavittavat osat tulis modularboxin kautta maksamaan n.1000 euroa. tiedä sitten onko kallista vai ei... nii joo mikä lämpöarvoinen tulppa teillä on maahantuojan toimesta? itselläni oli ngk cr7E paikoillaan ja tgb :n kirja suosittaa cr8E:tä.