Turhan ranttu lähteen käyntiin

Keskustelua TGB mönkijöistä.
clubi69
3WD
Viestit: 83
Liittynyt: 09 Joulu 2009 21:33
Mönkijä:: TGB Blade

Re: Turhan ranttu lähteen käyntiin

Viesti Kirjoittaja clubi69 »

stequ78 kirjoitti:Mikunissa on pohjassa kanta alas päin tasapäinen messinkiruuvi ja auki kääntämällä seos vahvenee,siinä reiässä oli mikunissa uutena kumitulppa ja seosruuvin vieressä on kohokammion tyhjennys proppu.
Ok, mulla on Keihin kaasari, on vissiin eri..?
Avatar
stequ78
Tracks
Viestit: 998
Liittynyt: 29 Tammi 2011 08:21
Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Paikkakunta: Porin kylä

Re: Turhan ranttu lähteen käyntiin

Viesti Kirjoittaja stequ78 »

Joo on se sit eri mut siäl kohokammion pohjassa tai välittömässä läheisyydessä ei ole muita tasapäisiä messinkiruuveja kun seosruuvi ja koittamalla se selviää mitään ei hajoo vaik olis väärä ruuvi kone käymään jos käydessä pystyy säätää seosruuvia,aukaisemalla seoksen pitäs vahvistua ja tyhjäkäynnin nousta.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Puuhis66
4WD
Viestit: 141
Liittynyt: 03 Helmi 2010 11:24
Paikkakunta: Salo / Pertteli

Re: Turhan ranttu lähteen käyntiin

Viesti Kirjoittaja Puuhis66 »

Mulla ainakin kaasarin alla on ainoastaan tyhjennys ruuvi... Ja kaasari on KEIHIN.

Tuola kuva jossa ruuvi joka monessa paikassa ilmoitetaan SEOS ruuviksi, ihmettelen vaan kun se on ihan kiinni asennossa ??? :arrow: :arrow: http://puuhis66.kuvat.fi/kuvat/Malli+ku ... IHIN-1.JPG

Jos joku enemmän näitten kanssa pelannut osaisi kertoa... Ja kysehän on 250cc Bladesta... :roll:
Mikä luvataan se pidetään.
Kuva
http://www.puuhis66.kuvat.fi/kuvat/

Uudenmaan Mönkijät ry
Jepla
Noppeli
Viestit: 6
Liittynyt: 12 Huhti 2011 13:29

Re: Turhan ranttu lähteen käyntiin

Viesti Kirjoittaja Jepla »

En omista kyseistä peliä enkä muutakaan mutta tämmöisen löysin modularboxin sivuilta
http://www.cobrasales.com/docs/TGB%20Se ... %20250.pdf

sieltä sivu 4-9.

Skootteri puolella kaasarin säätö meni siten että kone lämpimäksi ja sitten seosruuvia kevyesti käännellen "kuunnellaan" missä kohtaa kierrokset on korkeimmillaan. Tästä muistaakseni sitten käännettään pikkusen kiinnipäin. Mutta taitaa ton manuskan ohje olla parempi. Venttiilien välyksilläkin on oma merkityksensä varsinkin kylmäkäynnistykseen.
anabebe
2WD
Viestit: 37
Liittynyt: 23 Heinä 2010 18:22
Mönkijä:: TGB Target 500 '10

Re: Turhan ranttu lähteen käyntiin

Viesti Kirjoittaja anabebe »

Targetti seisoi paikallaan 4 päivää kun satoi vettä. Sen jälkeen kone starttasi ja ajoin n.20m, minkä jälkeen hyytyi ja sammui. Nyt on uusi sytytystulppa paikallaan ja startti alkaa vinkumaan, mutta ei kuitenkaan lähde käyntiin. Missä vika? Aiemminkin on sateisten kelien jälkeen vähän nikotellut ja tehny tiukkaa päästä liikkeelle. Mihin on päässyt vettä, kosteutta? Mistä lähteä liikkeelle vian selvittämisessä?
Avatar
ViiMax
Tracks
Viestit: 4448
Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
Mönkijä:: Sp 500
Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala

Re: Turhan ranttu lähteen käyntiin

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

anabebe kirjoitti:Targetti seisoi paikallaan 4 päivää kun satoi vettä. Sen jälkeen kone starttasi ja ajoin n.20m, minkä jälkeen hyytyi ja sammui. Nyt on uusi sytytystulppa paikallaan ja startti alkaa vinkumaan, mutta ei kuitenkaan lähde käyntiin. Missä vika? Aiemminkin on sateisten kelien jälkeen vähän nikotellut ja tehny tiukkaa päästä liikkeelle. Mihin on päässyt vettä, kosteutta? Mistä lähteä liikkeelle vian selvittämisessä?
Joko selvis mikä oli syynä / vikana ?

Ainakin 400 ja 500 kuutioiset tegut lähtee paremmin käyntiin kun ryyppy on ns. puoliasennossa kylmällä, koskaan en oo nykyistä saanut täysryypyllä käyntiin...

Mutta lämpimillä ilmoilla lähtee ilman huikkaakin, mutta joutuu hetken kaasuttelee et pysyy joutokäynnillä s..tanan kaasarivehkeet :P
Vastaa Viestiin