Ok, mulla on Keihin kaasari, on vissiin eri..?stequ78 kirjoitti:Mikunissa on pohjassa kanta alas päin tasapäinen messinkiruuvi ja auki kääntämällä seos vahvenee,siinä reiässä oli mikunissa uutena kumitulppa ja seosruuvin vieressä on kohokammion tyhjennys proppu.
Turhan ranttu lähteen käyntiin
Re: Turhan ranttu lähteen käyntiin
- stequ78
- Tracks
- Viestit: 998
- Liittynyt: 29 Tammi 2011 08:21
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
- Paikkakunta: Porin kylä
Re: Turhan ranttu lähteen käyntiin
Joo on se sit eri mut siäl kohokammion pohjassa tai välittömässä läheisyydessä ei ole muita tasapäisiä messinkiruuveja kun seosruuvi ja koittamalla se selviää mitään ei hajoo vaik olis väärä ruuvi kone käymään jos käydessä pystyy säätää seosruuvia,aukaisemalla seoksen pitäs vahvistua ja tyhjäkäynnin nousta.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Re: Turhan ranttu lähteen käyntiin
Mulla ainakin kaasarin alla on ainoastaan tyhjennys ruuvi... Ja kaasari on KEIHIN.
Tuola kuva jossa ruuvi joka monessa paikassa ilmoitetaan SEOS ruuviksi, ihmettelen vaan kun se on ihan kiinni asennossa ???
http://puuhis66.kuvat.fi/kuvat/Malli+ku ... IHIN-1.JPG
Jos joku enemmän näitten kanssa pelannut osaisi kertoa... Ja kysehän on 250cc Bladesta...
Tuola kuva jossa ruuvi joka monessa paikassa ilmoitetaan SEOS ruuviksi, ihmettelen vaan kun se on ihan kiinni asennossa ???


Jos joku enemmän näitten kanssa pelannut osaisi kertoa... Ja kysehän on 250cc Bladesta...

Re: Turhan ranttu lähteen käyntiin
En omista kyseistä peliä enkä muutakaan mutta tämmöisen löysin modularboxin sivuilta
http://www.cobrasales.com/docs/TGB%20Se ... %20250.pdf
sieltä sivu 4-9.
Skootteri puolella kaasarin säätö meni siten että kone lämpimäksi ja sitten seosruuvia kevyesti käännellen "kuunnellaan" missä kohtaa kierrokset on korkeimmillaan. Tästä muistaakseni sitten käännettään pikkusen kiinnipäin. Mutta taitaa ton manuskan ohje olla parempi. Venttiilien välyksilläkin on oma merkityksensä varsinkin kylmäkäynnistykseen.
http://www.cobrasales.com/docs/TGB%20Se ... %20250.pdf
sieltä sivu 4-9.
Skootteri puolella kaasarin säätö meni siten että kone lämpimäksi ja sitten seosruuvia kevyesti käännellen "kuunnellaan" missä kohtaa kierrokset on korkeimmillaan. Tästä muistaakseni sitten käännettään pikkusen kiinnipäin. Mutta taitaa ton manuskan ohje olla parempi. Venttiilien välyksilläkin on oma merkityksensä varsinkin kylmäkäynnistykseen.
Re: Turhan ranttu lähteen käyntiin
Targetti seisoi paikallaan 4 päivää kun satoi vettä. Sen jälkeen kone starttasi ja ajoin n.20m, minkä jälkeen hyytyi ja sammui. Nyt on uusi sytytystulppa paikallaan ja startti alkaa vinkumaan, mutta ei kuitenkaan lähde käyntiin. Missä vika? Aiemminkin on sateisten kelien jälkeen vähän nikotellut ja tehny tiukkaa päästä liikkeelle. Mihin on päässyt vettä, kosteutta? Mistä lähteä liikkeelle vian selvittämisessä?
- ViiMax
- Tracks
- Viestit: 4448
- Liittynyt: 13 Helmi 2011 13:10
- Mönkijä:: Sp 500
- Paikkakunta: Nurmijärvi & P-Karjala
Re: Turhan ranttu lähteen käyntiin
Joko selvis mikä oli syynä / vikana ?anabebe kirjoitti:Targetti seisoi paikallaan 4 päivää kun satoi vettä. Sen jälkeen kone starttasi ja ajoin n.20m, minkä jälkeen hyytyi ja sammui. Nyt on uusi sytytystulppa paikallaan ja startti alkaa vinkumaan, mutta ei kuitenkaan lähde käyntiin. Missä vika? Aiemminkin on sateisten kelien jälkeen vähän nikotellut ja tehny tiukkaa päästä liikkeelle. Mihin on päässyt vettä, kosteutta? Mistä lähteä liikkeelle vian selvittämisessä?
Ainakin 400 ja 500 kuutioiset tegut lähtee paremmin käyntiin kun ryyppy on ns. puoliasennossa kylmällä, koskaan en oo nykyistä saanut täysryypyllä käyntiin...
Mutta lämpimillä ilmoilla lähtee ilman huikkaakin, mutta joutuu hetken kaasuttelee et pysyy joutokäynnillä s..tanan kaasarivehkeet
