Kuuluuko se kolkotus myös vaihteen ollessa N asennossa eli vapaalla, ei kait ?camshaft6 kirjoitti:Ja ettei olisi liian helppoa,niin uutta ongelmaa pukkaa.
Kun lähtee peruuttamaan tovin sammuksissa ja paikallaan olleella pelillä,niin kuuluu voimakas kolkotus etuperän/kardaanin alueelta.
Tämä tapahtuu kun takaveto on päällä,poistuu kun käyttää nelivetoa päällä tai ajaa pienen lenkin.
Ääni kuuluu samassa suhteessa nopeuden kanssa(moottorin kierroksilla ei vaikutusta).
Olen jo yrittänyt kiristää 4/2wd vaijeria-jos siinä olisi vika,mutta vika esiintyi uudestaan kun peli oli seissyt reilumman aikaa.
Onko kokemusta voisiko joku tappi liukua paikaltaa kun seisoo,vai onko perässä jokin jousi joka voisi olla vioittunut?
Kyllä se aika varmasti on siinä säädössä se vika, eli kun kierrät 2WD/4WD säätöruuvia myötäpäivään niin se löysyttää säätöä, kun taas vastapäivään niin kiristää, eli kuvailemasi perusteella sulla on se säätö liian löysällä eli etuperässä oleva "kytkentäholkki" menee liian pitkälle ja takavetoasennossa tavallaan yrittää pitää nelivetoa päällä ja kun säätö on pielessä niin se lonksuttava ääni tulee etukardaanin päästä...
Eli pyöritä sitä säätövaijeri pidempää mutteria vastapäivään aluksi vaikka pari kierrosta ja kokeile poistuuko ongelma, jos ei niin sitten kierros lisää ja kokeilu jne jne..
Sitten jos kolinaa ei kuulu niin testaat 2wd asennossa pysyykö takaveto päällä, peruuttele myös, ja sittenm 4wd asennossa testaat pysyykö neliveto päällä ja lopuksi vaihdat 4wd tilan 2wd tilaan, jos takaveto kytkeytyy niin ongelma pitäisi olla ratkaistu.
Sorkke hieman epäselvä viesti mutta jos et älynny niin voin jeesaa esim puhelimitse tms...
Toivottavasti saat pelin wörkkiin
