Näin on yksi TGB vika kuitattu



Meillä oli ensin 450 blade niin siinä oli ihan sama juttu että paukutti putkessa 45-50kmh nopeudessa, olen sitä mieltä että se alue kaasussa on sellainen että kone käy laihalla, varma en tietenkää ole mutta näin asian näkisin.samsan kirjoitti:Sit kun ajaa sellasta tasata 50 niin kone paukuttaa niin perhanasti putkessa ja tuntuu että moottori yrittää vaan jarruttaa. (Kyllä huomaa että kone on tehty peukku ojossa ajamiseen.)
Kiitos palstalle tästä iridium tulppa vihjeestä, kävin ostamassa kyseisen CR8EIX tulpan ja nyt TGB Blade 250 lähtee kylmänäkin käyntiin ilman ryyppyä (ainakin näissä lämpötiloissa). Aikaisemmin tarvitsi ryyppyä aamuisin kesälämpötiloillakin..ViiMax kirjoitti:Nakkaa samalla sinne iridium tulppa kun hääräilet tulpanjohdon ja puolan kimpussa, itsellä auttoi selkeästi kylmäkäynnistyksiin juurikin tuossa 425 mallissa.camshaft6 kirjoitti:Nyt on haettu uusi puola,tulpanjohto ja hattu paketti,sen pitäisi korjata pätkiminen.Ja mukaan tarttui uudemman mallin startti rattaat ja tiivisteet, että saa värkin lähtemään paremmin käyntiin(eli tehokkaampi startti ja siihen sopivat välitysosat).
Postailen sitten kun saan helyt paikalleen.
NGK CR7EIX iridium käypi sihen
NGK CR8EIX käy myös (ohjekirjan mukaan)
Ite käyttäny tuota 8- tulppaa kun ohjekirja sitä suosittelee, modularista jos hakee tulpan niin myyvät 7- tulpan.
Kiitoksia yrityksestä, Mutta se ääni tulee lähempää vetonarua vai sen ympäristöstä?Se sirinä/räminä jos nyt voidaan kutsua resonoinniksi, kuuluu vaihdetangoista. Ei auta siihen muu kuin tunkea paksua vaseliinia vaihdetankojen mekanismin sisään
Juu soittoa huoltoon vain jotta meteli selviää, se vasemman puolen vaihdetankohan on heti siinä katteen takana vetonarun yläpuolella, sen sirinän paikallistamiseen meni itselläkin aikaa kun kullosti jotta tulee koneen sisältä/alempaa.kgb kirjoitti:Kiitoksia yrityksestä, Mutta se ääni tulee lähempää vetonarua vai sen ympäristöstä?Se sirinä/räminä jos nyt voidaan kutsua resonoinniksi, kuuluu vaihdetangoista. Ei auta siihen muu kuin tunkea paksua vaseliinia vaihdetankojen mekanismin sisään
Pitänee soittaa huoltoon
Ei kuulu ääntä tyhjäkäynnilläKuuluuko se sirinä jos kierrättää joutokäynnillä paikoillaan ?
Helpoimmalla pääset kun tilaat modularboxilta alkuperäisen anturin.JJR kirjoitti:Ekoja kertoja tullut 425 kanssa möyrittyä maastossa, hetken pääsee möyrimään,niin syttyy lämpötilan varoitusvalo.
Flekti ei siis lähde pyörimään,testasin että toimii. Tarkistin myös että jäähdyttimen ylänurkassa olevaan anturiin tulee jännite ja johdot yhdistämällä lähtee
flekti huutamaan. Eli flektin anturi rikki.
Kysymys kuuluu, mikä kierre mahtaa olla flektin anturissa,voisi ostaa tilalle uuden?