vaihtoehtoista lumiauraa Finmanin tilalle?

Keskustelua TGB mönkijöistä.
Iguana
Noppeli

vaihtoehtoista lumiauraa Finmanin tilalle?

Viesti Kirjoittaja Iguana »

Onkohan kenelläkään hyviä kokemuksia jostain muusta kuin Finmanin järkyttävän hintaisesta lumilevystä? Joku keksintö pitäisi keulalle saada, mutta on tuo 800 melko iso raha levystä. Saisi olla kohtuu pienellä työllä laitteeseen sopiva, kun aikaa askartelulle ei juuri tällä hetkellä liiemmin ole.
ViiMax
Tracks
Mönkijä:: Sp 500

Re: vaihtoehtoista lumiauraa Finmanin tilalle?

Viesti Kirjoittaja ViiMax »

No V-mallin auraa ei taida halvemmalla saada. Iron balticci maksaa vielä n.100e enemmän..

Bronco yms peruslevyä saa 300-400e väliin, riippuen tosin leveydestä yms. Warnin perus sarjaa tuohon samaan hintaluokkaan, keltaista alueauraa sitten "pienellä" lisäinvestoinnilla. Lähes kaikissa pohjaankiinnitettävissä auroissa asennus samaan tapaan. Tgb:lle varmaan löytyy oma asennuslevy, tai sitten yleismallisella laittaa paikoilleen.

Kerro nyt vähän mimmoista auraa hakusessa ja vähän levyn mittaa niin autellaan tarkemmin. Sekä budjetti ?
donjohnsson
2WD

Re: vaihtoehtoista lumiauraa Finmanin tilalle?

Viesti Kirjoittaja donjohnsson »

Mulla ei ole kun hyviä kokemuksia aurasta. Toimii ja kestää tosihyvin. En tiedä miten tiukalla rahasi on mutta kyllä mä ennemmin sen +200 tai +300euroa maksa tuollaisesta kotimaisesta kunnollatehdystä V-Aurasta millä ajaa kunnolla kasaa kun säästää sen parisataa ja ostaa perus teräspuskulevyn. Se on vähän sama kaikessa. Ihmiset kehuu että kotimaista kunnon kamaa ja kestää mutta silti pitäisi saada vielä vähän halvemmalla kun kiinanpojan tavara.
Mun mielestä 800ekee on passelihinta tosta aurasta mutta toki nää on ihan ihmiskohtaisia.
Vastaa Viestiin