TGB 400cc 4x4

Keskustelua TGB mönkijöistä.
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Ostajat: Laittakaa CopyPastella tämä ketju Modularboxin sähköpostiin ja odottakaa vastausta. Jos ette saa tai vastaus on haista haisevaa, niin tehkää omat johtopäätökset.

Myös osa kauppiasta on jättänyt varastokoneista verot maksamatta ja maksavat vasta kun asiakas on maksanut koneen. Sinänsä se ei ole laitonta, mutta vaatikaa nyt hyvät ihmiset se kampe Tieliikenteeseen katsastettuna ja kilvitettynä, siis valmiiksi ajoon, kun suoritatte maksun. Käsiraha luonnollisesti erikseen. Muutoin voi mennä kuten mun kaverilla faijalla, että sai koneeseen kilvet vasta 4-viikon odottelun jälkeen. HUH
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
tarkive
Noppeli

tgb 400

Viesti Kirjoittaja tarkive »

ilmoittaisitteko heti, jos on tietoa ison tegun saapumisesta maahan.
vepsu
TRX
6WD
Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TRX »

Saivat vihdoin tänään vahvistuksen tehtaalta että erä 400 cc teguja on lähtenyt tulemaan.
Soita Modulariin Kimmolle, 040-5532428 niin olet viisaampi.
rane
6WD
Mönkijä:: Can-Am 800 XT

Viesti Kirjoittaja rane »

Nyt se tgb 400:n 4x4 on nähty luonnossa Modularboxin uuden toimitalon
avajais näyttelyssä.Laite näytti tosi hyvältä ja laadukkaalta tulee kuulemma
joulukuussa laitteita suomeen ensimmäinen erä myyntiin,että pääsis kokeilemaan.Oli muuten maxxiksen renkailla ja tosi hienoilla aluvanteilla.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Jaa että Joukukuussa... Joulukuun jälkeen tule Tammikuu ja sitten Helmikuu jne. kyllä ne 400 tulee joskus mutta mä olen ainakin menettänyt uskoni noihin lupauksiin koska niitä lupauksia on kuultu 2006 Helmikuusta lähtien :roll:
Kylätason mönkijäkuski
rane
6WD
Mönkijä:: Can-Am 800 XT

Viesti Kirjoittaja rane »

Mutta eikö se tässä elämässä ole niin että hyvää ja laadukasta kannattaa
odottaa.Joku sanoi ettei hätäilemällä tule kuin kusipäisiä kakaroita,ehkä
sitä sanontaa voi myös soveltaa tekniikkaan ja sen kehittämiseen.
Eli ehkä tehdas on ajatellut laitteen loppuunasti ennen kuin on päästänyt
markkinoille.Arvostan tänäpäivänä semmoista ajattelua koska se on mielestäni unohtunut ainaisen tulostavottelun aikakautena.
Eli ulos ja tulos oli mitä oli.Pidän TGB:n laitteitteita laadukkaina.On kylläkin
vain kokemusta TGB:n 250:sen mönkijästä joka toimii hyvin ja on mielestäni
laadukkaasti tehty.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Juu, TGB 250 on osoittautunut luotettavaksi ja hyväksi kömpijäksi ja 400 jatkaa taatusti samaa perinnettä.
Kylätason mönkijäkuski
BLADEMAN
6WD

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

Koheltaja kirjoitti:Juu, TGB 250 on osoittautunut luotettavaksi ja hyväksi kömpijäksi ja 400 jatkaa taatusti samaa perinnettä.
Juu samaa mieltä olen koheltajan kanssa :lol:
Kenus
4WD

Viesti Kirjoittaja Kenus »

rane kirjoitti:
Eli ehkä tehdas on ajatellut loppuunasti ennen kuin.... .
Samaa ei valitettavasti voi sanoa maahantuojasta.On mielestäni aivan dorkaa alkaa markkinoimaan tuotetta tyhjillä lupauksilla(=sonta puhetta) toimitusajoista.Modularboxin"kusipää"markkinointimies soitti minulle kun olin lähettänyt ko.firmaan 3 kyselyä sähköpostitse,saamatta yhteenkään vastausta,ja neljännessä muutin sävyä kiukkuisempaan suuntaan.Markkinointimies suositteli minua ostamaan TGB:n 250 mallin ja vannoi hyvittävänsä siitä sitten hyvin kun syyskuussa tulee 400 malli.Onneksi en paskanjauhajan juttuja totellut,nyt nimittäin vituttais aika paljon.

Pyydän kaikilta muilta paitsi maahantuojalta(Modularbox)anteeksi(jos siis herkkiä taas rupeaa heikottamaan) rumaa kielenkäyttöäni.Tämän markkinointimiehen suusta tuli muutenkin sen verran paljon sammakoita,ja muiden merkkien dissaamista,että niistä oli helppo vetää johtopäätös millainen dildopää langan toisessa päässä roikku.
Kling Klong Kiinalainen 300 4x4

Sipoo sipoolaisille ja Intia intiaaneille
pekkis
Noppeli

Viesti Kirjoittaja pekkis »

pitkästä aikaa tulin lukemaan foorumia ja aika rankkaa textiä modularboxista
olisiko kilpaileva leiri. Vai olisiko vaan pettymys niin suuri jos on kerinnyt ostaa muun merkin.
Kävin itse modularbox mönkijä centerin avajaisissa jossa kyseinen laite oli nähtävissä.

kun näin sen livenä niin vaihdoin kakspuokin nelisataseen (mallimerkintä 425) ja vielä ihan hyvällä välirahalla.

Itse en ole koskaan saanut huonoa palvelua sieltä päin vastoin.
ps. hyvää kannattaa odottaa
Kenus
4WD

Viesti Kirjoittaja Kenus »

pekkis kirjoitti:pitkästä aikaa tulin lukemaan foorumia ja aika rankkaa textiä modularboxista
olisiko kilpaileva leiri. Vai olisiko vaan pettymys niin suuri jos on kerinnyt ostaa muun merkin.
Kävin itse modularbox mönkijä centerin avajaisissa jossa kyseinen laite oli nähtävissä.

kun näin sen livenä niin vaihdoin kakspuokin nelisataseen (mallimerkintä 425) ja vielä ihan hyvällä välirahalla.

Itse en ole koskaan saanut huonoa palvelua sieltä päin vastoin.
ps. hyvää kannattaa odottaa
Juu,en ole teidän kilpailevasta leiristä,olen täysin eri alalla,mutta kaupallisella kuitenkin.
Pettynyt en ole,vaikka muun merkkisen lotkottimen omistankin,muuhun kuin Modularboxin tapaan"markkinoida"tuotteitaan.Silloin kun pääpaino keskittyy ns. kilpailijoiden tai vaihtoehtojen mollaamiseen ja suoranaiseen valehteluun,nousee karvat pystyyn.
Kling Klong Kiinalainen 300 4x4

Sipoo sipoolaisille ja Intia intiaaneille
donjohnsson
2WD

Viesti Kirjoittaja donjohnsson »

Minuahan ei asia varsinaisesti mitenkään liikuta enkä heidänkanssa nyt ole jutellut joten markkinointi keinoista en tiedä mutta mitä monen muun kanssa olen jutellut niin kyllä on koko ala "dissataan naapuria" linjalla.
Kaikki haukkuu kilpaa toisiaan paitsi kone glans joka myy suurinta paskaa eikä siksi voi haukkua ketään mistään .. heheh :D :D

Että ei tämä taida olla yksi heidän juttunsa tämä haukkuminen vaan ihan osa alaa
hanska
3WD

Viesti Kirjoittaja hanska »

Soitin tänään Modularbox:iin ja kysyin lähintä poikkikatua, koska ei minun navigaattori eikä Eniron karttapalvelu tunne osoitetta. Vastaus oli: hölmö, sehän on heti kun tulet Juvanmalmille???
jusander
2WD

Viesti Kirjoittaja jusander »

Joo tosiaan se on heti siinä kun kääntyy Juvanmalmille.No se siitä.Kävin tänään katsomassa uutuutta ja täytyy sanoa,ett halvatun hyvän näkönen.
uusivuosi uudet kujeet
hansa
2WD

Viesti Kirjoittaja hansa »

Eipä oo ittellä ollu mönkijää vähään aikaan enkä varmaan hankikkaan ainakaan muutamaan kuukauteen: muuta käyttöö hillolle, mut selailen näitä moottoriajoneuvo keskustelupalstoja aika ajoin. Lähinnä autovaraosamyyjänä ihmetyttää erikoiset tavat mainostaa oman??? yrityksen politiikkaa seuraavalla tavalla:
Ajoneuvo Id: 335830 nettimotossa
Erikoista vai eikö?
Vastaa Viestiin