TGB 400cc 4x4

Keskustelua TGB mönkijöistä.
Temge
Noppeli

Hmmm...

Viesti Kirjoittaja Temge »

Kovaa puhetta..
Kenus
4WD

Viesti Kirjoittaja Kenus »

Niinpä???

Ensimmäisen noin sadan sanan joukossa oli kokonaiset 3(kolme)sanaa missä kerrottiin jotain ilmoituksen tuotteesta.Loput olikin sitten sitä itteensä.
Viimeksi muokannut Kenus, 18 Marras 2006 08:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kling Klong Kiinalainen 300 4x4

Sipoo sipoolaisille ja Intia intiaaneille
Temge
Noppeli

Negatiivinen vaikutus

Viesti Kirjoittaja Temge »

Lisätäkseni vielä, että mun mielestä tollaisella saattaa olla jopa negatiivinen vaikutus asiakkaisiin..

Millainen liike toi Modularbox muuten on? Onko asiantuntevaa?
Kenus
4WD

Re: Negatiivinen vaikutus

Viesti Kirjoittaja Kenus »

Temge kirjoitti:Lisätäkseni vielä, että mun mielestä tollaisella saattaa olla jopa negatiivinen vaikutus asiakkaisiin..

Itse olen kyllä ymmärtänyt kun asiakas avaa meidän puljun oven,että hän on saapunut sinne kuulemaan meillä myytävistä tuotteista,eikä tullut kuullakseen kilpailijoiden/vaihtoehtojen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.
Mitä tuohon asiantuntemukseen tulee niin,markkinointistrategiasta päätellen asiantuntemus painottuu enemmän kilpailijoiden kuin omiin tuotteisiin.
Kling Klong Kiinalainen 300 4x4

Sipoo sipoolaisille ja Intia intiaaneille
pekkis
Noppeli

Viesti Kirjoittaja pekkis »

Temge kirjoitti:Lisätäkseni vielä, että mun mielestä tollaisella saattaa olla jopa negatiivinen vaikutus asiakkaisiin..

itse olen kolme mönkijää kyseisestä liikkeestä ostanyt ja ei pahaa sanottavaa.
Koheltaja
Koheltaja (r)
Mönkijä:: Kodiak T3b

Viesti Kirjoittaja Koheltaja »

Kenus kirjoitti:Itse olen kyllä ymmärtänyt kun asiakas avaa meidän puljun oven,että hän on saapunut sinne kuulemaan meillä myytävistä tuotteista,eikä tullut kuullakseen kilpailijoiden/vaihtoehtojen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä.
Mitä tuohon asiantuntemukseen tulee niin,markkinointistrategiasta päätellen asiantuntemus painottuu enemmän kilpailijoiden kuin omiin tuotteisiin.
Täysin samaa mieltä, he eivät puhu omista tuotteistaan vaan kertovat mitä muut ovat tehneet huonommin :wink:

Kuulostaa samanlaiselta jurinalta kuin eräs Hesalainen asekauppias jota "herätyskelloksi" kutsutaan, siinä kaupassa ei sanoja säästellä kun kerrotaan niistä tuotteista mitä siellä ei edusteta :twisted:
Kylätason mönkijäkuski
hanska
3WD

Viesti Kirjoittaja hanska »

Asiantuntemusta ei kyllä löydy. Kävin katsomassa ja aloitin vahingossa valoista (eivät ole H4). Koska vartin utelun jälkeenkään asia ei selvinnyt, lähdin pois. Jos ei edes pääse kysymään tärkeistä asioista, niin miten myyjä voi kuvitella saavansa kauppaa.

"Hyvä myyjä on sellainen, jolla on kaksi korvaa ja yksi suu."
BLADEMAN
6WD

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

hanska kirjoitti:Asiantuntemusta ei kyllä löydy. Kävin katsomassa ja aloitin vahingossa valoista (eivät ole H4). Koska vartin utelun jälkeenkään asia ei selvinnyt, lähdin pois. Jos ei edes pääse kysymään tärkeistä asioista, niin miten myyjä voi kuvitella saavansa kauppaa.

Ihme toihua kerta kaikkiaan [-X Itsellä on tähän asti toiminut ihan asiallisesti modularboxin kanssa asiointi,tosin eipä sitä paljon sinne tarvi olla yhteydessä.(onneksi)Ja oliskohan valot H3 myös,TGB 250 on nuo H3 12v 55w :D
pekkis
Noppeli

Viesti Kirjoittaja pekkis »

BLADEMAN kirjoitti:
hanska kirjoitti:Asiantuntemusta ei kyllä löydy. Kävin katsomassa ja aloitin vahingossa valoista (eivät ole H4). Koska vartin utelun jälkeenkään asia ei selvinnyt, lähdin pois. Jos ei edes pääse kysymään tärkeistä asioista, niin miten myyjä voi kuvitella saavansa kauppaa.

Ihme toihua kerta kaikkiaan [-X Itsellä on tähän asti toiminut ihan asiallisesti modularboxin kanssa asiointi,tosin eipä sitä paljon sinne tarvi olla yhteydessä.(onneksi)Ja oliskohan valot H3 myös,TGB 250 on nuo H3 12v 55w :D
ihme touhua joo. ite oon ollut muutaman kerran yhteydessä lähinnä loncin takuu asiaoista. tgb:essä muutamia soittoja ja käynti reilu viikko sitten centterissä. palvelussa ei ollut mitää moitittavaa, pakko vaan ihmetellä miten muutama on saanut ihan jotain muuta?!
eagle
Noppeli

tgb 425 testi

Viesti Kirjoittaja eagle »

jos ymmärtää ranskaa, niin tegu 425:n testi löytyy osoitteesta. www.tgb.com.tw/
BLADEMAN
6WD

?
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 18:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hanska
3WD

Viesti Kirjoittaja hanska »

H7 lienee lisäpitkät, mikä on H3?
BLADEMAN
6WD

`?
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 18:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jr
Tracks

Viesti Kirjoittaja jr »

Eivät ne valot ainakaan huonot ole, pirun kirkkaat ja hyvät... se keikka kun perässä ajelit nii erottuivat autojen seasta mukavasti. :)
BLADEMAN
6WD

No eivät ole ei :lol: Nyt ne on suunnattu oikein,ei pitäisi autoilijoiden käsi nousta ylös kuin morjestamaan :lol:
Vastaa Viestiin