TGB:n varaosat

Keskustelua TGB mönkijöistä.
Avatar
rane
6WD
Viestit: 809
Liittynyt: 10 Elo 2006 21:25
Mönkijä:: Can-Am 800 XT
Paikkakunta: Vantaa/Pälkäne

TGB:n varaosat

Viesti Kirjoittaja rane »

Rikoin metsä reissullani TGB 250:n jalkajarrun johonkin,eli se irtosi koska sen kannattava tappi katkesi ja rikkoi myös master cylinterin.
Tarvitsin siis uudet osat ja menin maahantuojalle "tilaamaan niitä"
yllätys oli suuri kun olin tottunut sivuilta lukemaan ettei näihin niin sanottuihin
halpatuontimaiden vehkeisiin saa varaosia.
Kaveri antoi samantien tarvitsemani varaosat ja hintakin oli kohtuullinen.
Koska osat eivät olleet tavallisesti rikkoutuvia ja nekin löytyivät hyllystä niin
taitaa löytyä muutakin.Eli joku maahantuoja hoitaa varaosapuolenkin
eikä ainoastaan myyntipuolen. :lol: :lol: :lol:
Uudenmaan Mönkijät Ry
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

Modularboxilta tilasin jarrupalat ja ei siinä montaa päivää mennyt kun olivat nokialla :lol: Ei ole tarvinnut osia ostaa bladeen,kun tuntuu olevan ihan laatu tuote.Mutta ne kerrat kun olen ollut yhteydessä puhelimella /maililla sinne päähän,niin on ollut kyllä hyvää palvelua.

Terveisin:tyytyväinen asiakas
Avatar
oas
2WD
Viestit: 49
Liittynyt: 29 Touko 2006 22:52
Paikkakunta: Lohja, Mönkiä: TGP Hornet 50cc

Viesti Kirjoittaja oas »

tosta "hinta kohtuullinen" olen eri mieltä koska mun pikku tgp:hen mittarin ympäryskate maksoi lähemmän 100 euroo. en sit ostanu uutta vaan korjasin vanhan ja säästin paljon rahaa.
"Eräitä yksityiskohtia lukuunottamatta mönkijä yksinkertaistaa tulevaa taloudellista ja teollista behavorismia."
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

En tiedä, jotenkin mulla herää aina epäilykseni kirjoittajan henkilöllisyydestä kun ensimmäinen viesti käyttäjältä on viesti jossa kehutaan hirveästi jotain liikettä :roll:
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

Cooleri kirjoitti:En tiedä, jotenkin mulla herää aina epäilykseni kirjoittajan henkilöllisyydestä kun ensimmäinen viesti käyttäjältä on viesti jossa kehutaan hirveästi jotain liikettä :roll:
Tuo on kyllä ihan totta ja uusia viestejä ei paljon sen jälkeen näe :lol: :lol:
TRX
6WD
Viestit: 714
Liittynyt: 04 Touko 2006 10:44
Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
Paikkakunta: Lääneharju Vald, Estonia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TRX »

Minulta meni jarruletku edestä poikki tegusta ja Modularilla oli se hyllyssä, yllätys sekin.
No jarrujen ilmaus oli visainen projekti ja sen päätin antaa huollon hommaksi kun vein pelin 500 km ensihuoltoon ja se olikin surullinen homma, huollossa jäi osa (varmaan kaikki muu paitsi öljynvaihto) hommia tekemättä ja jarrujen ilmauksesta ei meinannut tulla mitään.
3 vkoa ja ensihuolto (öljynvaihto ?) sekä etujarrut saatiin ilmattua mutta rikkoivat takajarrut...
Kyllästyin selityksiin ja hain vehkeen pois ja soitin maahantuojalle jolloin sanoivat että tuo se tänne niin heidän huoltomies hoita sen kuntoon seuraavaksi päiväksi.
Ainakin minusta Modularilla homma pelaa ja uusien tilojen myötä saavat kunnon huollon laitteille.
Avatar
rane
6WD
Viestit: 809
Liittynyt: 10 Elo 2006 21:25
Mönkijä:: Can-Am 800 XT
Paikkakunta: Vantaa/Pälkäne

Viesti Kirjoittaja rane »

Ilmaus paikkoja on monta ja jalkajarrun ilmauspiste on takapään levyjarru
rungossa.Seuraava ilmauspiste on takasivussa vasemmalla olevassa
jakajassa,josta ilmataan takapyäriin kohdistuva käsijarru.Etulevyjarruissa
on ilmaus niille.Service Manualista löytyy ohjeet jonka saa imuroitua
netistä.Meni itsellänikin jonkin aikaa selvittäessäni ilmaus pisteet.
Muuten jalkajarrun tappi on tarkkuusvalettua ainetta eli se menee helposti
maakosketuksesta katki.Teetin uuden jalkajarrun tapin ruostumattomasta
teräksestä ,eli nyt pitäisi kestää. :idea:
Uudenmaan Mönkijät Ry
TRX
6WD
Viestit: 714
Liittynyt: 04 Touko 2006 10:44
Mönkijä:: Honda TRX 500 T3
Paikkakunta: Lääneharju Vald, Estonia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TRX »

No minä otin sen jalkajarrun kokonaan pois kun käsijarrut pelaavat mukavan herkästi ja se jalkajarrun "vipu" ottaa kiinni maastossa niin helposti ja ainakin minulla se on aina jotenkin tielläkin siinä astinlaudassa.
Onkos muuten orkkis flektin sulake kestänyt ? Minusta tuntuu että maastossa kiusatessa flekti on koko ajan päällä ja sulake meni n. kymmenen minsan välein. No koitin tilalle (10 A) 15 A:n sulaketta ja se on kestänyt mainiosti.
hansa
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 28 Joulu 2004 23:23
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja hansa »

Juu se on mun mielestä kans hyvä juttu koittaa pykälää isompaa sulaketta. Suorassa oikosulussa se poksahtaa kuitenkin. Niin mäkin olisin tehny
Vastaa Viestiin