tgb

Keskustelua TGB mönkijöistä.
vt
Noppeli
Viestit: 11
Liittynyt: 23 Tammi 2007 18:49
Paikkakunta: kotka

tgb

Viesti Kirjoittaja vt »

miten tgb:n omistajilla menee. ilmeisesti hyvin , kun ei ole ainakaan kuullut mitään negatiivista. itselläni oli pari takuu hommaa mutta hyvin modular box hoiti hommat.
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

No joo eipä tarvi paljon kirjuutella,kun ei ole mitään negatiivistä sanottavaa.Laadukas tuo TGB ,voisi jopa sanoa että "merkkimönkijä" :D
jupi
Noppeli
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Maalis 2007 18:54
Paikkakunta: etelä suomi

Viesti Kirjoittaja jupi »

Hyvin on tgb toiminut ekat 600 kilsaa ainoa asia mikä on mielestäni huonoa on etu lokareissa olevien säilytys boxien kiinnikkeet mitkä on muovia ja nyt jo poikki.
hesso
3WD
Viestit: 106
Liittynyt: 30 Tammi 2006 17:42

Viesti Kirjoittaja hesso »

eipä oo valittamista minullakaan sais vaan vääntöä lisää
Avatar
migu250
Tracks
Viestit: 1270
Liittynyt: 23 Huhti 2007 00:35
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
Paikkakunta: Pohjois-Espoo
Viesti:

yks TGP omistaja

Viesti Kirjoittaja migu250 »

Vastaus miten menee:

LähetäLähetetty: To Huh 26, 2007 10:26 pm Viestin aihe: Sisään ajo???
Sisään ajoa taisi tänään olla :? alku illasta Blade 250 ja 500km taulussa, Pasila/Ilmala meno hyytyi kun pääsulke 20A kärähti samoin 10A joka vaikuttaa jollain tavalla mittaristoon.

Pääsulake vaihdettu ei poksu.
10A sulake poksahtaa samantien kun virrat laittaa ON:nille, masina huommenna maahantuojalle, saas nähä mitä löytyy vai löytyykö vian syytä ja missä ajassa perskules.

Siihen jäi ajot sitten vähäksi aikaa.
Kaipa sitä voi sanoa sulakkeiden sisään ajoksi :roll: .

No niin ei voi sanoa huonoksi palveluksi tänään tiistaina Vapun päivänä mönkäri haettavana, vikakin löytyi ja korjattu 1h päästä ajulua taas
:lol: .
Avatar
migu250
Tracks
Viestit: 1270
Liittynyt: 23 Huhti 2007 00:35
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
Paikkakunta: Pohjois-Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja migu250 »

Sulakerasian pohja kärsinyt samoin oli pääsulake rasia, lisäksi vasemman puolen kattaan takana oleva solenoidi sökönä :cry:

Siinähän sitä vaihtoivat jostain syystä mittaristonkin samalla.

Kaikki meni takuun piikkiin tietenkin :)
Julle30
2WD
Viestit: 35
Liittynyt: 29 Huhti 2007 12:56
Paikkakunta: Vantaa

TGB

Viesti Kirjoittaja Julle30 »

TÄÄLLÄ UUSI TEGULAINEN , MULLA 250 CC-TIE MALLI PUNASENA, TÄNÄÄN TULI 800 MITTARIIN , AJOIN TÄNÄÄN 75 KM LENKIN , EI VIELÄ MITÄÄN VIKOJA ....... :roll:
P3t3
6WD
Viestit: 473
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:58
Mönkijä:: TGB Blade 425
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja P3t3 »

Mites onko noita sulakkeita mennyt pelkästään 250 vai myös 425.
Avatar
rane
6WD
Viestit: 809
Liittynyt: 10 Elo 2006 21:25
Mönkijä:: Can-Am 800 XT
Paikkakunta: Vantaa/Pälkäne

Viesti Kirjoittaja rane »

Minulla ei 425:sen kanssa ole ollut mitään ongelmia sähkön kanssa enkä
ole kuulut että muillakaan 425:sen omistajilla.
Uudenmaan Mönkijät Ry
P3t3
6WD
Viestit: 473
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:58
Mönkijä:: TGB Blade 425
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja P3t3 »

Taitaa olla kyllä laadukas merkki kun kattoo tota vikalistaa,kuinkas paljon on tullu kilsoja ranelle?
Avatar
rane
6WD
Viestit: 809
Liittynyt: 10 Elo 2006 21:25
Mönkijä:: Can-Am 800 XT
Paikkakunta: Vantaa/Pälkäne

Viesti Kirjoittaja rane »

Kilsoja on tullut vähän yli 2000 km.
Uudenmaan Mönkijät Ry
JuntTi
3WD
Viestit: 65
Liittynyt: 07 Kesä 2007 23:01
Paikkakunta: Vihanti

Viesti Kirjoittaja JuntTi »

Minkä hintaisia on tgb huollot ollu, suodattimet tms?
Onko huoltoverkosto kuinka kattava?
Hyvinkö saa varaosia?

Kysymyksiin vastauksia pyytää tegusta kiinnostunu, vaikuttaa aika hyvälle kamppeelle 8)
Larppa
Noppeli
Viestit: 6
Liittynyt: 31 Heinä 2007 02:36

Viesti Kirjoittaja Larppa »

3500 km ajettu, ainoita vikoja joita olen huomannut; Seisontajarru löystyy kokoajan, Jalkajarru ei toimi lainkaa (enää), sarvilukko hajosi ekassa kokeilussa.. Kerran käräytti 20A pääsulakkeen, ilmeisesti liian kovan latausvirran takia, kun kaasuttelin aivan tyhjällä akulla rapiasti.

TGB 250cc
Avatar
migu250
Tracks
Viestit: 1270
Liittynyt: 23 Huhti 2007 00:35
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
Paikkakunta: Pohjois-Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja migu250 »

Sarvi lukko?????
Seisonta jarrun löystyminen syynä joko ilmaa takajarru järjestelmässä tai jarrusylinteri rikki (meneekö vasenman puoleinen jarru kahva pohjaan kun puristaa jarrua?)
Samasta oireesta vaikutta jalkajarruun joka ottaa eteen ja taakse.
Myös seisonta jarrun löystyminen heijastuu samaan takajarru oireeseen.

Joten tutki/tutkituta vasen käsijarrukahvan jarrunestesäiliö ja oikea ilmaus jarru piiriin.
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
Vastaa Viestiin