käy muuten liian rikkaalla jos ei saa ilmaa tarpeeks,
liian kuristettu ilma ei hyväksi
sit kun on männässä reikä niin ei kannata ihmetellä..
näin siis kuulin eräältä tutulta pajalta joten älkää mulle huutako

Mulla saa liikaa ilmoo jos auki, se on se vaiva joka ollut alusta asti, kaasaari kertaalleen kokonaan vaihdettu samoin CDI-poksi ja releet, letkut, voisi sanoa et kaikki pikku osat ja osa poistettu kokonaan.modethepooh kirjoitti:Panin kaasarin ilmaruuvin nollille ja tyhjäkäytiruuvia säätäen sopivasti + kierrosrajoitinta +++
käy muuten liian rikkaalla jos ei saa ilmaa tarpeeks,
liian kuristettu ilma ei hyväksi
sit kun on männässä reikä niin ei kannata ihmetellä..
näin siis kuulin eräältä tutulta pajalta joten älkää mulle huutako
Tjaa kyll mull lataili 14,3 900rpmBLADEMAN kirjoitti:Ihan näin faktana,seosruuvi kaksi kierrosta auki ja kierrokset 1700rpm+/- 100.Nämä ovat huoltokirjan mukaan,ja näillä tuo saastemittaus pysyy kohdillaan.
Kierrokset olisi hyvä pitää vähintään 1500rpm,koska laturi lataa
1500rpm kierroksilla 1.2A ja 14.5+0,5 V
Tuosta pienempänä kierrokset niin ei lataa kunnolla akkua,ja jos paljon tyhjäkäyntiä + lisälaitteita niin tietää mitä siitäkin tulee![]()
Tämä siis 250 blade.
Kannatta muistaa että ei laita sitä seostappia liian pienelle,lyhentää koneen ikää niinkuin modethepooh kirjoitti.![]()
Eikä siitä nyt niin paljon apua ole,laittaa vaikka viripalikkaa jos haluaa kovempaa ajaa.
~80€ ja siitä ylöspäin olen kuullut, periaatteessa kaksi (Juvamalmi ja Viinikka).P3t3 kirjoitti:Minkäs hintasia on noi TGB:n huollot ja onko pääkaupunki seudulla muuta kuin yksi huoltopiste.
Valmistajan sivuilta löyty tällänen:BLADEMAN kirjoitti:Noniin tutkin vähän manuaalia ja tuo 400 4x4 näyttäisi olevan tehoiltaan tälläinen.
Teho:14,9kw 6500rpm
Vääntö:25,5Nm 4000rpm