425 renkaat

Keskustelua TGB mönkijöistä.
Avatar
modethepooh
2WD
Viestit: 34
Liittynyt: 19 Kesä 2007 07:57
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja modethepooh »

ihan sellainen pieni korjaus:

ei mene blade 425:sen renkaat vanteineen 250:seen
(tänään kokeiltu josko migu250 sais 425:sen orkkis renkaat alleen mut ei jako ollu lähelläkään)
se on nyt sillälailla...et millälailla?
kimmop
6WD
Viestit: 339
Liittynyt: 08 Touko 2007 22:21
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja kimmop »

näissä tuoreissa 250 on 4x110 jako. vanhemmissa joku muu..
Avatar
rane
6WD
Viestit: 809
Liittynyt: 10 Elo 2006 21:25
Mönkijä:: Can-Am 800 XT
Paikkakunta: Vantaa/Pälkäne

Viesti Kirjoittaja rane »

Nyt olis TGB 425:ssa Kendan Executionerit alla edessä 27x10-12 ja
takana 27x12-12.Pitoa tuntuu olevan ja vauhti ei tippunut eli voimaa on.
Tasapainotukseen meni jonkin verran lyijyä,mutta ei ravista pojat hoiti
hienosti rengastyöt Petikon Autotekissä.

http://kuvablogi.com/blog/4595/11/ [url]
Uudenmaan Mönkijät Ry
P3t3
6WD
Viestit: 473
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:58
Mönkijä:: TGB Blade 425
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja P3t3 »

Komeet on,ja hyvinkö mahtuu pyörimään,ei hinkkaile kiinni mihinkään?Noillahan tulee jo maavaraakin lisää muutama sentti :D
kimmop
6WD
Viestit: 339
Liittynyt: 08 Touko 2007 22:21
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja kimmop »

kyllä on miehekkäät kumit :shock: . noi originaali vanteet olis kyllä olut hienot itsellekkin mutta modularboxilla se perinteinen vastaus. joo seuraavassa kontissa on tulossa..
Avatar
rane
6WD
Viestit: 809
Liittynyt: 10 Elo 2006 21:25
Mönkijä:: Can-Am 800 XT
Paikkakunta: Vantaa/Pälkäne

Viesti Kirjoittaja rane »

Hyvin mahtuu pyörimään ei tarvinnut kuin pohjapanssarista vähän ottaa
kummaltakin puolelta siivu pois että käännettäessä ääriasentoon ei ota siihen
kiinni.Lisä leveys toi paljon vakaammaksi kurvissa ja sivulle kaatumis herkkyys vaikeassa maastossa parani(eli ei kaadu niin herkästi)
Uudenmaan Mönkijät Ry
pikkujannu
Noppeli
Viestit: 1
Liittynyt: 18 Syys 2007 16:24
Paikkakunta: järvenpää

Viesti Kirjoittaja pikkujannu »

moro. oon uus täällä ja lueskelin tossa tän rengaskeskustelun ja tuli mieleen et onko kukaan kokeillu suoraan auton renkaita tgb:hen jos jako on kerran 110 ja keskireikä ois noin 60 esim pikku corollassa on jako ainaki sama?
itelläni on 250 tegu ja kiinnostas noi auton renkaat esim talveks.
jos löytyy faktaa ni vastaile.
"kyl se tost pitäis mennä"
P3t3
6WD
Viestit: 473
Liittynyt: 20 Heinä 2006 21:58
Mönkijä:: TGB Blade 425
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja P3t3 »

pikkujannu kirjoitti:moro. oon uus täällä ja lueskelin tossa tän rengaskeskustelun ja tuli mieleen et onko kukaan kokeillu suoraan auton renkaita tgb:hen jos jako on kerran 110 ja keskireikä ois noin 60 esim pikku corollassa on jako ainaki sama?
itelläni on 250 tegu ja kiinnostas noi auton renkaat esim talveks.
jos löytyy faktaa ni vastaile.
kuten tuossa yllä jo oli niin noissa 250 taitaa olla kahta eri jakoa,joten kannatta kyllä tarkistaa ennen ostat mitään.
kimmop
6WD
Viestit: 339
Liittynyt: 08 Touko 2007 22:21
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja kimmop »

ns uudemmassa 250 on 4x110 jako ja muita eroja on ainakin suora penkki sama kuin 425. vanhemmassa penkki on huomattavasti kupera ja pehmeämpi. onko vanhemmissa 250 käsijarrun lisäksi lukittava etujarrukahva, itse löysin kyseisen ominaisuuden omasta (ei ollut ohjekirjassa mitään mainintaa)
Avatar
migu250
Tracks
Viestit: 1270
Liittynyt: 23 Huhti 2007 00:35
Mönkijä:: Can-Am Outlander 500 T3 2013
Paikkakunta: Pohjois-Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja migu250 »

kimmop kirjoitti:ns uudemmassa 250 on 4x110 jako ja muita eroja on ainakin suora penkki sama kuin 425. vanhemmassa penkki on huomattavasti kupera ja pehmeämpi. onko vanhemmissa 250 käsijarrun lisäksi lukittava etujarrukahva, itse löysin kyseisen ominaisuuden omasta (ei ollut ohjekirjassa mitään mainintaa)
Vs: Ei ole lukittavaa etujarru kahvaa vanhemassa 250:ssä.
Can-Am 500 T3 -13 Viper Red, MAXia
EXäCan-Am 500 -08 Viper Red http://www.youtube.com/user/migu250
http://migu.kuvat.fi/kuvat/
[url=http://www.uudenmaanmonkijat.fi%20url]Uudenmaan Mönkijät ry[/url], EMK Espoon Kolmperässä HUOM KULMAKORVESSA
kimmop
6WD
Viestit: 339
Liittynyt: 08 Touko 2007 22:21
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja kimmop »

tuolla kuva kyseisestä lirputtimesta.. jarrukahva pohjaan lirputin alas, vapautuu kun painaa jarrua uudelleen
Avatar
kinkkibashani
3WD
Viestit: 119
Liittynyt: 27 Elo 2007 22:54
Mönkijä:: Linhai
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja kinkkibashani »

Mistä kimmop on hommannut nuo ympyrät alle ja jäikö paljon maksamaan?

Yrititkö muuten muutoskatsastaa?

Ajattelin itse hommata kanssa isommat ympyrät alle ja kyselin konttorilta, että miten olisi muutoskatsastuksen kanssa niin, selvittivät konttorilla asiaa ja kertoivat ettei nelipyöriin(L7e) saa muuttaa rengaskokoa edes muutoskatsastuksella...mahtaiskohan tulla suuretkin rapsut jos jää kiinni ei hyväksytyillä hiukan isommilla renkailla :?: :?: :?:

olisi tuossa kalajoenkumipojilla aikas hyvä tyrkky, onkos kukaan ostanut?

ei tl-hyväksytyt maastorenkaat vanteille asennettuina.

2 kpl 26x10.00-12
2 kpl 26x12.00-12
4 kpl alumiinivanne
4 kpl keskinuppi
16 kpl mutteri
550e
Uudenmaan Mönkijät ry
kimmop
6WD
Viestit: 339
Liittynyt: 08 Touko 2007 22:21
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja kimmop »

Sama sarja on kuvissa mitä olet katsellut (550€). Kyllä niillä hyvin maastossa pääsi. Jos haluat että tegu jaksaa kunnolla kiivetä noilla renkailla joutui välityksiä tihentään reilusti. Silloin ottaa huippuja enään 70 mikä oli ihan riittävä itselle.
Vastaa Viestiin