Tgb 250 viritys?

Keskustelua TGB mönkijöistä.
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

?
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hesso
3WD
Viestit: 106
Liittynyt: 30 Tammi 2006 17:42

Viesti Kirjoittaja hesso »

kokeilin 17 piikkistä tiellä ihan kohtalaisen hyvä kulkee jonniin verran kovempaa ,mutta loppuu vääntö. vauhti tippuu pieneenkin nousuun aika paljon. kokkeiltu vakio kaasarilla ja putkella.vaikuttiko miten putki ja kaasutin.
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

?
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hesso
3WD
Viestit: 106
Liittynyt: 30 Tammi 2006 17:42

Viesti Kirjoittaja hesso »

ootko saanu rullat jo variaattoriin ihelläkii on jo koppa auki kun vaan sais kompuran että sais auki pultit .minkä kokoset ne oli mitkä tilasit pituus ja halkasija.
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

?
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 18:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

?
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hesso
3WD
Viestit: 106
Liittynyt: 30 Tammi 2006 17:42

Viesti Kirjoittaja hesso »

se pulttijako lukkee vanteessa en muista nyt ulkoo niitä
Cooleri
Tracks
Viestit: 1532
Liittynyt: 21 Huhti 2005 17:35

Viesti Kirjoittaja Cooleri »

hesso kirjoitti:ootko saanu rullat jo variaattoriin ihelläkii on jo koppa auki kun vaan sais kompuran että sais auki pultit .minkä kokoset ne oli mitkä tilasit pituus ja halkasija.
Itse avasin pultit käyttämällä metristä putkea jatkovartena. Ja tietysti työkalua, jolla voi pitää kiinni etulautasesta.

Ekakertalaisille kantapään kautta skoottereiden parista opittu vinkki :oops: : myös ns.takavariaattori kannattaa purkaa, jotta takaisin asennus on helpompaa.
Takaisin asennuksessa hihna kannattaa ns. "upottaa" sinne takavariaattorin lautasten väliin, muutoin vaarana on että kiristät etummaisen lautasen vain hihnaa vasten, josta ei hyvää seuraa.
hesso
3WD
Viestit: 106
Liittynyt: 30 Tammi 2006 17:42

Viesti Kirjoittaja hesso »

pitäskö tuon hihnan olla miten tiukala miula ainakii oli helvatan löysälä
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

?
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hesso
3WD
Viestit: 106
Liittynyt: 30 Tammi 2006 17:42

Viesti Kirjoittaja hesso »

toisessa päässä on muistaakseni eri jako.miula oli se hihna tosi löysälä kun aukas kopan sitten kun käytti käynnissä ja sammutti se oli jonnii verran tiukemmalla
hesso
3WD
Viestit: 106
Liittynyt: 30 Tammi 2006 17:42

Viesti Kirjoittaja hesso »

laitoin äsken 28 keihinin kiinni,mutta on vissii liian iso suutin puoleen kaasuun ottaa hyvin sitten booaaa ja neula on vielä ylimmässä.onks teilä minkän kokonen pääsuutin miula on 150.
Avatar
Nassikka
4WD
Viestit: 159
Liittynyt: 11 Elo 2006 20:43
Paikkakunta: ksk

Viesti Kirjoittaja Nassikka »

jos se sanoo että booooooooooooooooooooo niin se saa liian vähän, ja jos se saa liikaa niin se pröpöttää, näin sen ainakin pitäisi olla...
EX: National Motor 250cc -05
EX: Comanche 200cc
EX: Suzuki Quadracer LT250R -87
EX: Dinli 450 -06
Dinli 450 -11
Avatar
BLADEMAN
6WD
Viestit: 606
Liittynyt: 14 Huhti 2006 21:18

Viesti Kirjoittaja BLADEMAN »

?
Viimeksi muokannut BLADEMAN, 23 Tammi 2012 17:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hesso
3WD
Viestit: 106
Liittynyt: 30 Tammi 2006 17:42

Viesti Kirjoittaja hesso »

mikä oli rullien oikea koko kun nuo käyny mitkä tilasit.
Vastaa Viestiin