anabebe kirjoitti:Nonnih! Nyt ois CRD-kokoputkisto Targetissa ja tehonlisäys ei nyt niin merkittävä, mutta huomaa kuitenkin. Äänetkin on huomattavasti uskottavammat! Huomenna pitäisi pääsuutin vaihtaa. Mites, onko hirveä homma? Tankki pois, kaasari ulos, suutin paikoilleen ja takaisin? Vakiosuutin oletettavasti 122,5. Ostin 130, 132,5, 137,5 ja 140. Jos ensimmäisenä tyrkkäis 140 sisään.
stequ78 kirjoitti:Pitäs kestää hyvin 140suuttimen,omassa on nyt paikallaan 140 ja vois vielä isompikin olla aattelin tilata ajan rullille jos siinä saatas säädettyä viimosen päälle.
Mistä muuten ostit suuttimia ja löytykö suoraan sopivat,mun konees joutu pääsuutinta modaamaan et meni paikalleen,kantaa piti sorvata hiukan koska alkup. suutin on kannastaan jonkun verran pienempi kun uudet suuttimet.Joo se suuttimen vaihto menee vähän niinkuin juuri noin kun tuos kirjoitit.
Ostin suuttimia tuosta Storm Motorilta, Helsingistä. Ei oo vielä ollu aikaa vaihtaa niitä ja en osaa varmaks sanoo sopivuutta. Pitää toivoa et sopii!
Nonni nyt olis slipari kiinni neulapudotettu alimpaan mahd asentoon jne. JUM...TA nyt on kulku kohillaan ja ylämäkeen ei enää hyydy niinku teki ennen,vääntöä riittää ja kaasuun vastaavuus on hyvä voin suositella kaikille edellä mainittuja toimenpiteitä,lämmöt pysyy 80 kohilla,vakiona kotitietä täältä hevonperseestä kylille mennessä/tullessa lämmöt oli 90-92 flekti huusi yms.Länsitiellä (Porin ohitustie) kävin äsken testaa ekaa kertaa kunnolla ja autot jää jalkoihin,pääsee jopa ohittelemaan
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Eli mulla on TGB Blade 425 -07. Nyt haluaisin tietää onko kukaan ottanut tupla putkea pois ja muuttanut sen yhellä vaimentimella lähteväksi? Onko mitään hyötyä? Kannataako? Pystyykö tekeen esim. moottoripyörän vaimentimesta.Tietääkö kukaan koska pitäis vaihtaa variaattorin remmi ja mistä saa Tampereelta, on meinaan orkkis tietääkseni ja 5000km ajettu.Niin ja vielä mitä öljyjä suosittelette? Hyvää kesää kaikille...
Siittä en tiedä onko kukaan muuttanut vaimentimia niin tai onko haittaa/hyötyä mutta näkisin asian näin että,jos on joku sopivan mallinen vaimennin jne niin voi sen muuttaa kun tekee tietty sovitteen yms.
Variaattorin remmin sanotaan olevan pitkäikäinen,mulla 2 tkm mittarissa eikä mikään mun mielestä ole variaattorin käytöksessä muuttunut,huoltokirjan mukaan 6kk/2tkm ja 12kk/4tkm pelkkä tarkastus.
Meidän koneessa käytetty castrol GPS 10/40.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Vaihdoin tänään vielä pykälää suuremman suuttimen ja tuli testattua dynojet.in suutinsarjaa mut kampe hylki sitä niinku todella eli ei toiminut sit vähääkään.Mieli tekis koittaa et toimisko dj.n neula norm suuttimen kanssa onko kokemuksia kellään moisesta.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Vaihdoin juuri sytytystulppaa ja kun otin edellisen pois... huomasin että oli kivasti kosteutta/vettä siinä tulpassa näiden sateisten päivien jälkeen. Otin sitten vanupuikoilla vähän sitä kosteutta sieltä reiästä ja kappas, käsi vähän ramppas sen tulpan ruuvaamisesta (hankalassa paikassa) ja sinne se sa¤#%#¤n vanupuikko putosi Ei lähtenyt Targetti aiemmin käyntiin ja ei kyllä lähde vieläkään... Johtuen nyt tuosta hel¤#%#n vanupuikosta tai sitten muusta kosteudesta? voi prkl....
Jos vanupuikko on vanua ja muovia, ei se suuria murheita saa aikaan. Käymään vaan jollain konstilla niin palaa hetkessä pois....catissa saattaa toki ilmetä hikkaa, joten ota pois, jos vaan saat.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
Ostin käytetyn Target 525 -09 ja täällä olevien kommenttien perusteella oletin löytäväni pakoputken kavennuksen siitä juuri ennen äänenvaimenninta, mutta siinä ei ollut. Myös putken pää näytti niin siistiltä ja pyöristetyltä että ehkei siinä ole ollutkaan? Edellinen omistaja sanoi että kuristuksia ei ole poistettu. Kiihtyvyys paikaltaan ei ole kovin messevä, joten oletankin että näin on. Jossain joku myös arvioi että kuristukset voisivat olla äänenvaimentimen sisällä. Onko täällä kenelläkään tietoa tähän liittyen?
Trug kirjoitti:Ostin käytetyn Target 525 -09 ja täällä olevien kommenttien perusteella oletin löytäväni pakoputken kavennuksen siitä juuri ennen äänenvaimenninta, mutta siinä ei ollut. Myös putken pää näytti niin siistiltä ja pyöristetyltä että ehkei siinä ole ollutkaan? Edellinen omistaja sanoi että kuristuksia ei ole poistettu. Kiihtyvyys paikaltaan ei ole kovin messevä, joten oletankin että näin on. Jossain joku myös arvioi että kuristukset voisivat olla äänenvaimentimen sisällä. Onko täällä kenelläkään tietoa tähän liittyen?
Kyllä noissa on se holkki ollut kaikissa target ja blade malleissa, siinä mistä takaänkkäri alkaa niin siinä liitoskohassa se kuuluu olla. Jos on sulla maastomalli niin voi olla että maahantuoja on jo poistattanut ensihuollossa sen holkin...
Itse en ole kuullut että änkkärin sisällä olisi mitään kuristuksia, ainakaan tgb:n malleissa.
Trug kirjoitti:Ostin käytetyn Target 525 -09 ja täällä olevien kommenttien perusteella oletin löytäväni pakoputken kavennuksen siitä juuri ennen äänenvaimenninta, mutta siinä ei ollut. Myös putken pää näytti niin siistiltä ja pyöristetyltä että ehkei siinä ole ollutkaan? Edellinen omistaja sanoi että kuristuksia ei ole poistettu. Kiihtyvyys paikaltaan ei ole kovin messevä, joten oletankin että näin on. Jossain joku myös arvioi että kuristukset voisivat olla äänenvaimentimen sisällä. Onko täällä kenelläkään tietoa tähän liittyen?
Kyllä noissa on se holkki ollut kaikissa target ja blade malleissa, siinä mistä takaänkkäri alkaa niin siinä liitoskohassa se kuuluu olla. Jos on sulla maastomalli niin voi olla että maahantuoja on jo poistattanut ensihuollossa sen holkin...
Itse en ole kuullut että änkkärin sisällä olisi mitään kuristuksia, ainakaan tgb:n malleissa.
Mulla on tieliikennemalli. Onko se holkki aina kiinteästi osa putkea kuten jonkun täällä laittamassa kuvassa? Eli vaatii rälläkkää tai rautasahaa jne. Tosiaan se putken pää just ennen äänenvaimenninta takana oli niin siisti että vaikea uskoa siitä mitään sahatun. Tai sitten on ollut todella tarkka jamppa ja viilaillut ja hionut jne tosi siistiksi sen pään.
CRD QP2 alkoi vähän kiinnostaa. Onko täällä monella kokemuksia? Ja pitääkö jotain säätöjä kaasarista tms muuttaa jos vaihtaa koko putken?
Tais siinä jotain työkaluja tarvita sen holkin irrottamiseksi.. joillain muistan että ois ihan iteksiään lähtenyt irti ja kolissut siellä putkessa ajon aikana..
Joku voi täsmentää, oliko se ihan hitsattu sinne vai miten, mulla ne otti m-boxilla sen pois, en enää muista miten se siellä oli kiinni, mutta 15 min kesti koko operaatio kaikkinensa.
Jotakuinkin vartti siinä tais mennä holkin irroituksessa ja itse irroitin rautasahalla.
Mun mielestä jos vaihtaa esim. crd.n sliparin/koko putken pitää laittaa vapaavirtaus suodatin,isompi pääsuutin,säätää neulaa ja tyhjäkännin seosruuvia.Sit vois laite jotenkin mennäkkin ainakin tuohon 450 bladeen tehnyt nuo jutut ja kiihtyvyys ja vääntö aivan eri luokkaa.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...