Kimi84 kirjoitti:.oottekos säädelly seoksia sen jälkeen?
Oon säätänyt koska mun mielestä nää kamppeet käy aivan liian laihalla seoksella,450 on helppo säätää kaasarin pohjassa on sellainen kumitutti ja sen alla on tyhjäkäynnin seosruuvi,sitä auki sellanen 4 kierrosta,kaasarin kannen alla on neula,sen ottaa käteen ja pudottaa prikan alimpaan loveen ja ottaa alusprikankin pois,(älä kuitenkaan hukkaa koska voi olla että joudut laittaa takaisin koska on niin konekohtaista meneekö ilman neulan alusprikkaa) tän jälkeen ilmanputsari kotelo vaatii lisäreikiä jotta saa happea kunnolla ja mun mielestä vapaavirtaus suodattimen,nyt kun nää on tehty niin todnäk saat vaihtaa pääsuuttimenkin vakio on 122.5,laitat sinne 140-145 suuttimen niin sit tegu kulkee mun mielestä aika kivasti.
Jos vielä halajaa lisää niin mulla on myynnissä 450 bladeen sopiva slipari,millä saa ääntä ja tehoa irti vielä gramman tai kaksi,mun blade alko hönkii ihan erilailla näillä säädöillä ja sama pätee nykyistä target.ia myös.
Niin joo ja jarruista sen verran et 450 bladessa oli mun mielestä jalkajarru aivan olematon,käsikahvat jonkunmoiset ja nyt kun oon ajellu target.lla niin siinä on jalkajarrukin aivan kun erimaasta,kampe jopa pysää kun jalkajarrua käyttää.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...