Sivu 1/1

TGB 425 Suutinsarja

Lähetetty: 14 Huhti 2008 22:14
Kirjoittaja tuurim
Kertokaapas viisaammat että sopiiko Outlander 400 suutinsarja Teguun.
Näyttäis olevan sama kaasari siinä.

Lähetetty: 14 Huhti 2008 22:27
Kirjoittaja FanzySam
Samaa tässä pähkäilen ja näyttää olevan tuo kaasari Yamahan vehkeissä myöskin.
Olen pistänyt tilaukseen justiinsa yhden setin ja katotaan kuin toimii! :)

Lähetetty: 14 Huhti 2008 22:32
Kirjoittaja tuurim
Ilmoittele kun (jos) saat suuttimet kiinni että oliko hintansa väärti.
Onko tietoo siitä variaattorin prikka hommasta?

Lähetetty: 15 Huhti 2008 06:43
Kirjoittaja kimmof
Onko yamahassa ja Outlander 400 saman kokoiset suuttimet ? Ja Mikä ero on 425 suuttimiin ?

Lähetetty: 15 Huhti 2008 07:32
Kirjoittaja Ecu
FanzySam kirjoitti:Olen pistänyt tilaukseen justiinsa yhden setin ja katotaan kuin toimii! :)
Dynojetin suutinsarjako :?:
Ja kokemukset kehiin sitte kunhan on testattu :D

Lähetetty: 15 Huhti 2008 19:33
Kirjoittaja FanzySam
Dynojetin suutinsarjako :?:
Ja kokemukset kehiin sitte kunhan on testattu :D[/quote]

Jep Dynojetin sarja, mutta vielä toimittaja katsastaa onko varastossa.
Saattaa olla, että tulee joku Jammun sarja sitten kuitenkin.

Kyllä laitan heti ropelluksen jälkeen tietoa, etttä mikä oli tulos! :)

Lähetetty: 15 Huhti 2008 19:36
Kirjoittaja FanzySam
kimmof kirjoitti:Onko yamahassa ja Outlander 400 saman kokoiset suuttimet ? Ja Mikä ero on 425 suuttimiin ?
On noissa sarjoissa eri kokoisia suuttimia ja muuta roinaa, mutta ymmärtääkseni TGB:n pääsuutin esim. olisi kokoa 122,5 Ja jos noissa suuttimen reikien "muodoissa" / pituuksissa sitten vielä on eroa,
niin eipä tuo koko kaikkea kerro.

Lähetetty: 15 Huhti 2008 19:39
Kirjoittaja FanzySam
tuurim kirjoitti:Ilmoittele kun (jos) saat suuttimet kiinni että oliko hintansa väärti.
Onko tietoo siitä variaattorin prikka hommasta?
Jep.jep heti tulee tietoa kun olen saanu setin ja testit tehtyä!
Dynojetin sarjassa pitäisi ymmärtääkseni olla usampaa kokoa noita suuttimia ja sitten neula ym. matskua menee vaihtoon.

Siinä on mahdollisuuksia kyllä myös vetää päin honkia nuo säädöt! :)

Tuosta prikka systeemistä variaattorissa en ole kuullut, mistä sait tuollaisen tiedon?

Lähetetty: 15 Huhti 2008 20:53
Kirjoittaja tuurim
FanzySam kirjoitti:
tuurim kirjoitti:Ilmoittele kun (jos) saat suuttimet kiinni että oliko hintansa väärti.
Onko tietoo siitä variaattorin prikka hommasta?
Jep.jep heti tulee tietoa kun olen saanu setin ja testit tehtyä!
Dynojetin sarjassa pitäisi ymmärtääkseni olla usampaa kokoa noita suuttimia ja sitten neula ym. matskua menee vaihtoon.

Siinä on mahdollisuuksia kyllä myös vetää päin honkia nuo säädöt! :)

Tuosta prikka systeemistä variaattorissa en ole kuullut, mistä sait tuollaisen tiedon?
Luin jotain aiempia TGB keskusteluja ja siellä pisti silmään että olisi joku prikka variaattorissa hidasteena...onko kellään tietoa että pitääkö paikkansa!?
Saako variaattoria säädettyä niin että menisi pienemmillä kierroksilla esim kaupunki nopeutta? Mielestäni turhan korkealla kierrokset.

Joko kiinni?

Lähetetty: 02 Kesä 2008 17:44
Kirjoittaja tuurim
Jokos FanzySam on päässyt testailemaan suutinsarjaa paikoilleen?

Re: Joko kiinni?

Lähetetty: 05 Kesä 2008 18:31
Kirjoittaja FanzySam
tuurim kirjoitti:Jokos FanzySam on päässyt testailemaan suutinsarjaa paikoilleen?
Moro! Nyt on kokeiltu ja täytyy sanoa, että tuo sarja minkä hommasin ei ainakaan toiminut omassa yksilössä.
Voi olla seosruuvin kääntelylläkin vielä vaikutusta, kun rupesi tekemään DynoJetin neulalla sitä, että kaasu "hirtti" kiinni vähän ja sitten romahti tyhjäkäynti kokonaan pois...
Pääsuutin kaiketi ei oireile, mutta ei toisaalta täyskaasullakaan tuonut mainittavaa eroa alkuperäiseen. :lol:
Joku toinen sarja ehkä vois toimia tai sitten noista suuttimista vois kokeilla tehdä ihan uniikkeja koekappaleita jos aikaa riittää!

Se ero tuli kyllä, että aiemmin kun päästi kaasun niin usein pamahteli putkessa aika kovaa, se on kokonaan poistunut jostakin syystä, mutta hyvä näin, ei vanhukset saa slaakia jalkakäytävillä. :wink: