Tervehdys.
TGB on alla ja vihdoinkin se saatiin myös kulkemaan oikealla lailla (koneessa ajoitus väärin jo tehtaalta tullessa) Modular hoiti homman hienosti, nyt tasaisella saa helposti sen 90km/h ja kone jaksa myös pitää sen nopeuden.
No nyt tuossa pelissä on yksi ikävä piirre. Joku resonoi voimakkaasti ajossa, ääni tulee edestä ja sen myös tuntee kun pitää kättä katteiden päällä. Joku paukuttaa niitä muoveja melkoisesti, mutta paikallaan ollessa tuota en ole onnistunut paikallistamaan sen paremmin. Tämä TGB on vuosimallia 08, ajettu noin 150km.
Onko joku muu törmännyt vastaavaan?
Terveisin
Jari
TGB 425 resonoi?
Re: TGB 425 resonoi?
Resonoipa tossa avengerissa eniten ne vaihteensiirtäjän tangot, vanhaa aihetta lainatakseni. 4000rpm pitää semmosta älämölöä että pakko kaasutella jos ihmisiä näkökentässä
Jotain patenttia keksittävä.

- Nachoman
- 4WD
- Mönkijä:: TGB 550 EFI+EPS Traktori
Tankin korkki resonoi ja pyöri ympäri kuin venäläinen kassakone, mutta vain korkin ollessa lukkoasennossa.
Nykyinen: TGB 550 EFI+EPS Traktori -14
Ex: TGB Blade 450 IRS -10
Ex: TGB Blade 425 -08
Ex: Honda FE Foreman 450 -02
Uudenmaan Mönkijät Ry
Ex: TGB Blade 450 IRS -10
Ex: TGB Blade 425 -08
Ex: Honda FE Foreman 450 -02
Uudenmaan Mönkijät Ry
Mun teku oli kerännyt etupanssarin päälle peukalonpään kokoisia kiviä.
- ViiMax
- Tracks
- Mönkijä:: Sp 500
Mulla kans alkanut vasen vaihteensiirtäjän tanko pikkasen resonoimaan (Blade 550), ei sinänsä haittaa mitään, oon kokeillu rasvailla hieman ja kiristellä mutta ei ole auttanut juurikaan... Onko muilla ollut teguissa kyseistä resonointia/räminää ?