TGB:n Huolto
TGB:n Huolto
Ostin TGB:n voisiko joku kertoa missä Turun seudulla olisi huolto?
Re: TGB:n Huolto
Täällä olen omaani huollattanut. Maahantuojalta saanut tiedot.
Pienkonehuolto Skön Ky
Käyntiosoite Vanha Tampereentie 205
20380 TURKU
Puhelin (02) 255 0013
Pienkonehuolto Skön Ky
20380 TURKU
Puhelin (02) 255 0013
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
ex TGB 425 TL -07
- frosty
- Tracks
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Itsellä olis ensimmäinen huolto edessä.
Tietääkö kukaan huoltopistettä Lahden suunnalla? Tai onko näistä huoltopaikoista listaa jossain?
Tietääkö kukaan huoltopistettä Lahden suunnalla? Tai onko näistä huoltopaikoista listaa jossain?
Viimeksi muokannut frosty, 24 Maalis 2011 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
-
- 2WD
- Mönkijä:: TGB Blade 450 IRS
- Viesti:
Moto Turku olen asionut kerran ja taisi jäädä viimeiseksi kerraksi...Tomppa kirjoitti:Ostin TGB:n voisiko joku kertoa missä Turun seudulla olisi huolto?
Suhtaudu vakasti työhösi, mutta älä itseesi.
- Logibear
- Tracks
- Mönkijä:: Grizzly 700 -07
- Viesti:
Kerrotko miksi jäi viimeiseksi kerraksi?kylätalkkari kirjoitti:Moto Turku olen asionut kerran ja taisi jäädä viimeiseksi kerraksi...Tomppa kirjoitti:Ostin TGB:n voisiko joku kertoa missä Turun seudulla olisi huolto?
-
- 2WD
- Mönkijä:: TGB Blade 450 IRS
- Viesti:
Hmmm. Huolossa käytin tgb blade 450 irs -10, oli kyseessä eka huolto.
Paikka mielestäni varsin epämääräinen, henkilökunta vielä epämääräisempää ja TÄRKEIN minun mieletä tuntiveloitus n.70€ on sellaisessa paikassa varsin epämääräistä...
Huollon kokonais hinta oli muistaakseni jotain vajaa 300€. Koska olen maksava asiakas äänestän jaloilla
Paikka mielestäni varsin epämääräinen, henkilökunta vielä epämääräisempää ja TÄRKEIN minun mieletä tuntiveloitus n.70€ on sellaisessa paikassa varsin epämääräistä...
Huollon kokonais hinta oli muistaakseni jotain vajaa 300€. Koska olen maksava asiakas äänestän jaloilla

Suhtaudu vakasti työhösi, mutta älä itseesi.
Joo en mäkään ole kuin kerran huollattanut tuossa mainitsemassani paikassa.seatts kirjoitti:Täällä olen omaani huollattanut. Maahantuojalta saanut tiedot.
Pienkonehuolto Skön Ky
20380 TURKU
Puhelin (02) 255 0013
Loput huollot saa tehdä tuttu autonkorjaaja, sinne helpompi viedä kun matkaa on hallilta 100m.
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex TGB 425 TL -07
ex TGB 425 TL -07
-
- 6WD
- Mönkijä:: TGB Blade 425 4x4
No jopas on Turussa kovat hinnat, itsellä maksoi saman kamppeen huolto pk- seudulla alle 200€, onko sulla vielä se huollon kuitti / seloste tallessa, jos on niin pistä tänne vaikka kopio siitä tai luettelo, että mitä ne sitten teki sille laitteelle jos kerta summa noin isokylätalkkari kirjoitti:Hmmm. Huolossa käytin tgb blade 450 irs -10, oli kyseessä eka huolto.

Tgb 425 Blade 4x4
-
- 4WD
- Mönkijä:: TGB Avenger 400
Tuommosta 300e ne kehtas tampereellakin vaatia. Ja ajelivat viä 60km kaupan päälle. Että jos jollain ois edes jotain hyviä kokemuksia tampereen seurun huolloista, tai si pitää vaan alkaa tekeen sunnuntai ajeluja helesinkiin. 

Kaiken minkä huollamme, sen myös korjaamme
-
- 6WD
- Mönkijä:: TGB Blade 425 4x4
Ajelivat 60 km ?? Voiko pitää paikkansa, itse ainakin nostaisin metakan tuosta. Ei noin paljoa tartte mönkijää käyttää jotta öljynsuodatin täyttyy uudesta öljystä tms. Onko sulla ollut joku vika sitten siinä, vai selittikö ne miksi noin paljon testikilometrejä tullut huollon aikana ?samsan kirjoitti:Tuommosta 300e ne kehtas tampereellakin vaatia. Ja ajelivat viä 60km kaupan päälle. Että jos jollain ois edes jotain hyviä kokemuksia tampereen seurun huolloista, tai si pitää vaan alkaa tekeen sunnuntai ajeluja helesinkiin.
Tgb 425 Blade 4x4
Itsellä targetti seisonut koko talvelun hiekkapölyisessä tallissa. Käynyt välillä vähän pesemässä. Nyt jotenkin huomio kiinnittyi kierroslukumittariin, eli se vilkkui?
- En löytänyt äkkiseltään sitä manuaalia, mikä tuli kömpijän mukana. Mutta mitähän tuo vilkkuminen nyt tarkoittaa? Ei se muistaakseni aikaisemmin ole vilkkunut ja en saanut niistä napeista sitä pois räpellettyy.
- En löytänyt äkkiseltään sitä manuaalia, mikä tuli kömpijän mukana. Mutta mitähän tuo vilkkuminen nyt tarkoittaa? Ei se muistaakseni aikaisemmin ole vilkkunut ja en saanut niistä napeista sitä pois räpellettyy.
-
- 4WD
- Mönkijä:: TGB Avenger 400
Hakivat kuulema vikaa kun oli outo ääni kuulunut koneesta, mutta mitään ei löytyny. Olin nollannu toisen trippimittarin ennen huoltoon vientiä ja kattoin hakiessa. Hieman käytiin keskustelua huollon kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että en enää sinne viä.digu82 kirjoitti:Ajelivat 60 km ?? Voiko pitää paikkansa, itse ainakin nostaisin metakan tuosta. Ei noin paljoa tartte mönkijää käyttää jotta öljynsuodatin täyttyy uudesta öljystä tms. Onko sulla ollut joku vika sitten siinä, vai selittikö ne miksi noin paljon testikilometrejä tullut huollon aikana ?samsan kirjoitti:Tuommosta 300e ne kehtas tampereellakin vaatia. Ja ajelivat viä 60km kaupan päälle. Että jos jollain ois edes jotain hyviä kokemuksia tampereen seurun huolloista, tai si pitää vaan alkaa tekeen sunnuntai ajeluja helesinkiin.
Kaiken minkä huollamme, sen myös korjaamme
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
hakivat vikaa 60kilometriä?
Aivan upeeta toimintaa.
Ei muuta ku tälläsistä liikkeistä vaan nimiä esille..

Aivan upeeta toimintaa.
Ei muuta ku tälläsistä liikkeistä vaan nimiä esille..
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
- japit
- Tracks
- Mönkijä:: BIG MAMA : Ex: Raakkel Liekki
On varmaan tullut paineltua pikkasen summan mutikassa mittarin nappuloita kun vilkkuu, eli sulla on mitä todennäköisemmin kierrolukumittarin hälytyslukema niin alhainen että rupee vilkkumaan. Katso ohjekirja ja sieltä säätö mitenkä saat nostettua kierroluvun hälytyksen alarajaa. Lakkaa vilkkumasta.anabebe kirjoitti:Itsellä targetti seisonut koko talvelun hiekkapölyisessä tallissa. Käynyt välillä vähän pesemässä. Nyt jotenkin huomio kiinnittyi kierroslukumittariin, eli se vilkkui?
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth
Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
Oliks kellää tiedossa mitä mallia Targetin (500) öljynsuodatin tottelee? Tai jos tiedossa jotain korvaavaa.