TGB:n Huolto

Keskustelua TGB mönkijöistä.
Tomppa :)
Noppeli

TGB:n Huolto

Viesti Kirjoittaja Tomppa :) »

Ostin TGB:n voisiko joku kertoa missä Turun seudulla olisi huolto?
seatts
6WD

Re: TGB:n Huolto

Viesti Kirjoittaja seatts »

Täällä olen omaani huollattanut. Maahantuojalta saanut tiedot.

Pienkonehuolto Skön Ky
Käyntiosoite Vanha Tampereentie 205
20380 TURKU

Puhelin (02) 255 0013
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
frosty
Tracks
Mönkijä:: Scrambler 1K #240

Viesti Kirjoittaja frosty »

Itsellä olis ensimmäinen huolto edessä.
Tietääkö kukaan huoltopistettä Lahden suunnalla? Tai onko näistä huoltopaikoista listaa jossain?
Viimeksi muokannut frosty, 24 Maalis 2011 16:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
kylätalkkari
2WD
Mönkijä:: TGB Blade 450 IRS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kylätalkkari »

Tomppa kirjoitti:Ostin TGB:n voisiko joku kertoa missä Turun seudulla olisi huolto?
Moto Turku olen asionut kerran ja taisi jäädä viimeiseksi kerraksi...
Suhtaudu vakasti työhösi, mutta älä itseesi.
Logibear
Tracks
Mönkijä:: Grizzly 700 -07
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Logibear »

kylätalkkari kirjoitti:
Tomppa kirjoitti:Ostin TGB:n voisiko joku kertoa missä Turun seudulla olisi huolto?
Moto Turku olen asionut kerran ja taisi jäädä viimeiseksi kerraksi...
Kerrotko miksi jäi viimeiseksi kerraksi?
kylätalkkari
2WD
Mönkijä:: TGB Blade 450 IRS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kylätalkkari »

Hmmm. Huolossa käytin tgb blade 450 irs -10, oli kyseessä eka huolto.
Paikka mielestäni varsin epämääräinen, henkilökunta vielä epämääräisempää ja TÄRKEIN minun mieletä tuntiveloitus n.70€ on sellaisessa paikassa varsin epämääräistä...
Huollon kokonais hinta oli muistaakseni jotain vajaa 300€. Koska olen maksava asiakas äänestän jaloilla :badgrin:
Suhtaudu vakasti työhösi, mutta älä itseesi.
seatts
6WD

Viesti Kirjoittaja seatts »

seatts kirjoitti:Täällä olen omaani huollattanut. Maahantuojalta saanut tiedot.

Pienkonehuolto Skön Ky
Käyntiosoite Vanha Tampereentie 205
20380 TURKU

Puhelin (02) 255 0013
Joo en mäkään ole kuin kerran huollattanut tuossa mainitsemassani paikassa.
Loput huollot saa tehdä tuttu autonkorjaaja, sinne helpompi viedä kun matkaa on hallilta 100m.
Can am Outlander 1000 xt-p -15
ex Polaris Sportsman SP 570 eps -15
ex TGB 425 TL -07
digu82
6WD
Mönkijä:: TGB Blade 425 4x4

Viesti Kirjoittaja digu82 »

kylätalkkari kirjoitti:Hmmm. Huolossa käytin tgb blade 450 irs -10, oli kyseessä eka huolto.
Paikka mielestäni varsin epämääräinen, henkilökunta vielä epämääräisempää ja TÄRKEIN minun mieletä tuntiveloitus n.70€ on sellaisessa paikassa varsin epämääräistä...
Huollon kokonais hinta oli muistaakseni jotain vajaa 300€. Koska olen maksava asiakas äänestän jaloilla :badgrin:
No jopas on Turussa kovat hinnat, itsellä maksoi saman kamppeen huolto pk- seudulla alle 200€, onko sulla vielä se huollon kuitti / seloste tallessa, jos on niin pistä tänne vaikka kopio siitä tai luettelo, että mitä ne sitten teki sille laitteelle jos kerta summa noin iso :shock:
Tgb 425 Blade 4x4
samsan
4WD
Mönkijä:: TGB Avenger 400

Viesti Kirjoittaja samsan »

Tuommosta 300e ne kehtas tampereellakin vaatia. Ja ajelivat viä 60km kaupan päälle. Että jos jollain ois edes jotain hyviä kokemuksia tampereen seurun huolloista, tai si pitää vaan alkaa tekeen sunnuntai ajeluja helesinkiin. :mrgreen:
Kaiken minkä huollamme, sen myös korjaamme
digu82
6WD
Mönkijä:: TGB Blade 425 4x4

Viesti Kirjoittaja digu82 »

samsan kirjoitti:Tuommosta 300e ne kehtas tampereellakin vaatia. Ja ajelivat viä 60km kaupan päälle. Että jos jollain ois edes jotain hyviä kokemuksia tampereen seurun huolloista, tai si pitää vaan alkaa tekeen sunnuntai ajeluja helesinkiin. :mrgreen:
Ajelivat 60 km ?? Voiko pitää paikkansa, itse ainakin nostaisin metakan tuosta. Ei noin paljoa tartte mönkijää käyttää jotta öljynsuodatin täyttyy uudesta öljystä tms. Onko sulla ollut joku vika sitten siinä, vai selittikö ne miksi noin paljon testikilometrejä tullut huollon aikana ?
Tgb 425 Blade 4x4
anabebe
2WD
Mönkijä:: TGB Target 500 '10

Viesti Kirjoittaja anabebe »

Itsellä targetti seisonut koko talvelun hiekkapölyisessä tallissa. Käynyt välillä vähän pesemässä. Nyt jotenkin huomio kiinnittyi kierroslukumittariin, eli se vilkkui?
- En löytänyt äkkiseltään sitä manuaalia, mikä tuli kömpijän mukana. Mutta mitähän tuo vilkkuminen nyt tarkoittaa? Ei se muistaakseni aikaisemmin ole vilkkunut ja en saanut niistä napeista sitä pois räpellettyy.
samsan
4WD
Mönkijä:: TGB Avenger 400

Viesti Kirjoittaja samsan »

digu82 kirjoitti:
samsan kirjoitti:Tuommosta 300e ne kehtas tampereellakin vaatia. Ja ajelivat viä 60km kaupan päälle. Että jos jollain ois edes jotain hyviä kokemuksia tampereen seurun huolloista, tai si pitää vaan alkaa tekeen sunnuntai ajeluja helesinkiin. :mrgreen:
Ajelivat 60 km ?? Voiko pitää paikkansa, itse ainakin nostaisin metakan tuosta. Ei noin paljoa tartte mönkijää käyttää jotta öljynsuodatin täyttyy uudesta öljystä tms. Onko sulla ollut joku vika sitten siinä, vai selittikö ne miksi noin paljon testikilometrejä tullut huollon aikana ?
Hakivat kuulema vikaa kun oli outo ääni kuulunut koneesta, mutta mitään ei löytyny. Olin nollannu toisen trippimittarin ennen huoltoon vientiä ja kattoin hakiessa. Hieman käytiin keskustelua huollon kanssa ja tultiin siihen tulokseen, että en enää sinne viä.
Kaiken minkä huollamme, sen myös korjaamme
JJP
Tracks
Mönkijä:: Yamaha Banshee 350

Viesti Kirjoittaja JJP »

hakivat vikaa 60kilometriä? :mrgreen: =D> =D>
Aivan upeeta toimintaa.
Ei muuta ku tälläsistä liikkeistä vaan nimiä esille..
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
japit
Tracks
Mönkijä:: BIG MAMA : Ex: Raakkel Liekki

Viesti Kirjoittaja japit »

anabebe kirjoitti:Itsellä targetti seisonut koko talvelun hiekkapölyisessä tallissa. Käynyt välillä vähän pesemässä. Nyt jotenkin huomio kiinnittyi kierroslukumittariin, eli se vilkkui?
- En löytänyt äkkiseltään sitä manuaalia, mikä tuli kömpijän mukana. Mutta mitähän tuo vilkkuminen nyt tarkoittaa? Ei se muistaakseni aikaisemmin ole vilkkunut ja en saanut niistä napeista sitä pois räpellettyy.
On varmaan tullut paineltua pikkasen summan mutikassa mittarin nappuloita kun vilkkuu, eli sulla on mitä todennäköisemmin kierrolukumittarin hälytyslukema niin alhainen että rupee vilkkumaan. Katso ohjekirja ja sieltä säätö mitenkä saat nostettua kierroluvun hälytyksen alarajaa. Lakkaa vilkkumasta.
" Kansa joka ei tunne menneisyyttään, ei tunne myöskään nykyisyyttään! " Kenr. Adolf Ehrnrooth
Uudenmaan Mönkijät Ry
Yhdistys ilman jäsenmaksua.
anabebe
2WD
Mönkijä:: TGB Target 500 '10

Viesti Kirjoittaja anabebe »

Oliks kellää tiedossa mitä mallia Targetin (500) öljynsuodatin tottelee? Tai jos tiedossa jotain korvaavaa.
Vastaa Viestiin