mitehä se mönkkärimiehen käteen istuu tuo ns."normaali kaasukahva" ihan asialliseltahan tuo vaikutti noin yhtäkkiä katottuna. 8990e tuo tieliikennemalli. paljonko on esim. outlander 400 tie ?
Jackmeister kirjoitti:mitehä se mönkkärimiehen käteen istuu tuo ns."normaali kaasukahva" ihan asialliseltahan tuo vaikutti noin yhtäkkiä katottuna. 8990e tuo tieliikennemalli. paljonko on esim. outlander 400 tie ?
Jotenkin luulen että on maastossa ainakin todella surkea ajaa "normaalilla kahvalla". Siinä kun maasto muuttuu ylös ja alas niin aina pyörii vähän kahva mukana.
Tieliikenne mallissa tuskin on suurta merkitystä mikä kahva siinä on.
Jackmeister kirjoitti:mitehä se mönkkärimiehen käteen istuu tuo ns."normaali kaasukahva" ihan asialliseltahan tuo vaikutti noin yhtäkkiä katottuna. 8990e tuo tieliikennemalli. paljonko on esim. outlander 400 tie ?
Jotenkin luulen että on maastossa ainakin todella surkea ajaa "normaalilla kahvalla". Siinä kun maasto muuttuu ylös ja alas niin aina pyörii vähän kahva mukana.
Tieliikenne mallissa tuskin on suurta merkitystä mikä kahva siinä on.
Tieliikennemallissa sillä on just merkitystä. Kiertokaasukahvalla ei käsi väsy. Peukkukaasulla väsyy käsi sen sijaan paljon enemmän. Tai sitten pitää ajaa peukku suorana
Tulis semmonen malli missä olis molemmat, peukku- ja kahvakaasu, sillee että kiertokahvan vois lukita pois käytöstä... siinä jollekin kehitettävää. Kadullahan toi kiertokahva on tosiaan hyvä mutta niin kuin kukkumyy totesikin niin maastossa olis kiva olla peukkuvempula. Tosin, mihinkähän noista peukkukaasulle tehdyistä avustimista olisi? Tuo ehkä olis taas oma tarinansa...
miten tuo tieliikennemalli on 8990 ja tavallinen 5990, mistä moinen ero, halvemmissa on suhteessa pienempi ero, kuten rallyssä jotain 1000€ luokkaa.. Eihän tuon tehon pitäisi tuohon vaikuttaa, vai onko hinta vaan vedetty ylös kun ei ole kilpailua?