450 IRS huippunopeus
- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
450 IRS huippunopeus
Saattaapi olla et on jo käyty tai sivuuttu tällaistä aihetta mut en löytäny moista varsinaista.Sanokaas tegu kuskit varsinkin 425,450,525,550 bladen omistajat että kulkeeko joku noista ihan oikeasti yli 80kmh omani menee juuri niukin naukin 81-82 tulee vaan mieleen et onko vika tms. Olen siis norm kokoinen ihminen n.80kg eli siittä ei pitäis olla kiinni,onko kellään kokemusta ko kamppeista norm auton kesärenkailla meneekö silloin enempi jne.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
- frosty
- Tracks
- Mönkijä:: Scrambler 1K #240
Re: 450 IRS huippunopeus
550 target menee ilman kuristinprikkaa hikisesti 92kmh. Ne mainostetut "n 100kmh" on ihan höpöhöpöä.
Try to fit in? -No thanks, I'd rather STAND OUT
- stequ78
- Tracks
Joo meen koneesta on kans prikka pois mut tosiaan huiput on nuo 82kmh ja toiset omistajat valittaa et kierrokset tapissa pikatiellä meen konees noin 7300-7500.Rajoitin tulee käsittääkseni 8000 vastaan sen saavuttaa alamäessä ei muuten.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
450 IRS ja eipä juuri tasamaalla 83 km/h mene rikki.Tämä siis idän ihmeen omalla mittarilla.100 km/h on kyllä maahantuojan omia unia.Kierrosluku mittari otti pakkasessa itseensä ja ja näyttää nyt 19999 r/min.Laiska on laite.
Rinta kaarella kohti uusia takaiskuja...
- stequ78
- Tracks
No hyvä puoli on siinä et mitään ei siis ole rikki tms vaan kyseessä on ominaisuus huono puoli siinä et kampe tuli hankittua lumen auraukseen ja korvaamaan toinen henkilöauto valinta kohdistu juur siks TGB.hen kun huippuja luvattiin n.100kmh.Eipä siinä mitään pitää alkaa katselemaan sopivaa vapaavirtaus suodatinta,isompia suuttimia ja tehdä itse slipari siihen/viedä pajalle säädettäväksi josko sen sais menee sen jälkeen edes 90kmh.Mulle siis riittää se 82kmh kunhan se menis niin ettei tarvis huudattaa peukku suorana kesä kuumalla kun jotenkin en usko sen sitä kestävän.
Omani menee 92km/h on tarkistettu poliisin tutkalla.
- JJP
- Tracks
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
Eikä kestäkkään.Viime kesänä kosahti 2 Tegua näissä hommissa.stequ78 kirjoitti:No hyvä puoli on siinä et mitään ei siis ole rikki tms vaan kyseessä on ominaisuus huono puoli siinä et kampe tuli hankittua lumen auraukseen ja korvaamaan toinen henkilöauto valinta kohdistu juur siks TGB.hen kun huippuja luvattiin n.100kmh.Eipä siinä mitään pitää alkaa katselemaan sopivaa vapaavirtaus suodatinta,isompia suuttimia ja tehdä itse slipari siihen/viedä pajalle säädettäväksi josko sen sais menee sen jälkeen edes 90kmh.Mulle siis riittää se 82kmh kunhan se menis niin ettei tarvis huudattaa peukku suorana kesä kuumalla kun jotenkin en usko sen sitä kestävän.
Hulluudessa on tiettyä huvia, jota muut kuin hullut eivät tunne..
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
Kuvasteita
"Olen vapaa ennakkoluuloista, vihaan kaikkia tasapuolisesti."
- stequ78
- Tracks
Joo näin oon täältä foorumilta antanut itseni ymmärtää ja vaik en olis lukenutkaan niin järki sanoo jo sen ettei voi kestää vetää täysii kovin kauaa.JJP kirjoitti:Eikä kestäkkään.Viime kesänä kosahti 2 Tegua näissä hommissa.stequ78 kirjoitti:No hyvä puoli on siinä et mitään ei siis ole rikki tms vaan kyseessä on ominaisuus huono puoli siinä et kampe tuli hankittua lumen auraukseen ja korvaamaan toinen henkilöauto valinta kohdistu juur siks TGB.hen kun huippuja luvattiin n.100kmh.Eipä siinä mitään pitää alkaa katselemaan sopivaa vapaavirtaus suodatinta,isompia suuttimia ja tehdä itse slipari siihen/viedä pajalle säädettäväksi josko sen sais menee sen jälkeen edes 90kmh.Mulle siis riittää se 82kmh kunhan se menis niin ettei tarvis huudattaa peukku suorana kesä kuumalla kun jotenkin en usko sen sitä kestävän.
-
- 4WD
- Mönkijä:: TGB Avenger 400
400 avenger menee 93 Kyydissä 2kpl ihmistä.
Tosin neuvolassa viä punnitaan.
Itseasiassa ihmettelin että ei viime kesänä kossahtanu kun niillä kesä kuumilla ajelin peukku suorana joka päivä. Tuli tehtyä 4 päivän reissu siinä kovimmilla helteillä 500km ~ 125km päivä ilman taukoja (tankkaus aina kohteessa) peukku suorana eikä kone sanonu oikeestaan muuta kun pakoputken pultit löysälle. Että eipä tota 125km pidempää pätkää kyl jaksas kuunnellakkaan. Saa nähä joko tänä kesänä sais kossahtaan.

Itseasiassa ihmettelin että ei viime kesänä kossahtanu kun niillä kesä kuumilla ajelin peukku suorana joka päivä. Tuli tehtyä 4 päivän reissu siinä kovimmilla helteillä 500km ~ 125km päivä ilman taukoja (tankkaus aina kohteessa) peukku suorana eikä kone sanonu oikeestaan muuta kun pakoputken pultit löysälle. Että eipä tota 125km pidempää pätkää kyl jaksas kuunnellakkaan. Saa nähä joko tänä kesänä sais kossahtaan.

Kaiken minkä huollamme, sen myös korjaamme
- stequ78
- Tracks
Meen menee 1 tai 2 päällä sen 82 ja neuvolas punnittavia ollaan kaikki alta 80kg kait tuo 4-veto syö siittä jotain vaik ei ole kytkettynä ollutkaan pikatie ajossa mut anyway jos kesällä osuu kaikki kohilleen jne tää lähtee jokatapaukses Kalajoelle tegun kans kävi miten kävi.
Paljonkos pojilla kierrokset tuossa esim. 80 km/h kohdalla?
- stequ78
- Tracks
Meen konees on n.7000-7200 ja rajoitin kait 8000 eli varaa olis kierteissäclubi69 kirjoitti:Paljonkos pojilla kierrokset tuossa esim. 80 km/h kohdalla?
Samajo lukemia mullaki vaikka hurjilta ne tuntuu mutta kait nuo motit on tehty kestämään tollasia lukemia.
- stequ78
- Tracks
Kyl mä näkisin et kestää mut mun mielestä kannattaa laittaa lämpömittari koska tegun varoitusvalot on aivan surkeat eikä niitä näy kirkkaassa valossa juuri lainkaan.Koska ylikuumeneminen on mun mielestä ainoo mitä voi noilla kierroksilla tapahtua.
- jesi
- Tracks
- Mönkijä:: Pari Dinliä ollut :(
Mutta kyllä vahinko on tapahtunut jo toisaalla, jos vehkeen saa ylikuumenemaan
Olkoon sitten alamittanen syyläri, huonosti virtaava syyläri, rapakuntoinen pumppu, alatehoinen flekti, syyläri jossain hevon vatussa minne ei ilma kierrä, tms.

Olkoon sitten alamittanen syyläri, huonosti virtaava syyläri, rapakuntoinen pumppu, alatehoinen flekti, syyläri jossain hevon vatussa minne ei ilma kierrä, tms.
/ Jere Siirilä
/ Myyty: 2x Dinli DL-904
/ Myyty: 2x Dinli DL-904