Oli tarkoitus ottaa nuo holkit pois putkesta ahdistelemasta. Holkki löytyi kuitenkin vain toisen putken sisältä irrallisena ja tipahti äänenvaimentajaan josta sain sen pois. Toisesta putkesta ei löytynyt mitään. Eikös sitä voisi olettaa että molempiin putkiin laitetaan se holkki?
Lopputuloksesta: En huomannut kiihtyvyydessä, huippunopeudessa tai äänissä minkäänlaisia muutoksia. Eli ihan turha homma mielestäni. Kyseessä siis TGB Avenger 500cc jossa takana tuplaputket.
Pakoputken ahdistimet
- stequ78
- Tracks
- Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)
Re: Pakoputken ahdistimet
Kyl 450 blade.ssa irroittaminen tuotti tulosta ja seuraavaksi koitetaan 550 target.sta mitä se siihen vaikuttaa,mut oon lukenut noita juttuja ja saanut sen käsityksen et vaikutus olis ollut niissä malleissa vähäisempi missä on tupla äänenvaimentajat,mut haittaako tuo jos ei tuo lisää tehoa mut ei äänet muutu jne.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
-
- 3WD
- Mönkijä:: TGB Avenger 500cc
stequ78 kirjoitti:Kyl 450 blade.ssa irroittaminen tuotti tulosta ja seuraavaksi koitetaan 550 target.sta mitä se siihen vaikuttaa,mut oon lukenut noita juttuja ja saanut sen käsityksen et vaikutus olis ollut niissä malleissa vähäisempi missä on tupla äänenvaimentajat,mut haittaako tuo jos ei tuo lisää tehoa mut ei äänet muutu jne.
Juu ei tuosta haittaakaan ole mielestäni ollut. Ja ainakin mun järki (eli ei kummoinen) sanoo että jos ahdistaa, niin se ei ole hyväksi. Tarkoitan siis että ei se holkki sinne alunperin kuulu. Tai jotain.

Ihan "äkäinen" peli on ollut alusta asti. Autot jää kyllä valoissa taakse. Ääniä rakastan yli kaiken. Mieletön murina! Haluisin vielä lisää mutta pelkään olevani kohta kuuro, koska en käytä kuulosuojaimia yms.

Laite nyt n.2kk vanha ja mittärissä 1700km.
Huoltohinnoista muuten sen verran että olen lukenut täältä jengin maksavan 1000km:n huollosta jopa yli 100€. WTF? Sehän on periaatteessa vaan ruuvien kiristelyä / tarkastamista. turun suunnalla valtuutettu huolto otti multa 50€ kyseisestä projektista. Katsotaan kohta paljonko kustantaa se 2000km:n huolto. Siinähän vaihdetaan jo öljyt yms.
- stequ78
- Tracks
Joo 200km on hiukan isompi huolto 1000km on muodollisuus ja tosiaan 2000km on samanmoinen kun 200km,nyt en muista mitä 200km huolto makso vanhaan koneeseen mut ens viikol selviää kun uuden vien huoltoon,ei noissa huiput ihan sitä ole n´mitä luvataan mut ei se midn kiihtyvyyttä kans kaipaan hiukan lisää mut kai sitä sit jostain saadaan.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
"Ihan "äkäinen" peli on ollut alusta asti. Autot jää kyllä valoissa taakse. Ääniä rakastan yli kaiken. Mieletön murina! Haluisin vielä lisää mutta pelkään olevani kohta kuuro, koska en käytä kuulosuojaimia yms.
Huippunopeus ei ole lähellekään sitä mitä Mod.Box lupaa. Navin mukaan pyöritään siinä 80+ alueella. Tosin sinne se sitten kiihtyykin hetkessä. Haluisin vaan sitä kiihtyvyyttä hiukan lisää.
Huoltohinnoista muuten sen verran että olen lukenut täältä jengin maksavan 1000km:n huollosta jopa yli 100€. WTF? Sehän on periaatteessa vaan ruuvien kiristelyä / tarkastamista. turun suunnalla valtuutettu huolto otti multa 50€ kyseisestä projektista. Katsotaan kohta paljonko kustantaa se 2000km:n huolto. Siinähän vaihdetaan jo öljyt yms."
Äänet ovat todellakin kovat Kuskin korviin.Ilmeisesti en ole yksin äänieni kanssa...
Eka huolto 200km maksoi 180e.

Huoltohinnoista muuten sen verran että olen lukenut täältä jengin maksavan 1000km:n huollosta jopa yli 100€. WTF? Sehän on periaatteessa vaan ruuvien kiristelyä / tarkastamista. turun suunnalla valtuutettu huolto otti multa 50€ kyseisestä projektista. Katsotaan kohta paljonko kustantaa se 2000km:n huolto. Siinähän vaihdetaan jo öljyt yms."
Äänet ovat todellakin kovat Kuskin korviin.Ilmeisesti en ole yksin äänieni kanssa...
Eka huolto 200km maksoi 180e.
Support your local search and rescue. Get lost!
Uudenmaan mönkijät Ry:n jäsen.
Uudenmaan mönkijät Ry:n jäsen.
- stequ78
- Tracks
Ei mun mielestä vakio äänenvaimentimella ole vielä ihan mahdottomat kovat kylläkin mut mites sitte jos laittaa sliparin paikalleen, 450 bladessa oli gbr slipari ja siinä meteli oli käsittämätön, oli kylläkin ilman killeriä ja killerin kans ei menny oikee minkään.