putki punasena

Keskustelua TGB mönkijöistä.
race74
Noppeli

putki punasena

Viesti Kirjoittaja race74 »

onko tietoo mitä pitäs tehdä kun putki on pytyltä pöntölle halvatun punanen eli käy niinku kuumana ja oisko tietoo tai kuvii missä kohti kuristukset on!!!!!!!!!!!! :oops:
stequ78
Tracks
Mönkijä:: Mönkkäri myyty :)

Re: putki punasena

Viesti Kirjoittaja stequ78 »

Ilman parempaa tietoo koneen mallista ja koosta epäilisin sen kuristuksen olevan äänenvaimentimen ja putken liitoskohdassa, kuri pois ja hiukan säätöä plus mielellään isompi pääsuutin niin paranee jonkun verran, ihan kokonaan välttämättä ei saa kuivia alueita pois tai ainakaan mä en oo saanu Target.sta mulla punottaa kans alkukäyrä tietyllä osalla kaasua tulee helpoimmin esiin auratessa.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Bansku81
Tracks
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

stequ78 kirjoitti:Ilman parempaa tietoo koneen mallista ja koosta epäilisin sen kuristuksen olevan äänenvaimentimen ja putken liitoskohdassa, kuri pois ja hiukan säätöä plus mielellään isompi pääsuutin niin paranee jonkun verran, ihan kokonaan välttämättä ei saa kuivia alueita pois tai ainakaan mä en oo saanu Target.sta mulla punottaa kans alkukäyrä tietyllä osalla kaasua tulee helpoimmin esiin auratessa.
Mikäs kaasari tossa TGB ssä on? Luulis että kaikki kaasarit saa säädettyä niin ettei putki punoita?
stequ78
Tracks

Mulla on mikuni bsr 36, totta sen varmaan sais kyl säädettyä ihan sata mut se vaatis nähdäkseni muidenkin kun pääsuuttimen vaihdon, muistaakseni tuos mikunis on 2 tai 3 pienempää suutinta ja oon itse sen verran laiska etten jaksa alkaa niitä vaihtaa, mulla tegussa ei muuten ilmene putken punotusta kun työkäytössä enkä pidä sitä siten niin vaarallisena koska työkäyttöö mulla ei tuu paljoo.
So give me this and give me that smother me. And give me some of that bad stuff...
Bansku81
Tracks
Mönkijä:: Dinli 904 -10
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bansku81 »

stequ78 kirjoitti:Mulla on mikuni bsr 36, totta sen varmaan sais kyl säädettyä ihan sata mut se vaatis nähdäkseni muidenkin kun pääsuuttimen vaihdon, muistaakseni tuos mikunis on 2 tai 3 pienempää suutinta ja oon itse sen verran laiska etten jaksa alkaa niitä vaihtaa, mulla tegussa ei muuten ilmene putken punotusta kun työkäytössä enkä pidä sitä siten niin vaarallisena koska työkäyttöö mulla ei tuu paljoo.
Pääsuuttimilla, neulan säädöillä ja seosruuvin säädöillä pääsee aikas pitkälle. Tossa röntön Keihin FCR kaasarin säätö ketjussa oli Pasilta hyviä säätö ohjeita.
stequ78
Tracks

Joo ne olen säätänyt jo heti uutena.
Vastaa Viestiin