Blade 550 EFI T3
Lähetetty: 14 Loka 2014 15:28
Ostin toisenkin kömpijän meille ja päädyin kokeilu mielessä ja mainosten uhrina tähän uuteen ruisku koneelliseen TGB bladeen.
Tätä kun vertaa Can amin 500 G2 tieliikenne malliin, niin laatu ja ajettavuus eroja on aika paljon vielä Can Amin hyväksi.
Tässä plussat ja miinukset toistaiseksi kun ajoa on ollut 3kk.
+ Kulutus tuntuu olevan aika pientä.
+ Paino jota tässä ohjekirjan mukaan on aika paljon, ei tunnu mitenkään ajossa muuten (mutta kiihtyvyys on huono vs Cana.)
+ Hyvän näköinen
+ Varusteet suht edulliset
+ Hinta vs vakio varusteet aika hyvä
+ Etenee maastossa aika mukavasti vakio kumeilla
+ Kaasun halinta vs Cana
+ Hyvin lyhyt pikku puoli
+ Huomio valot
- Malli on ohjaus tehostimella varustettu ja vaikka tehostin on asenossa MIN, niin silti ohjaus on tosi herkkä maantiellä.
(Renkaissa on painetta ollut lähemmäs kilo, kun ajo on ollut lähes pelkstään maantietä)
- Ensi huolto oli aika arvokas 180e, teetettynä Lempäälässä.
- Pohjan suojaus on aika heppoinen, noin 3mm, teollisuus muovia.
(Sitä parantelin ostamalla 6mm vahvuista muovilevyä, josta kuviosahalla ja kuumailma puhaltimella sai muotoiltua paremmin suojaavan "pohjapanssarin" )
- Lisäksi sähköt on aika paljaana etupäässä, suojasin ne varmuuden vuoksi roiskeläppä kumilla, ei pääse eturenkaat heitämään kaikkea suoraan liittimiin jne.
- Kone ei ota puhtaasti kierroksia, vaan kuullostaa aika "räkäiseltä", osaako kukaan sanoa onko tässäkin versiossa vielä pakoputkessa jotakin ahdistavaa ?
- Äänekäs
- Taka boxi aika kömpelön kokoinen vs Cana.
- Hyvin lyhyt iso puoli
Eniten tässä on häirinnyt koneen räkäinen ääni, ja aika vaatimaton kiihtyvyys...Auttaisiko tehoputki?? Vai kasvaako vain äänet entisestään?
Tätä kun vertaa Can amin 500 G2 tieliikenne malliin, niin laatu ja ajettavuus eroja on aika paljon vielä Can Amin hyväksi.
Tässä plussat ja miinukset toistaiseksi kun ajoa on ollut 3kk.
+ Kulutus tuntuu olevan aika pientä.
+ Paino jota tässä ohjekirjan mukaan on aika paljon, ei tunnu mitenkään ajossa muuten (mutta kiihtyvyys on huono vs Cana.)
+ Hyvän näköinen
+ Varusteet suht edulliset
+ Hinta vs vakio varusteet aika hyvä
+ Etenee maastossa aika mukavasti vakio kumeilla
+ Kaasun halinta vs Cana
+ Hyvin lyhyt pikku puoli
+ Huomio valot
- Malli on ohjaus tehostimella varustettu ja vaikka tehostin on asenossa MIN, niin silti ohjaus on tosi herkkä maantiellä.
(Renkaissa on painetta ollut lähemmäs kilo, kun ajo on ollut lähes pelkstään maantietä)
- Ensi huolto oli aika arvokas 180e, teetettynä Lempäälässä.
- Pohjan suojaus on aika heppoinen, noin 3mm, teollisuus muovia.
(Sitä parantelin ostamalla 6mm vahvuista muovilevyä, josta kuviosahalla ja kuumailma puhaltimella sai muotoiltua paremmin suojaavan "pohjapanssarin" )
- Lisäksi sähköt on aika paljaana etupäässä, suojasin ne varmuuden vuoksi roiskeläppä kumilla, ei pääse eturenkaat heitämään kaikkea suoraan liittimiin jne.
- Kone ei ota puhtaasti kierroksia, vaan kuullostaa aika "räkäiseltä", osaako kukaan sanoa onko tässäkin versiossa vielä pakoputkessa jotakin ahdistavaa ?
- Äänekäs
- Taka boxi aika kömpelön kokoinen vs Cana.
- Hyvin lyhyt iso puoli
Eniten tässä on häirinnyt koneen räkäinen ääni, ja aika vaatimaton kiihtyvyys...Auttaisiko tehoputki?? Vai kasvaako vain äänet entisestään?