TGB Blade 500cc EFI hupi peliks??

Keskustelua TGB mönkijöistä.
sevuyeah
Noppeli

TGB Blade 500cc EFI hupi peliks??

Viesti Kirjoittaja sevuyeah »

Moro!
Jos jollain ois kokemusta enenmmän ku mulla alottelijalla niin kertokoot.
Oisko toi TGB Blade 500cc EFI 2016 hyvä peli normaaliin kaupunki ajoon ja koulu kyyteihin?
Tulossa myös talvi käyttöön.
Houkuttelis sen takia toi uus TGB Blade koska siinä ois 2 vuoden takuu ja näyttää aika hienolta.
Huiput taitaa olla vain 65kmh ja kiihtyy aika hitaasti (painon takia)??
Olenko ollenkaan oikean mönkijän kohdalla :lol:
tiasma
3WD
Mönkijä:: Can-am Outlander Max 570 Pro

Re: TGB Blade 500cc EFI hupi peliks??

Viesti Kirjoittaja tiasma »

Jos tarkoitat tota mustaa traktoria niin itse juuri hankin. On tullu ajettua tiellä pitkiäkin matkoja niin kyllä minun mielestä on mukava ajaa. Kiihtyy myös hyvin. Kyllä se hiekalla sutii ;). Mittarin mukaan noin 75. Rajoitin mallia ruuvi. Edulliseksi mönkijäksi hyvä. Itselläni kolme ja kaikki toiminu hyvin.Ei vedä vertoja tohon can amiin mutta sehän maksaa jo miltein tuplaten.
Can-am Outlander Max 570 Pro - 20
Gils75
3WD
Mönkijä:: TGB Blade 500(-16)

Viesti Kirjoittaja Gils75 »

Nyt kokemusta Blade traktorista hiukan alle 60km ja hyvä vekotin tuo on päästellä hiekkatiellä niin kuin asvaltilakin(jämäkkä ajaa)! Onhan tuo hiukkasen laiskanpuoleinen kiihtymään mutta riittää meikäläiselle valan mainiosti=) Mun blade menee suoralla noin 55km/h ja loivassa alamäessä on vauhti noussut parhaimmillaan 66km/h.. Uudessa on aina uuden takuut ja mielummin itsekkin hommasin tuon uuden että on edes jonkun aikaa huolettomia kilometrejä ja onhan tuo nyt menossa jo ensimmäiseen takuuhuoltoon(tuli taas meikäläiselle maanatai päivän kappale :lol: )
Susikalle
3WD
Mönkijä:: TGB BLADE 550 FFI + EPS 2015

Viesti Kirjoittaja Susikalle »

Takuu on 3-vuotta, eikä 2-vuotta.
Ostaa, myy, vaihtaa, varastaa, tarvittaessa täyttää myös lintuja.
Gils75
3WD
Mönkijä:: TGB Blade 500(-16)

Viesti Kirjoittaja Gils75 »

5990€ maksavassa 2v ja 6990€ maksavassa 3v =) Jälkimmäisessä on "paremmat" varusteet, renkaat, yms.. +Tietty 390€ toimituskulut ja jos ottaa kyydin kotiin niin +180€ muistaakseni. Syletti vähän maksaa tuo 390€ kun ei ole neliveto toiminut kertaakaan vielä, että hyvin oli laite tarkistushuollettu :lol:
Vastaa Viestiin