Mopomönkijöiden viritys

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
Avatar
JG
3WD
Viestit: 92
Liittynyt: 12 Loka 2006 23:17

Viesti Kirjoittaja JG »

asiasta vähän poiketen onkohan noi "comanche" yms yms mönkkärit "hyviä ja kestäviä" ku 200cc sais hippaa yli tonnilla :shock:

taitaa olla jostain tinalusikasta valettuja?
Ei sieltä eilenkään tullu...
mönkkäri55
3WD
Viestit: 87
Liittynyt: 23 Touko 2007 16:01

Viesti Kirjoittaja mönkkäri55 »

tinalusikasta valettuja... :lol: omasta mielestä pienillä parannuksilla todella hyvä hinta /laatusuhde
Avatar
-Osku-
6WD
Viestit: 656
Liittynyt: 11 Kesä 2007 23:46
Mönkijä:: Kaksipyöränen
Paikkakunta: Ylämylly

Viesti Kirjoittaja -Osku- »

Jep, kannattaa varmaan käytettynä ostaa niin viat jo korjailtu, jos et viitsi itse laittaa :)
Avatar
JG
3WD
Viestit: 92
Liittynyt: 12 Loka 2006 23:17

Viesti Kirjoittaja JG »

naapurin pojalla on semmonen kinroad joku mopo, niin 4mäntää 1 kampiakselin ja yhden kokonaisen koneen syönyt :? ja runko poikennut myös jostain kohti joskus ja katteet tais täristä halki jo ekalla viikolla :shock: ja hintaa uutena oli 999e mut jotain videoita kattelin noista comancheista niin ihan hyvin näytti kulkevan..
Ei sieltä eilenkään tullu...
mönkkäri55
3WD
Viestit: 87
Liittynyt: 23 Touko 2007 16:01

Viesti Kirjoittaja mönkkäri55 »

ei kai vaan kone glanssin myymä glanspower 50cc 4 tahti mopo oo kysees? :lol: :lol: :lol:
se on kyllä täys sonta..
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Kyllä vain taitaa olla siitä kinroad endurosta kyse.
Kaikilla tuntemillani henkilöillä on ollut kinkissään juuri samat viat...
Runko poikki, kone kökkönä, bensalatkuja hajonnu ym ym...
ja on vielä niin hel***** ruma että huhuhuh
Meni vähän ohi aiheen mutta...
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
Avatar
JG
3WD
Viestit: 92
Liittynyt: 12 Loka 2006 23:17

Viesti Kirjoittaja JG »

joo se tais olla... vattu piti koulussa sorvata noi olkatappien puslat ku ei varaosaliikkeessä ollu ikinä nähnykkää ja se maahantuoja on täys mul**u..
tulis vaan lumet ni sais foxin taas kesäseisonnasta pois :)
Ei sieltä eilenkään tullu...
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Sama täällä, tulis lumet pian niin pääsis sladitteleen...
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
KeewayGirl
Noppeli
Viestit: 6
Liittynyt: 09 Syys 2007 21:41

Viesti Kirjoittaja KeewayGirl »

Joo mullakin alussa Keeways huiput 36km/h, nyt "pikku" modausten jälkeen huiput n. 53km/h. Avarsin ilmaputsarin, viilasin pakoaukon, suutin 80, takaratas 32, nämä muutoksen ei nostanut huippuja kuin 39km/h, mutta sitten pakoputken kimppuun. Ensin muokattiin vakioputkee, huiput 43km/h. Ja nyt muuteltiin LeoVince paikalleen, ja huiput 53km/h. :D Ja mikä tärkeintä vääntö kasvoi, ei puudu isoissakaan ylämäissä kuin 47km/h, pärjää hyvin kavereiden vakioiden Gilera Runnerin, Derbi gb1:n ja Kymco Super9:n kans ainaki. :D
Avatar
rega
3WD
Viestit: 64
Liittynyt: 11 Kesä 2006 11:00

Viesti Kirjoittaja rega »

aika hurjalta nopeudelta kuulostaa tuo 53km/h :D voisitko laittaa kuvan putkesta?
TGB HORNET
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Excelent =D>
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
kala
Noppeli
Viestit: 22
Liittynyt: 09 Syys 2007 23:44

Viesti Kirjoittaja kala »

pitäis foxiin hommata variaattoria niin mikä vari siihen menee? cpi keeway vai ? ja mikä kaasari vakiona?
Zydeemi
Noppeli
Viestit: 15
Liittynyt: 15 Huhti 2007 13:29

Viesti Kirjoittaja Zydeemi »

Oma Aeon Revo 2 menee nyt oikeeta sellasta 50. Prikka pois ja kisavari kiinni. Enivei, tilasin jo keväällä easypartsista tohon teharin ja näyttää hyvältä, katoin jo alustavasti ja näyttää sopivan just jees.. No kesän pidin taukoo amistelusta ja nyt ois aika alottaa taas.
Elieli, on tehari, on uutta suutinta ja ois tarkotus pistää kiinni. Ainoo probleema on se kuristus siellä sylinterin pakoaukossa joka on VALETTU siihen. Miten helvetissä sen saa pois ilman että tulee lämpöleikkausriskiä? Ihan vaan viilalla varovaisesti 100h työstöö vai mites? :D
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Pytty irti, ja vingulla jyrnytät pakokanavan pyöreäksi.
Öljyn syöttöä saa ehkä suurentaa. Kuitenkin sen verta ettei ala savuttamaan erityisesti. Muuten karstaantuu
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
Avatar
JG
3WD
Viestit: 92
Liittynyt: 12 Loka 2006 23:17

Viesti Kirjoittaja JG »

aina muuttuu vaan v-- maisimmaks noi kuristukset.. jossain enska mopedeissahan on sellanen kolmella 6mm pultilla se putken kuristus... pitäs antaa luunappi sille ukko mustalaiselle kuka ton valun on sinne pakokanavaan keksiny :o

myynnissä on http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=516411 :)

suosittelen muuten kaikille noita lisävaloja! on oikeesti hyvät talvi pimeellä.
Ei sieltä eilenkään tullu...
Vastaa Viestiin