Mopomönkijöiden viritys
laturi antaa 120w tehoa ja nuo valot ovat jo sen verran, ei siis voinu laittaa suoraan akusta. Niinpä toinen valo on akulta ja toinen valopuolalta, pätkä asennossa palaa vakio pitkä ja pitkä asenossa palaa molemmat lisävalot, eikä maksanut ku vähä päälle 20e! yhtä tehokkaat kun henkilöauton pitkät.. tai samanverran näkee.
Viimeksi muokannut JG, 13 Syys 2007 20:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei sieltä eilenkään tullu...
-
- Noppeli
- Viestit: 6
- Liittynyt: 09 Syys 2007 21:41
Khyllä kuvaaa tuosssa.
>> http://kuvablogi.com/nayta/649484/

joo, siis sulakkeen koko 10A kertaa jännite eli 12. ei se nyt ihan tarkkaa anna mut sinne päin.Skygo kirjoitti:mistä sait tuon laturin tehon? Laskitko vastus kertaa jännite on virta vai miten?
laitoinki väärin tonne aikasempaan viestiin piti olla 120w eikä 110w.. korjasin..
ihan hyvän näkönen toi tehari... onko sulla kuvaa laittaa siitä alkukäyrästä?
Ei sieltä eilenkään tullu...
-
- Noppeli
- Viestit: 6
- Liittynyt: 09 Syys 2007 21:41
Njoo no en tost pv:n putkesta väännetyn tehoist tiiä, mut tuo tehari toi ainaki iha riittävästi tehoja.Skygo kirjoitti:Kyllä tuo pv:n putkesta väännetyn teharin voittaa



-
- Noppeli
- Viestit: 6
- Liittynyt: 09 Syys 2007 21:41
-
- Tracks
- Viestit: 1534
- Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
- Mönkijä:: Ei mönsäriä
- Paikkakunta: Kivitaipale City
Onko siinä sitten enää alavääntöä olleskaan?KeewayGirl kirjoitti:Njoo no en tost pv:n putkesta väännetyn tehoist tiiä, mut tuo tehari toi ainaki iha riittävästi tehoja.Skygo kirjoitti:Kyllä tuo pv:n putkesta väännetyn teharin voittaaAinoo vähä huono asia on se et tyhjäkäynnilt liikkeelle lähettäes se ei oikee ensimmäisee parii-kolmee metrii meinaa kiihtyy hyvi, mut kyl se sit siit sen jälkee lähtee !
Ja ulkonäkökin onnistu hyvin.
-
- Noppeli
- Viestit: 6
- Liittynyt: 09 Syys 2007 21:41
Ei sitä ny nii korkeelle jaksa nostaa.
Mut jonkunmoisii kuvii saatii, en tiiä saako mitää tolkkuu mutmut.. Eli putki menee alkuperäistä reittiä.
Putki on ILMEISESTI cpi:n skootterista, koska laippa on samanlainen kuin org. Paisari alkaa öljysäiliön kohdalta. Alkuputkee jouduttiin jatkaa n. 10cm, ja katkokohta tehtiin pakkilaatikon taakse, et saa helpommin pois. >> http://kuvablogi.com/nayta/649928/
On alavääntöö, mut ainoastaan liikkeellelähdössä sen huomaa ekal paril-kolmel metril että vääntöä puuttuu, mut sen jälkee vääntöö on riittävästi. Eli ei haittaa hitaasti ajoa mitenkään. Johtuu EHKÄ siitä ku jouduttii alkuputkee jatkamaan.


On alavääntöö, mut ainoastaan liikkeellelähdössä sen huomaa ekal paril-kolmel metril että vääntöä puuttuu, mut sen jälkee vääntöö on riittävästi. Eli ei haittaa hitaasti ajoa mitenkään. Johtuu EHKÄ siitä ku jouduttii alkuputkee jatkamaan.
ihan hyvin tuo näyttää tehdyltä.. vois kokeilla tohon foxiinki jos sais jostain lainaa ni miettis sit alkaako tekee... kaverilla on sellanen ohjelma millä pystyy laskemaan/mitottamaan tarkasti teharin mitat. ja on aika pätevä säätää niitten kanssa.. helpompi olis varmaan ne rullat vaihtaa kevyemmäks?
Ei sieltä eilenkään tullu...
-
- Noppeli
- Viestit: 6
- Liittynyt: 09 Syys 2007 21:41
Vingulla? Viila?Skygo kirjoitti:Pytty irti, ja vingulla jyrnytät pakokanavan pyöreäksi.
Öljyn syöttöä saa ehkä suurentaa. Kuitenkin sen verta ettei ala savuttamaan erityisesti. Muuten karstaantuu

Enivei, siis ku ton teharin pistää ni joutuu jokatapaukses ottaa öljysäiliön pois ja lisäämään öljyt bensansekaan, ku enää ei tuu sitä pientä putkee siit vakioputkest antaa sille ölylle painetta.