MXU 50 2.0

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
unlucky
6WD

Viesti Kirjoittaja unlucky »

tietoa muxun ajovalojen referenssiluvusta pitkät päällä?
juippi92
3WD

Viesti Kirjoittaja juippi92 »

kyl niistä ihan hienot tuli ku maalasin vanteet vannehopeella ja keskiöt kullalla, paitsi ne vanteet on jo valmiiks melkein vannehopeen väriset
Kymco MXU 50 Reverse ja jotain kiinan ihmeitä
Jasu94
6WD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jasu94 »

unlucky kirjoitti:mulla rupes muksu tekemään sitä että täyestä vauhdista booaa ja sammuu. puol kaasulla jos ajaa niin kulkee ongelmitta. Jälleen muyyjä epäili bensan suodatinta. Oiteet kyllä viittaa vähän siihen että imee kaasarin pohjan tyhjäks ja sammuu ja kun täyttyy uudestaan niin taas toimii. Myös puolikaasulla toimiminen tukee tätä koska bensaa ei mene niin paljon. Vika ilmeni yhden viikon lopun aikana kun seisoi sateessa.
No onko korjattu jo ?
Jos on niin, mikä oli vialla ?

Meinaa oma mxu rupes eilen illalla tekee tota samaa,
että ei käynnisty.
Sitä ennen ni tota, kun ajo hiekkatiellä/pellolla täydellä
kaasulla niin se rupes niinku booaamaan ja röpöttämään,
siis hyytymään.
mut kyllä se sitten taas rupes kiihtymään.

Mutta nyt se ei siis enää käynnisty :(

APUVA :!:

Sori, tosta tuli vähän epäselvä
EX: Kymco Mxu 50 -06 aj. 6100 km
unlucky
6WD

Viesti Kirjoittaja unlucky »

ei ole. olen vain tyytynyt ajamaan kokoajan melkein täydellä tankilla. katoppa iteltäs onko suuttimet paikallaan. mulla kerran putos sinne kuppiin ja silloin röpötti aika rankasti.
Skygo
Tracks
Mönkijä:: Ei mönsäriä

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Jasu: Röpötys ja booaus on kyllä kaksi eri asiaa. Ensimmäinen johtuu liiasta bensansaannista, toinen sen vähyydestä.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
|mxu rider|
6WD
Mönkijä:: Kymco MXU 50

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

Skygo kirjoitti:Jasu: Röpötys ja booaus on kyllä kaksi eri asiaa. Ensimmäinen johtuu liiasta bensansaannista, toinen sen vähyydestä.
Niin, näinhän se on.. Ihmiset vaan vähä sekottelee käsitteitä :?
Jasu94 kirjoitti:
unlucky kirjoitti:mulla rupes muksu tekemään sitä että täyestä vauhdista booaa ja sammuu. puol kaasulla jos ajaa niin kulkee ongelmitta. Jälleen muyyjä epäili bensan suodatinta. Oiteet kyllä viittaa vähän siihen että imee kaasarin pohjan tyhjäks ja sammuu ja kun täyttyy uudestaan niin taas toimii. Myös puolikaasulla toimiminen tukee tätä koska bensaa ei mene niin paljon. Vika ilmeni yhden viikon lopun aikana kun seisoi sateessa.
No onko korjattu jo ?
Jos on niin, mikä oli vialla ?

Meinaa oma mxu rupes eilen illalla tekee tota samaa,
että ei käynnisty.
Sitä ennen ni tota, kun ajo hiekkatiellä/pellolla täydellä
kaasulla niin se rupes niinku booaamaan ja röpöttämään,
siis hyytymään.
mut kyllä se sitten taas rupes kiihtymään.

Mutta nyt se ei siis enää käynnisty :(

APUVA :!:

Sori, tosta tuli vähän epäselvä
No se suutin kannattaa ekaks putsata ja kattoo et se kaasarin pohjan tiiviste tulee tiiviiksi. Sit jollei toimi ni osta uus tulppa. Jollei vieläkää toimi ni vaihda se bensan suodatin. Ja jollei sittenkään toimi ni vie se jonnekki valtuutettuun kymco huoltoon.
unlucky kirjoitti:ei ole. olen vain tyytynyt ajamaan kokoajan melkein täydellä tankilla. katoppa iteltäs onko suuttimet paikallaan. mulla kerran putos sinne kuppiin ja silloin röpötti aika rankasti.
Mite se pensatankin täysinäisyys vaikuttaa asiaan?
mairou
Noppeli

Uusi kymco mies

Viesti Kirjoittaja mairou »

Eli olen juuri saanut tuon Kymco MXU:n sisään ajetuksi ja tekisi mieli saada se menemään kovempaan. Ennen en ole mitään viritystä tehnyt, joten mitä suosittelette?
Skygo
Tracks
Mönkijä:: Ei mönsäriä

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Vaikuttaa sillä viisii että neulaventtiili kun on tukossa/läpäsee huonosti, täydessä tankissa pensa tulee suuremmalla paineella venttiilille jolloin kaasariin tulee riittävästi ainetta.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
|mxu rider|
6WD

Skygo kirjoitti:
Vaikuttaa sillä viisii että neulaventtiili kun on tukossa/läpäsee huonosti, täydessä tankissa pensa tulee suuremmalla paineella venttiilille jolloin kaasariin tulee riittävästi ainetta.
Jaa, niin sitä aattelinkin, mut meinasin ettei sillä ole merkitystä. :roll: Kaipa se sitte vaikuttaa. :lol:
|mxu rider|
6WD

Re: Uusi kymco mies

mairou kirjoitti:Eli olen juuri saanut tuon Kymco MXU:n sisään ajetuksi ja tekisi mieli saada se menemään kovempaan. Ennen en ole mitään viritystä tehnyt, joten mitä suosittelette?
Nytte ku se sisäänajon piina on ohi ni ois mukavaa ostaa siihen 70 cc ja ajaa taas uus sisäänajo :lol: heeha.. se taitaa tuo 70 cc olla muuten vakioon koneeseen ainut millä sitä saa ees vähän kulkemaan. tehari on sitte toinen, mutta ei sitäkään kai ilman seiskakymppistä kannata siihen vakioon tunkea.
juippi92
3WD

Viesti Kirjoittaja juippi92 »

|mxu rider| kirjoitti:
mairou kirjoitti:Eli olen juuri saanut tuon Kymco MXU:n sisään ajetuksi ja tekisi mieli saada se menemään kovempaan. Ennen en ole mitään viritystä tehnyt, joten mitä suosittelette?
Nytte ku se sisäänajon piina on ohi ni ois mukavaa ostaa siihen 70 cc ja ajaa taas uus sisäänajo :lol: heeha.. se taitaa tuo 70 cc olla muuten vakioon koneeseen ainut millä sitä saa ees vähän kulkemaan. tehari on sitte toinen, mutta ei sitäkään kai ilman seiskakymppistä kannata siihen vakioon tunkea.
Paljo sulla kulkee ton 70 kans ja onks sulla siinä tehari kans, ku mietin et auttaako toi 70 paljoo tos
Kymco MXU 50 Reverse ja jotain kiinan ihmeitä
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Juurihan se sano että olis kiva ostaa se 70cc, joka mielestäni tarkottaa ettei sillä oo sitä vielä :D
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
|mxu rider|
6WD

juippi92 kirjoitti: Paljo sulla kulkee ton 70 kans ja onks sulla siinä tehari kans, ku mietin et auttaako toi 70 paljoo tos
Menee semmoset 55-60 km/h ku mulla on siinä vielä 72cc malossin lisäksi multivar ja säädettävä kisakytkin. Niin ja suutin on nyt jottai #115 paikkeil. Ja pytyn mukana tulleet hiilariläpät on kans paikallaan.
Jippanen kirjoitti:Juurihan se sano että olis kiva ostaa se 70cc, joka mielestäni tarkottaa ettei sillä oo sitä vielä :D
Tais tulla vähän epäselvästi.. mulla on 72 cc malossi, mutta samaistuin niinku marioun tilanteeseen ja aattelin hänen ois varmaan mukavaa ajaa sisään ajo uudestaan...
Jippanen
Tracks
Mönkijä:: 2 rengasta

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Aahaaa :lol: Paljon toi parikyt kiloo vaikuttaa kun mulla menee 68cc malossilla ja teharilla goes melki 70km/h :o Ei o ees läppiä kiinni..
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
|mxu rider|
6WD

Jippanen kirjoitti:Aahaaa :lol: Paljon toi parikyt kiloo vaikuttaa kun mulla menee 68cc malossilla ja teharilla goes melki 70km/h :o Ei o ees läppiä kiinni..
no joo.. 8) toi mxun ilman vastus taitaa kans olla isompi, mut kaikkein suurin sonta muksus taitaa olla toi variaattori. siit ei oo käytännös mihinkään... :lol:
Vastaa Viestiin