Aeon Cobra
Re: Aeon Cobra
Ja muuten, onkos se jotain vakavaakin, että kun lähtee liikkeelle niin jokin vinkuu hieman jossain? Mistä tämä ääni mahtaa kuulua?
http://kuvablogi.com/blog/16047/ <---- Mr_ilezin kuvablogi
- Jippanen
- Tracks
- Mönkijä:: 2 rengasta
Mitääh
Ismompiki vielä.. En tiennykkää.. Aika helposti toi keulii kyllä kun vähän harjottelee.. Mites sää keulit, pidätkö jalkaa sielä takaraudalla vai kuin? Mites jambojanilla ja muilla, onkos teillä ollu aeoneissa tota kolmioo?

Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Ei ainakaan täällä tuo kuva näy.Mr_ilez kirjoitti:Näkyykös teillä tuo kuva tuossa mun viimekertaisessa viestissä, kun mulla ei näy !
- Jippanen
- Tracks
Painakaa sitä tekstiä missä lukee "kuva" niin hiiren oikeen puolisella napilla ja painakaa "Näytä kuva".
Edit: Homma tarkistettu, ei oo aeon yhtää goesia isompi koska mun rekisteriotteessa lukee leveydeks 1050mm. Minkähän takia tossa ei oo sitä kolmioo
Edit: Homma tarkistettu, ei oo aeon yhtää goesia isompi koska mun rekisteriotteessa lukee leveydeks 1050mm. Minkähän takia tossa ei oo sitä kolmioo

Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
-
- 3WD
jambolla ei ole kolmiota eikä tulekkaan mokomaa sehän on hitaasta yli metrin leveestä ajoneuvosta kertova kuraläppä
ja meitin mopo ei oo kauheen hitas:)
ja meitin mopo ei oo kauheen hitas:)
- mönkijä_jätkä
- 4WD
- Mönkijä:: Aeon Cobra 50
Eipä mullakaan kolmiota ole...
Kysyinkin muuten poliisilta, että tarviiko tuo kolmio olla jos rekisteriotteessa on leveys 1050mm ja todellinen leveys 995mm, niin sanottiin että ei tarvi olla.
Nyt oon alkanu huomaamaan pientä vauhdin hidastumista... Noin kuukausi sitten kulki noin 55-60km/h, mutta nyt kulkee 50km/h...
Ja kiihtyvyys on huonontunut...
Mutta saattaa johtua kylmistä ilmoistakin.
Kysyinkin muuten poliisilta, että tarviiko tuo kolmio olla jos rekisteriotteessa on leveys 1050mm ja todellinen leveys 995mm, niin sanottiin että ei tarvi olla.

Nyt oon alkanu huomaamaan pientä vauhdin hidastumista... Noin kuukausi sitten kulki noin 55-60km/h, mutta nyt kulkee 50km/h...
Ja kiihtyvyys on huonontunut...
Mutta saattaa johtua kylmistä ilmoistakin.
Keulin niin et ensi toinen jalka raudal ja toine sillee ilmas flamingostylel ja sitte vauhdista se toinen jalka sinne astinlaudalle. Jossaki oli myös keskustelua siitä, et kestääkö toi "häksä" keulimista, kyl kestää komeesti ;D Kiva heittää maahan sitä! http://www.motonova.fi/document.aspx?DocID=1175 Minkä takia tuolla sitten lukee leveydeksi alle metri :0?
- mönkijä_jätkä
- 4WD
- Mönkijä:: Aeon Cobra 50
Aeonin/Goesin todellinen leveys on 995mm, eli alle metri, mutta rekisteriotteessa leveydeksi on laitettu 1050mm...
Täytyypä käydä mittailemassa, kun myyjä sanoi että tämä on 2009 vuoden mallia ja sen takia on hieman isompi ?
Kuulkaas jätkät, kyllä cobran leveys on pari senttiä yli metrin, jos mitataan etulokareista! Muualta on tosin alle metrin.
- Jippanen
- Tracks
Jjuu voi olla, barossa taiskin mitata vaan renkaista, vai?
Mut joo, mulla meni heti sisäänajon jälkee tolla pytyllä mittariin 70km/h, sitte alko hyytyyn ja meni vaan 65km/h mut nytten on taas ruvennu piristyyn ja menee vähän yli ton 65km/h mittariin..
Mut joo, mulla meni heti sisäänajon jälkee tolla pytyllä mittariin 70km/h, sitte alko hyytyyn ja meni vaan 65km/h mut nytten on taas ruvennu piristyyn ja menee vähän yli ton 65km/h mittariin..
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Öhh tää on varmaa miljoonaan kertaan kysytty kysymys, mut mikä pytty sul on Jippanen ja mistä ostettu?
- Jippanen
- Tracks
Malossi 68cc ja Moposportista.. Jos rahaa niin pitää varmaan ens keväänä ostaa joku tehokkaampi, ihan senkin takia uus kun taitaa kilsoja keväällä olla jo tarpeeks tolle, vai kauan noilla yleensä uskaltaa ajaa?
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
- Saalistaja
- 6WD
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
Niin kauan ku se leikkaa tai sit joku 2000-5000km ja vaihtaa männän. Ite ajoin polinilla joku 7000 ku se leipos ja ostin uuden männän ja viilasin viel pyttyy hivenen ja taas kulkee.Jippanen kirjoitti:Malossi 68cc ja Moposportista.. Jos rahaa niin pitää varmaan ens keväänä ostaa joku tehokkaampi, ihan senkin takia uus kun taitaa kilsoja keväällä olla jo tarpeeks tolle, vai kauan noilla yleensä uskaltaa ajaa?
- Jippanen
- Tracks
Jjuuu, itte jaksa mitää viilailuja tai pelkkää uutta mäntää, suoraa vaa uutta ja tehokkaampaa tilalle 
Noniii, scatterilla olis 260e toi takakate, käytiin tänään tuola motorentillä ja ne sano että selvittää uusiks sen hinnan.. Eli todennäkösesti tulee uus takakate lähiaikoina

Noniii, scatterilla olis 260e toi takakate, käytiin tänään tuola motorentillä ja ne sano että selvittää uusiks sen hinnan.. Eli todennäkösesti tulee uus takakate lähiaikoina

Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s