Jippanen kirjoitti:Legacy__ kirjoitti:Melkoiseksi yksinpuheluksi menee, mutta menköön. Nythän meinaan kävi niin että sain tuon Jippasen vanhan kömpijän.. Mitä nyt, tosta on vaan kilvet viety. Myyjä munkaan hieman halennut rungon hitsisauma oli kilpien viennin syy, ettei vaan tehari ja 70cc vain olisi hieman avustaneet kilpien vientiä? Paljos Jippanen oot saanut tuon kulkemaan, jos se nyt joskus sattuu vastaamaan... Onkos toi ilmanputsari täysin vakio?
TOI ON MUN EXÄ PENTELE! No mittariin oon menny paljo päälle 80kmh mut oikeeta en sitten tiiä.. Ei oo vakio ilmanputsari, ilman saantia on parannettu muutama reikä poraamalla ja ottamalla se torvi pois päältä, kumminkin suodattaa hyvin kun siinä on vielä se suodatin niitten reikien jälkeen.. Onnee vaan tolle pelille, olihan siinä vikoja (variaattorissa yleensä) mut hieno peli se muuten on. En usko että poliisit on sitä halkeemaa löytäny, vai missä se on? Eiköhän se oo vireistä kiinni ollu.. Ja mitään multivareja ei kannata ostella sielä on ja hebo next generation virivari.. Ei vanha omistaja paljoo oo ajellu kun mulla oli mittarissa joku 6800km kun sen myin. Pistäppä muutama kuva, ihan mielenkiinnosta haluaisin nähä millasessa kunnossa on.. Kovaa ajoo vaan nytte, kyl se ihan hyvin kestää pikku kikkailujakin
Pistän nyt sitten pientä listaa sulle mitä vaihdettu mun aikana:
Stage 6 sport pro 70cc pytty (vaihdettu 14.4)
Tecnigas tehoputki
Hebo:n vastapaine jousi (+50%) variaattorissa
Hebo next generation virivariaattori (vaihdettu 29.4)
Led takavalo
Polisport sharp lite käsisuojat
Tnt peili
Pytty ja mäntä on siis vaihdettu tossa kuudentonnin kohalla että mäntää ei tarvi vielä vähään aikaan vaihtaa
Edit:Niin siis et sää multa tota nyt ostanu vaan tossa on ollu yks omistaja välissä
Niin, kyllä minä sen tiedän etten sulta sitä ostannu.. ;D No se jolta ton ostin oli semmonen hiton truu amis, että ihan hirvittää..
Kuvia mulla nyt ei oikeen oo. Ja suhteellisen palasina koko masiina tällä hetkellä, kun toi takahaarukka hitsattiin. Ja kyllähän se halkeema aika näkyvällä paikalla oli, että saattannu vaikka poliisit huomata.
Mutta siltikään en usko, että sen takia veisvät kilvet. Olis vaan kiva tietää minkä takia ne on viety, jos noitten virien takia niin tarvishan sitten vaihtaa vakio-osat. Eihän muuten millään niitä kilpiä saa, tosin tuskin ne sitä pyttyä alkaa sieltä muovin alta kaivelemaan.
Putkihan on sitten kyllä aika näkyvä osa ja miten sinne laitat vakion, kun vakio on rälläköity poikki ja se pala on sielä käytös. Voishan sen tietysti hitsata ja sit taas rälläköidä ja laittaa tehari kii.. Pientä ulkonäön kohennusta on luvassa, loppu kuusta lähtee maalattavaks (joku metallinhohto oranssi) noi kaikki hopeet osat, vanteet ja muutama muu pikku osa. Vielä kun sais rahaa ostaa joko noi mustat tai sitten valkoset katteet. Sitten tulee jossain vaiheessa katevilkut, xenonit, popit, alustavaloja ja muuta kivaa. Tarkotus olis saada tästä hieno, kun nopeuksissa ei mopoille pärjää, niin edes ulkonäössä sitten.

Uuden takavalon tilasin myös, kun tosta toi lasi on ihan halki ja korjailtu jollain mössöllä..
Muutama muukin pikkuosa tuli tilattua: käynnistyspoljin, tupit, tollain auton virran ulosotto (siis niinkun se tupakansytytin), power filtteri, D.I.D:n ketjut ja BlinGBlinG venttiilinhatut.
Ja gps:n tuo meni 60,4km/h eli ei siis alkuunkaan laittomia nopeuksia. Siksipä mietinkin, että jos poliisit eivät olisikaan virejä huomannut..