MXU 50 2.0

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
Saalistaja
6WD
Mönkijä:: Derbi DXR 250

Re: MXU 50 2.0

Viesti Kirjoittaja Saalistaja »

PuoliElite kirjoitti:Saalistaja paljon sulla huiput 70cc? Ja mun pitäis varmaan aukasta toi kaasari ja laittaa sitä neulaa yhen kohdan alemmaks ku keuliessa rupee booaamaan. Joko ei saa bensaa, joka ei oo kovin mahdollista tai sitten se saa sitä liian paljon joka on mahdollista. Koska muutenkin jo #112 suutin.
Jos ainoostaan keuliessa booaa, se johtuu siitä et siinä asennossa bensaa valuu ilmanputsariin, jollei paina kaasu pohjassa.
Huiput on jotain 50. Suurinpiirtein. Gps:ään. Vääntää kivasti ja kiihtyy neljäänkymppiin melkee heti.
PuoliElite
6WD
Mönkijä:: Kymco MXU 50

Viesti Kirjoittaja PuoliElite »

Saalistaja kirjoitti:
PuoliElite kirjoitti:Saalistaja paljon sulla huiput 70cc? Ja mun pitäis varmaan aukasta toi kaasari ja laittaa sitä neulaa yhen kohdan alemmaks ku keuliessa rupee booaamaan. Joko ei saa bensaa, joka ei oo kovin mahdollista tai sitten se saa sitä liian paljon joka on mahdollista. Koska muutenkin jo #112 suutin.
Jos ainoostaan keuliessa booaa, se johtuu siitä et siinä asennossa bensaa valuu ilmanputsariin, jollei paina kaasu pohjassa.
Huiput on jotain 50. Suurinpiirtein. Gps:ään. Vääntää kivasti ja kiihtyy neljäänkymppiin melkee heti.
Joo, mulla huiput n.55 (mittariin) ja vääntää ja kiihtyy hyvin. Ja mitenkä ton keulimiesbooauksen sais pois? mitää ideoita?
PuoliEliten kuvablogi -> http://kuvablogi.com/blog/25093/
MXU 50-^Alkku^-
4WD
Mönkijä:: Kymco MXU 50 (Reverse) '09

Viesti Kirjoittaja MXU 50-^Alkku^- »

miten ihmeessä teillä ihmisillä voi menä 70ccllä 50 kun mulla meni esim. tänää 51 tasasella ja on umpivakio (pitää vauhin sinne 55 hyväl sääl) :O? vai onko nää gpsvauhteja ;)
Jaztee
Noppeli

Viesti Kirjoittaja Jaztee »

MXU 50-^Alkku^- kirjoitti:miten ihmeessä teillä ihmisillä voi menä 70ccllä 50 kun mulla meni esim. tänää 51 tasasella ja on umpivakio (pitää vauhin sinne 55 hyväl sääl) :O? vai onko nää gpsvauhteja ;)
Mitenkäs se noin hyvin kulkee? Mulla menee vaan 45.

Pitää miettiä tota Pipercross hommaa että jos ei saakaan pelittämään. En viitti oikeen tuota vakio-ilmanputsaria alkaa modailemaan vaan pitäis saada joku siihen tilalle.
PuoliElite
6WD

Ei siitä 70cc tuu niinkään huippunopeutta lisää, mutta kiihtyy ja voimaa on kuin pienessä kylässä... itellä jaksaa muxu burnata kesällä kuivalla asfaltilla ;)
Ukkola
2WD

Viesti Kirjoittaja Ukkola »

Näin aluksi, Jaztee, tervetuloa foorumille! Toivottavasti saat täältä irti tietoja ja sitä rataa...

Tänään pääsin Muxulla 51km/h suht tasasella hiekka/soratiellä. Mittarin mukaan. Saas nähä paljo menee asfaltilla. Kun ei oo sitä ikää eikä korttia, että ite pääsis kokeilee. :'D

Jeps. Nyt uudella pytyllä ajeltu n. 15km. Mites kauan ton sisäänajo kestää? Saman verran, kun vakion? Tuleeko ilmi tehoja sisäänajon jälkeen?
PuoliElite
6WD

Ukkola kirjoitti:Näin aluksi, Jaztee, tervetuloa foorumille! Toivottavasti saat täältä irti tietoja ja sitä rataa...

Tänään pääsin Muxulla 51km/h suht tasasella hiekka/soratiellä. Mittarin mukaan. Saas nähä paljo menee asfaltilla. Kun ei oo sitä ikää eikä korttia, että ite pääsis kokeilee. :'D

Jeps. Nyt uudella pytyllä ajeltu n. 15km. Mites kauan ton sisäänajo kestää? Saman verran, kun vakion? Tuleeko ilmi tehoja sisäänajon jälkeen?
Mulla malossin pytyllä ohjeis luki vain että 60min piti ajaa puolella kaasulla ja sitte normaalia ajoa. Kyllähän siinä tietysti vähän tulee lisää tehoja mutta ei mitenkään päätähuimaavasti.
Ukkola
2WD

Viesti Kirjoittaja Ukkola »

Hmm... Säädinköhän tyhjäkäyntiä liikaa? Kun tänään laitoin pakin päälle niin kone sammui. Vai mistä se voisi johtua?
Jopeli
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jopeli »

Muistitko painaa jompaa kumpaa jarrua, kun vaihdoit vaihteen.Itellä takajarrun "kytkin" ollut monesti jumissa, niin pitänyt pykälä laittaa päälle etujarrua painamalla.
Jopeli
Tracks

Hiljasta on...

Tulipahan laitettua muxuun uudet ketjut ja rattaat.Vanhoilla ajettu lähemmäs 20tkm.

Hyvin istu osat paikoileen, tosin piti jyrsiä takarattaan yhtä aukkoa isommaksi, jotta sai sen magneetti härdellin siihen kiinni.Kovin vaan tuntui rattaan aines pehmeältä... :shock: Saa nyt nährä kestääkö miten hyvin.
PuoliElite
6WD

Jopeli kirjoitti:Hiljasta on...

Tulipahan laitettua muxuun uudet ketjut ja rattaat.Vanhoilla ajettu lähemmäs 20tkm.

Hyvin istu osat paikoileen, tosin piti jyrsiä takarattaan yhtä aukkoa isommaksi, jotta sai sen magneetti härdellin siihen kiinni.Kovin vaan tuntui rattaan aines pehmeältä... :shock: Saa nyt nährä kestääkö miten hyvin.
Itellä nyt päälle 5200km mittaris ja pitäis 5000km huoltoo viedä... Juu u hiljaistahan täällä. Minkälaisen multivarin kannaitais ostaa? Vai kannattaako ylipäätään?
MXU 50-^Alkku^-
4WD

nonnih :-X olin tänää menossa liikkatunnille ja melkee olin siellä ja sitten rusahti oikee huolella ja veto loppui :doubt: jouduin työntämää 50m ....ylämäkee -.- epäilen että varihihna hajosi, siihen viittaa noi oireet. siellä se sitte nököttää hallin parkkipaikalla ja nyt odottelen soittoa msa centerin pojilta josko saisi haettua sen sieltä ja laitettua kuntoon kun illalla olisi tarkotuks lähteä ajelemaan. tulee pahnmoinen ketutus jos joudun työntämään 4km sitä =D> onneks olin just päässy kääntymään isolta tieltä pois ni oli enää semmone semi-iso tie. mutta kattoo nyt miten asia menee eteepäi.... jos ei kohta ala soittoo kuuluu ni pitääpä lähtee paikan päälle. (onneks sinne pääsee kävellen :roll: ) ja muuten kuinka usein varihihna tulisi vaihtaa? muxulla mittarissa nyt hitusen päälle 4200km.

--> ja näin hyppään asiasta toiseen -> eli minkä merkkiset kumit teillä vakiona kun osalla on Kenda:t ja osalla MAXXIS:kset (itellä on MAXXIS)

E: ja nyt onneksi MXU päässy msa centerii korjattavaksi :biggrin:
Viimeksi muokannut MXU 50-^Alkku^-, 02 Marras 2009 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
polarispoju!
3WD
Mönkijä:: mxu 50

Viesti Kirjoittaja polarispoju! »

mistäköhän kyseiseen vehkeeseen saa varaosia?? kun ei oikein tunnu löytyvän paljoo!
Jopeli
Tracks

On se kumma jos varihihna menee paskaksi jo reilu 4 tuhannessa.Ite ajoin samalla hihnalla 12600km ja ehjä vielä oli.

Ohjekirjan mukaan hihna ja rullat pitäisi vaihtaa 10tkm välein.

Hmm...Itellä '07 muxu ja siinä MAXXIS:in kumit, mutta uudemmissa taittavat käyttää Kendan munkkeja.Mutta mitenkäs MXU 50-^Alkku^-
sulla on MAXXIS:kset, jos kymcos on '09. :-k
polarispoju! kirjoitti:mistäköhän kyseiseen vehkeeseen saa varaosia?? kun ei oikein tunnu löytyvän paljoo!
Maahantuojalta ja jälleenmyyjiltä pitäis löytyä.
MXU 50-^Alkku^-
4WD

msa:ssa ensin totesi että vetoakseli menny... mutta pienen silmäily/kokeilemisen jälkeen yhtyi siihen että hihna poikki... sitä ei tää et miks meni jo neljästonnis paskaks... eikä tiiä sitäkää että kui on maxxiskset; näyteikkunassa oleva 09' omisti kendat ja siinä mietin että kuis se sillee :D molemmat on hyvät kyllä mielestäni, ei valittamista. maxxikset liikuttaa hyvin mudassa ainakin minua, kendoista en tiiä ku en oo koeillu. myös samaan tilaukseen laitettu toinen mxu sai myös MAXXIS kumit alle ja sekin uusi 09' vähän ennen kesää ostetut molemmat.
Vastaa Viestiin