no laadukkaimmat varmasti NGK tai Champion... itellä vakio ni kokemuksia ei ole, mutta itse käyttäisin NGKtavikanto kirjoitti:Mikä muuten on paras tulppa malossin sylinteriin? Kokemuksia? =P
MXU 50 2.0
- MXU 50-^Alkku^-
- 4WD
- Mönkijä:: Kymco MXU 50 (Reverse) '09
Re: MXU 50 2.0
-
- 6WD
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
itel vakio kiinni
parantaisko se muuten hirveesti ajotuksia jos ostais vähä laadukkaamman tulpan?

PuoliEliten kuvablogi -> http://kuvablogi.com/blog/25093/
- MXU 50-^Alkku^-
- 4WD
siinä on vakiona NGK eli hyvä on. jos haluu kunnon tulpan nii ostaa nelikärkitulpan mutta hinta pyörii siellä 100-200ePuoliElite kirjoitti:itel vakio kiinniparantaisko se muuten hirveesti ajotuksia jos ostais vähä laadukkaamman tulpan?

E: oho laitoin väärän luvun tuohon ajattelin ihan toista hintaa <) eli siis 4-kärkitulppa on noin 30-60e

Viimeksi muokannut MXU 50-^Alkku^-, 08 Marras 2009 20:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- 6WD
Noniin, nyt Kymcosta kolmatta kertaa taka-akselin laakerit kökkönä.Alkuperäiset kesti ~12tkm, seuraavat ~4tkm ja viimeksi laitetut ~3.5tkm.
Nyt ajattelin uusia koko takapään härdellin, missä ne laakerit on sisällä, sen verran pahasti on kulunut kaikki ne osat siellä.
Nyt ajattelin uusia koko takapään härdellin, missä ne laakerit on sisällä, sen verran pahasti on kulunut kaikki ne osat siellä.
- All-Terrain Vehicle
- Tracks
On tämä kyllä kestävä peli. Ku monella ajettu yli 10 tuhatta ja joillaki menny ympäri, ja kaasupohjassa melkein aina ja eikun kestää

Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
- Saalistaja
- 6WD
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
^^ kaikki noi paitti ~25 tonnii mittaris. (vaikee sanoo ku mittaristosta toimii ainoostaan kello.All-Terrain Vehicle kirjoitti:On tämä kyllä kestävä peli. Ku monella ajettu yli 10 tuhatta ja joillaki menny ympäri, ja kaasupohjassa melkein aina ja eikun kestää

Ympäri menny monta kertaa, kaasupohjassa aina, vedessä variaattorinkoppaa myöden jnejne. Ja viritettynä.
Ja noista laakereista; ite oon kerran joutunu vaihtamaan ne, sillon oli toinen laakeri hajonni pariin-kolmeen osaan ja kuulat karannu

Jaksaako käynnistyy perus akun kanssa, kun on pytty kiinni? Siis niin ku sähkökäynnistyksel. 

- Saalistaja
- 6WD
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
Yleensä kyllä, kunhan akku on täynnä eikä puolityhjä niinkun mulla nytten.Ukkola kirjoitti:Jaksaako käynnistyy perus akun kanssa, kun on pytty kiinni? Siis niin ku sähkökäynnistyksel.

-
- 6WD
mulla ei ainakaan jaksa kylmänä... mutta sitten kun on ollut yön lämpimäs tallis tai lämmin niin sitten helposti...
Morjesta! Taas on yks kuskin hommaama pulma selvitetty ja pitkään mietityttänyt yks juttu..
Pitääkö/ onko pitänyt teillä dieselmäistä naputusta tai oletteko huomanneet jotain outoa käyntiäänessä varsinkin joutokäynnillä?
Taitaa olla ajettu 20tkm.. (alkup. mäntä
)
Pitääkö/ onko pitänyt teillä dieselmäistä naputusta tai oletteko huomanneet jotain outoa käyntiäänessä varsinkin joutokäynnillä?
Taitaa olla ajettu 20tkm.. (alkup. mäntä

-
- 6WD
normaalisti (ainakin mulla) käy niikuin olis diesel kone... Itellä naputtaa kans, taitaa kuulua variaattorista...
Samaten naputtaa täällä. Nyt tuli pieniä onkelmia, ei nimittäin tahdo pysyä kiinni ne jarruvalojen johdot jarruissa. Eli ei huomaa että jarrut on päällä -> ei voi laittaa vaihdetta päälle. Pienellä säädöllä saa sen johon sinne toisessa jarrussa. Saako MITENKÄÄN niin että kone ei sammu vaikka ei tavallaan paina jarrua?
- MXU 50-^Alkku^-
- 4WD
mulla oli just sama ongelma noissa jarruissa... juuri 5min sitten huollosta hain ja nyt pelaa hyvin taas...Jaztee kirjoitti:Samaten naputtaa täällä. Nyt tuli pieniä onkelmia, ei nimittäin tahdo pysyä kiinni ne jarruvalojen johdot jarruissa. Eli ei huomaa että jarrut on päällä -> ei voi laittaa vaihdetta päälle. Pienellä säädöllä saa sen johon sinne toisessa jarrussa. Saako MITENKÄÄN niin että kone ei sammu vaikka ei tavallaan paina jarrua?

EEEE: Dodi kellotin nyt kaverin kans 0-40 ja tulos oli likimain 8,8 sek

Viimeksi muokannut MXU 50-^Alkku^-, 12 Marras 2009 18:57. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hmm.. kellään muuten multivaria? Minullapa on ja tällä hetkellä kiinni malossin jousi ja malossin etulimppu VAKIOrullilla.. Jotka muuten on myös hieman kuluneet. Olen koittanut niitä multivarin mukana tulleita keveempiä rullia myös ja tuntuu että kone vaan huutaa niiden kanssa ihan saakelisti ja mihinkään ei oikein kulje..! Itse asiassa vois kokeilla vakiorulliakin painavempia, vai olenko ihan hakoteillä? Mitä rullia siis kannattaisi käyttää? Ai niin on myös malossin fly clutch kytkin kiinni.. ottaa muuten ainakin omasta mielestä paljon paremmin kiinni ku vakiokytkin. Minkälaiset osat teidän variaattoreissa on ja mitkä toimis parhaiten?
Ja tulppa-asiasta lisää vielä... Onko NGK BR7HS tulppa liian kuuma malossin sylinteriin? (joo, olen tietämätön)
Ja tulppa-asiasta lisää vielä... Onko NGK BR7HS tulppa liian kuuma malossin sylinteriin? (joo, olen tietämätön)