Tän oon joskus kirjottanu jollekki joka kyseli myös tota samaa. Tämä on vain oma mielipide.polarispoju! kirjoitti:kumpi olisi parempi kymco mxu 50cc vai aeon cobra 50cc?? olen vähän kahden vaiheillamissäköhän kyseiset vehkeet on valmistettu??? jos joku tietäisi?
Itse ostaisin näistä kahdesta vaihtoehdosta kymcon. Niinkuin ostinkin. Kymcolla takuuvarmaa ajoa kilometrin toisensa jälkeen. Mutta yhden huonon puolen löytänyt, ja se on sähköt. itsellä ollut vikaa valojen kanssa, ja nyt paripäivää sitten hajos vissiin sulake. Että näin. Kaverilla omistaa tuon cobran ja siinä on mennyt kerran sähköt uusiksi KOKONAAN ja uusittu akku kaks kertaa, ja siinä vuotaa tankki. Omasta mielestä kymco on parempi tilavuutensa ja maastoominaisuuksien puolesta, ja kun tuota jalkatilaa kysyit niin aika samaa luokaa ovat. Kymcossa on ehkä parempi olla kyydissä takatarakan ansiosta. Kyllähän coobraankin saa takatarakan mutta se on sitten eri asia kuinka hienolta se näyttää. Tästä kymco laiskuudesta sen verran että vakiona se voittaa ehkä hiiren verran kiihdytyksessä mutta cobra saavuttaa pari km/h isommat huiput, että ei sillä niin isoja eroja ole.
Kokonaisuus => molemmissa omat hyvät ja huonot puolet, mutta mielummin kallistuisin Kymcon puoleen.
Ps. Kannattaa myös kiinnittää huomiota siihen, onko asuinpaikkasi lähellä kumpi jälleenmyyjä lähellä. Takuuhuoltojen ja varaosien kannalta.