Se suutin mitä näihin on vaihdettu, niin sekö on semmonen ihan pieni "ruuvi"? Niinkuin tommonen http://www.mc-scatter.com/keihin-pieni- ... 27524.html 4 millin kierteellä ilmeisesti. Ja missä se kyseinen ruuvi sijaitsee mönkässä? Vissiin jokin 90-100 suutin ois hyvä jos ottaa vain sen holkin ilmanotosta poies. Ja myöhemmin laittaa isomman pytyn. Mutta ainut mikä askarruttaa on tämä kulutus. Mitenkäs onko teillä ollut dramaattista nousua havaittavissa, ku isä maksaa bensat nii ei ehkä tykkää asentaa tommosta mun kaa jos kulutus kauheesti nousee . Mun ajolla kun tuo kulutus on muutenkin
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Ukkola kirjoitti:Vau!;o Vois itekin hankkia tuommoset Xenonit. Mistä noi muuten hommasit?
siis ne on philipsin polttimot ja ostin ne lähimmältä teboililta
Niin on mutta Xenon valothan/polttimot noi on..? Oliko vaikeakin vaihtaa?
ei ollut vaikea senjälkeen kun tajusi sen polttimon lukitussysteemin, siellä on tavallaan sellanen A-kaari joka pitää avata ni sitte se polttimo tulee kiltisti ulos
All-Terrain Vehicle kirjoitti:Se suutin mitä näihin on vaihdettu, niin sekö on semmonen ihan pieni "ruuvi"? Niinkuin tommonen http://www.mc-scatter.com/keihin-pieni- ... 27524.html 4 millin kierteellä ilmeisesti. Ja missä se kyseinen ruuvi sijaitsee mönkässä? Vissiin jokin 90-100 suutin ois hyvä jos ottaa vain sen holkin ilmanotosta poies. Ja myöhemmin laittaa isomman pytyn. Mutta ainut mikä askarruttaa on tämä kulutus. Mitenkäs onko teillä ollut dramaattista nousua havaittavissa, ku isä maksaa bensat nii ei ehkä tykkää asentaa tommosta mun kaa jos kulutus kauheesti nousee . Mun ajolla kun tuo kulutus on muutenkin
joo se on se pikkuruuvi sijaitsee siellä kaasarin pohjassa. kun sen avaa niin heti törröttää siinä ettei pitäisi olla vaikee löytää sitä kaasarin avauksen jälkeen. itte yritin tota ilmaottojuttuu mutta luovutin monien suutinkokeilujen jälkeen kun ei millään tahtonut toimia kunnolla... sillon kulutus oli jotain ihan kaameita mitä olisi ollut 14L/100km huitteilla!!! nyt vakiona VAAN 9L/100km. uuden suuttimen vaihon jälkeen kulutus kasvaa 0,5-2L sadalla, riippuen nyt vähän säädöistä sun muista. joo munkin kulutus on selitettävissä kikkailulla eihän se ilma kikkailua vie kun joku seittemän-kaheksan litraa/sadalla <)
EE: mites teillä onko tollanen virtahävikki normia talven alussa??? näytössä ei valo oikein pelaa ja ei jaksa pyörittää tarttimoottoria? vai vieköhän nuo uudet polttimot niinkinpaljon virtaa ettei muuten pelaa :OO no täytyypä tutkia, ellei se sitten ole ihan normaalia? nyt pakkasessa joutumut käynnistään polkimella kun ei pyöri tarttimoottori yhtää :s
Kunnollisia akkuja myy Akkupalvelu Häkkinen Helsingissä, Vanhalla talvitiellä.
http://www.akkupalvelu.fi/ sivut ei mikään nörtti-ihme, mutta putiikin palvelu pelaa. Tekevät myös Akkuporakonekennotuksia jne. Niillä on omat pistehitsausvehkeet kunnollista kytkentää varten.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
H.I.D. = High Intensity Discharge = Kaasupurkausvalo on kansankielessä xenon-valo. Tämä johtuu polttokammiossa olevasta kaasusta joka on Ionisoitua Xenon kaasua. HID-lampussa valokaari metallihalidien kanssa sytyttää kaasun ja se muuttuu plasmaksi. Tämä plasma on todella valovoimainen
Myös perinteisiä hehkulamppuja voidaan kutsua halogeenipolttimon sijaan xenonpolttimoksi, sillä polttimossa käytetään suojakaasuna Xenon-kaasua. Hehkulankapolttimoissa käytetään moniakin eri kaasuja ja niiden yhdisteitä, mutta xenon kaasulla saavutetaan hyvä valoteho langan kestävyyden siitä kärsimättä.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
Skype: Roosa999 ja oikea nimi: Heikki Hautala https://www.pariuraa.fi/wordpress
huhhuh.. hommatkaa nyt ensin kunnon akut ennenkö rupeette jotain lisäsähköhärveleitä hommailemaan... Ja jos sekään ei riitä voitte suosilla vaihtaa magneeton ja laturin -.-'