AEON REVO 2
-
- 4WD
- Viestit: 216
- Liittynyt: 26 Kesä 2008 09:09
- Mönkijä:: Tl rene
- Paikkakunta: Saarijärvi
Re: AEON REVO 2
Varmaan tuolta Easypartista saa varmaan halvalla ? Minkäs laista osaa sitten olet meinannut hankkia ja sekin rajottaa osto paikkoja.
taas tuli niin sekava viesti, mut koittakee ymmärtää.
Re: AEON REVO 2
Käy kysymässä paikalliselta Polaris/Aeon jälleenmyyjältä varaosia.
Re: AEON REVO 2
Mitkä välitykset/rullat?Aimless kirjoitti:Mistäköhän vois johtua että Revo2 ei oikeen jaksa vetää mäkiä ylös?
-
- Noppeli
- Viestit: 6
- Liittynyt: 07 Huhti 2009 21:01
- Mönkijä:: Linhai Joker, Aeon Revo2
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: AEON REVO 2
Eli voitteko kertoa mistä tähän aeon revo2 saa viriosia ja onko kyseisessä vehkeessä minkälaisia kuristuksia? Rupee pesättämään ku kaveri ajaa 2 päällä kiinaskodella ylämäessäki ohi
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... -130-1633/ tossa ois tehari mutta käykö se suoraan tähä vehkeesee ja mistä sais isompaa pyttyä? käviskö tällanen http://sparewheel.net/p/p_info/i/455

Amispop Never Stop!
Re: AEON REVO 2
Käy tuo sylinteri suoraan mutta tuota teharia joutuu käsittääkseni hieman muokkaamaan että asettuu paikoilleen. Mutta lähes kaikki vaakaminarelli koneeseen tarkotetut osat käy, esim tämä variaattori
Re: AEON REVO 2
Äänenvaimentimessa ainakin katalysaattori..En tiiä sitten että onko sen poistosta hyötyä...?Ozee92 kirjoitti:Onko tuolla vakioputkessa minkälaisia kureja?
Re: AEON REVO 2
Nyt olisi toimiva Revo 2 myynnissa halvalla, katsokaapa ilmoitusten puolelta! Melkeinpä varaosien hinnalla
http://sammysatv.com/keskustelu/viewtop ... 23&t=24093

http://sammysatv.com/keskustelu/viewtop ... 23&t=24093
Re: AEON REVO 2
Irrotin tossa yön pimeydessä otsalampun kanssa pakoputken. Ompahan muuten vaikeaksi tehty senkin penteleen irrottaminen. Anyway, tarkoituksena on polttaa putkesta karstat, ottaa vaimentimesta katalysaattori sekä poistaa kaikki muut roinat mitä putkessa mahdollisesti on ja hioa pakoaukossa oleva "puolikuun muotoinen kuristus" pois. Otan kuvia pakoaukon kuristuksesta, katalysaattorista ja muusta mitä mahdan löytääkkään, että tulevat sekä nykyiset Revon omistajat voivat olla tietoisia mikä heitä on vastassa, kun putki irroitetaan ja tarkoituksena olisi saada hieman lisää sitä kuuluisaa vääntöä.
Ja sitten kysymys: pytyn vaihtaneille sellaista, että mimmoinen projekti tuo pytyn vaihto on? Kauanko teillä meni aikaa operaatioon ja mitä kaikkea pitää irroittaa? Jos nyt sitten vaikka rahaa jostain saisi ansaittua sen verran, että tuo pytyn vaihto olisi mahdollinen niin onko putki pakko vaihtaa paisarilliseen versioon? Onko kukaan ajanut vakioputkella ja isommalla pytyllä. Kokemuksia? Kiitos jo etukäteen

Ja sitten kysymys: pytyn vaihtaneille sellaista, että mimmoinen projekti tuo pytyn vaihto on? Kauanko teillä meni aikaa operaatioon ja mitä kaikkea pitää irroittaa? Jos nyt sitten vaikka rahaa jostain saisi ansaittua sen verran, että tuo pytyn vaihto olisi mahdollinen niin onko putki pakko vaihtaa paisarilliseen versioon? Onko kukaan ajanut vakioputkella ja isommalla pytyllä. Kokemuksia? Kiitos jo etukäteen

Re: AEON REVO 2
Kerroppa sitte ku oot poistanu että miten muuttui äänet ja muutenkin tuliko kulkuja yms..vhilzu kirjoitti: ottaa vaimentimesta katalysaattori
-
- Noppeli
- Viestit: 6
- Liittynyt: 07 Huhti 2009 21:01
- Mönkijä:: Linhai Joker, Aeon Revo2
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: AEON REVO 2
Jos poistaa tuon puolikuun muotosen kurin nii tarviiko vaihtaa suutin?vhilzu kirjoitti:Irrotin tossa yön pimeydessä otsalampun kanssa pakoputken. Ompahan muuten vaikeaksi tehty senkin penteleen irrottaminen. Anyway, tarkoituksena on polttaa putkesta karstat, ottaa vaimentimesta katalysaattori sekä poistaa kaikki muut roinat mitä putkessa mahdollisesti on ja hioa pakoaukossa oleva "puolikuun muotoinen kuristus" pois. Otan kuvia pakoaukon kuristuksesta, katalysaattorista ja muusta mitä mahdan löytääkkään, että tulevat sekä nykyiset Revon omistajat voivat olla tietoisia mikä heitä on vastassa, kun putki irroitetaan ja tarkoituksena olisi saada hieman lisää sitä kuuluisaa vääntöä.![]()
Ja sitten kysymys: pytyn vaihtaneille sellaista, että mimmoinen projekti tuo pytyn vaihto on? Kauanko teillä meni aikaa operaatioon ja mitä kaikkea pitää irroittaa? Jos nyt sitten vaikka rahaa jostain saisi ansaittua sen verran, että tuo pytyn vaihto olisi mahdollinen niin onko putki pakko vaihtaa paisarilliseen versioon? Onko kukaan ajanut vakioputkella ja isommalla pytyllä. Kokemuksia? Kiitos jo etukäteen
Amispop Never Stop!
- pete-801
- Tracks
- Viestit: 1212
- Liittynyt: 17 Marras 2009 18:35
- Mönkijä:: ei oo enään.
- Paikkakunta: Heinola
Re: AEON REVO 2
Tää tulee hiukan myöhässä mutta syy tuohon polkimen alasjäämisen on yleisimmin ihan vaan lika ja rasvanpuute, avaamalla kopan voi suorittaa puhdistuksen ja sitten öljyäminen jollain muulla kuin spray crc:llä joka kuluu liian nopeasti pois.Jousia on turha tilailla ennenkuin kokeilee tuota 

goes 520 ltd ex/pöllitty.
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
dinli 300cc ex
rally 110cc ex
Re: AEON REVO 2
Jäi vähän vaiheeseen tuo mun projekti, kun huomasin, että entisestä koulusta on lähteny MIG:it pois enkä pääse muualla hitsaamaan. En usko, että äänet radikaalisti muuttuu, muttaaxzu kirjoitti:Kerroppa sitte ku oot poistanu että miten muuttui äänet ja muutenkin tuliko kulkuja yms..vhilzu kirjoitti: ottaa vaimentimesta katalysaattori
kaikille pörisijöille tiedoksi!!!
Jos haluaa mönsärin pörisemään lujempaa kuin naapurin derbi, kannattaa nyt olla tarkkana. Vaihdekepin kohdalta kun katsoo putkeen. Siitä lähtee "hukkaputki" tai sen näköinen pakokaasun takaisinkierrätys-juttu. Siitä edelleen lähtee muoviputki. Ota muoviputki pois ja kuuntele pöriseekö. Kuulet kyllä jos kikka kolmonen on toiminut. Jollei pörise niin kannattaa ottaa putki pois ja ruuvimeisselillä sorvata kaikki paskat pois siitä hukkaputkesta. Samalla kun irrotatte putken niin katsokaapas ihmeessä sinne pakoaukkoon!
KRHM.
Ps. Vahingossa itsellä alko pörisemään ja voin sanoa, että muoviputki meni paikalleen alta aikayksikön, eihän tuollasella kehtaa edes ajaa
