http://www.mc-scatter.com/rullasarja-16 ... 12737.html <--- Käykö? tai käykö joku muu noist scatteril olevist rullist? ja kummat olis paremmat muksuu, (on otettu ilmanputsarin kuri pois) 5g vai 4,7g (ohhoh mikä ero )
nyt kun tuli tosta pultista puhe. niin mulla on tippunu se orkkis ja laitoin siihe jonku perusmutterin. nyt siit on ehekä vuoss ja se on oikeesti JUMISSA.
vinkkejä miten sen saa irti?
@jopeli miten tuo onnistuu tuosta toi karstan poisto?
MXU 50-^Alkku^- kirjoitti:nyt kun tuli tosta pultista puhe. niin mulla on tippunu se orkkis ja laitoin siihe jonku perusmutterin. nyt siit on ehekä vuoss ja se on oikeesti JUMISSA.
vinkkejä miten sen saa irti?
@jopeli miten tuo onnistuu tuosta toi karstan poisto?
Siis 100% tietoahan tämä ei ole mutta itse ainakin olen käsittänyt että siitä poistetaan ylimääräset shaisset pois putkesta. Ja luultavasti homma toimii niin että pultti pois ja vapaalla huudatetaan.
Joku korjaa jos olen ymmärtänyt kyseisen pultin tarkoituksen väärin.
Euron ja Dollarin välinen kurssi muuttu medän kannalta epäsuotuisemmaks, ja se nosti ainakin Polariksen ja monen muun rapakon takaa rahhdattavan tavaran hintoja. Kymcoahan ei siellä valmisteta, mutta tiedä sitten ovatko aatelleet nostaa omiakin hintojaan kun muut nostavat?
Ja nousikos se arvonlisöverokin nyt?
Vai ovatko uuden malliston myötä tarkistaneet hintoja ja huomanneet inflaation syöneen hintoja niin, että oli aika nostaa vähän?
MXUflash kirjoitti:Saisko tota mitenkää menemään 50-55 ilman mitää 70c pyttyä tai teharia, eli ihan kureja pois ja sillai?
saa menemään, oma kulkee sen 55 isommalla kaasarilla ja ilmanputsarin kuri pois... ja jos viellä laittaa isomman eturattaan.
voitko laitta linkkiä mistä tilaamaan kaasari ja tarvitseeko isomman suuttimen.
joo elikkä kaasari on dellorto phpg 19as saa aika monesta paikasta... en oo purkanu sitä kaasaria kun se oli jo paikallaan ostaessa niin ei oo suuttimen koosta tietoa.