MXU 50 2.0
-
- 2WD
- Mönkijä:: Can-Am outlander t3
Re: MXU 50 2.0
Oiskos kellää ratkaisua miten ton ininä tosta variaattorista sais pois 

-
- 2WD
jksfjksds...h
Viimeksi muokannut Juukkelis, 17 Marras 2012 16:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arvelisin, että liian pieni suutin. Eli isompaa, kokeilemalla sen oikean koon löytää, eihän ne suuttimet paljoa maksa.Juukkelis kirjoitti:Jos ottaa ilmanputsarista sen pillin (tai sen kumitötterön) pois. Niin minkä kokoinen suutin pitäisi olla? (kokeilin kokoa 88# oli ilmeisesti liian pieni tai suuri)
Ja jos se variaattorin ininä niin paljon haittaa, ota vaikka putki kokonaan pois, niin lakkaa ikinä kuulumasta xD (läppä, multa ei ainakaan pahemmin mitään ininää kuulu, vaan normaaleja variaattorin ääniä, niin en voi neuvoa)
Kysyn nyt vielä, että eikös tämmösen: http://www.mc-scatter.com/keihin-pieni- ... 41595.html pitäisi käydä kierteitten puolesta, ja olla vielä sen ilmanputsarin kurin pois oton jälkeen ihan sopivakin? (ajattelin tilata jokatapauksessa jos kierteet käy sarjan erikokoisia, en pelkästään tuota 90#)
-
- 2WD
Tuo suutin käy ainakin kierteiden puolesta. En tiedä onko sopiva. Osta myös vähän isompikin. Itse ostin kokoa 88# oli liian pieni 

Juu niin meinasinkin ostaa varmaan ainakin 90, 94, 96.... Vielä semmonen että tarviiko sitä öljyn saantia lisätä jos ja kun vaihtaa suuttimen ja lisää sitä ilman saantia?
Ja jos ostaa myös vaikka sen 15piikkisen eturattaan käykö se ihan suoraan ilman että joutus ketjua uusimaan, eli onko jako sama?
Ja jos ostaa myös vaikka sen 15piikkisen eturattaan käykö se ihan suoraan ilman että joutus ketjua uusimaan, eli onko jako sama?
- Saalistaja
- 6WD
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
Öljynsaantiin ei noin pienillä muutoksilla tartte koskea. 15 eturatas käy suoraan, ainakin jos ketjuilla on ajettu jonkun aikaa, uudenkarheilla saattaa tehdä tiukkaa saada tarpeeksi löysää.rrasmus kirjoitti:Juu niin meinasinkin ostaa varmaan ainakin 90, 94, 96.... Vielä semmonen että tarviiko sitä öljyn saantia lisätä jos ja kun vaihtaa suuttimen ja lisää sitä ilman saantia?
Olen ajatellut hankkia narakun 60cc sylinterisarjan mxu / mx-er - malleille. Eikös se tuohon muksuun sovikkin. ja onko kauheen vaikea asentaa
- Oskuuu^
- 2WD
- Mönkijä:: Traktori Sportsman 500 EFI -11
Moro sinuna pistäisin samantien 70cc malossin itse olin siihen todella tyytyväinen ja sillä tuli vääntöäkin enemmän kokemuksia ei ole tosta 60cc mutta tolla 70cc menee jonkun 55km/h ja se on aika helppohomma asentaaVilho600 kirjoitti:Olen ajatellut hankkia narakun 60cc sylinterisarjan mxu / mx-er - malleille. Eikös se tuohon muksuun sovikkin. ja onko kauheen vaikea asentaa
Meneekö katsastuksesta läpi tolla 60 cc pytyllä ja vaatisko isomman suuttimen ku ny on vakio 80#. Mites onko kellää kokemuksia Narakun 60 cc pytystä, että paljokohan mahtais kulkee keskimäärin tasasella.
-
- 2WD
Kyl se menee. Tai jos ei mee (tuskin ei mene) nii vakio pytty vaa takasi kii
- Oskuuu^
- 2WD
- Mönkijä:: Traktori Sportsman 500 EFI -11
Kyllä se menee mää katsastin sen malossilla ja meni läpi
No mites osaako joku sanoo et oisko 90# suutin hyvä, mun mielestä se ois aika sopiva ton narakun kaa. Mistähän saa suomesta??
Noniin, Saatu nyt tällekkin foorumille rekisteröidyttyä. Joten, Olen ostamassa valmiiksi viritettyä MXU:ta, jossa on malossin 70cc, tecnigasin tehoputki, malossin multivari, dellorton 19 kaasari ja hiilikuituläpät. Paljonko se kulkee noiden kanssa? Myyjä sanoo että vääntöä tullut paljon enemmän, mutta ei kulje liikaa ollakseen "laiton"(?)
Myöskään peliä ei ole katsastettu koska valon rele on rikki, meneekö läpi katsastuksesta noilla osilla?
Myöskään peliä ei ole katsastettu koska valon rele on rikki, meneekö läpi katsastuksesta noilla osilla?