MXU 50 2.0
Re: MXU 50 2.0
onkos tää normaalia, tai mistä johtuu että täydellä kaasulla vauhti vaan hiljenee, mutta n. puolella kaasulla kulkee parhaiten..
Täytyy koko ajan vänkslätä kaasun kanssa että löytää parhaat tehot.
Täytyy koko ajan vänkslätä kaasun kanssa että löytää parhaat tehot.
-
- Tracks
- Viestit: 1917
- Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Tampere
Re: MXU 50 2.0
Syksy tulee ja ilmat viilenee...skifoo kirjoitti:onkos tää normaalia, tai mistä johtuu että täydellä kaasulla vauhti vaan hiljenee, mutta n. puolella kaasulla kulkee parhaiten..
Täytyy koko ajan vänkslätä kaasun kanssa että löytää parhaat tehot.
Voipi johtua laihasta seoksesta! Seos ruuvi ei auta sitten pätkääkään, vaan säätö tapahtuu vaihtamalla isompaa pääsuutinta.
Tämä ei ole 100% tieto, mutta oireet pätee.
-Pasi S.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
-
- Noppeli
- Viestit: 11
- Liittynyt: 25 Syys 2011 22:17
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
- Paikkakunta: Seinäjoki
- Viesti:
Kymco MXU 50
Hei,
Olen ostamassa mopokortin saatuani Kymco MXU 50 -Mönkijää joka on tietääkseni mopomönkijöiden parhaimmistoa ja saisin se halvallakin. Eli siis haluaisin esittää hieman kysymyksiä kyseisestä mönkijästä...
Olen mietiskellyt hieman että riittääkö tuossa akku, tarkotus oli laittaa Zenonit, Kahvan -ja peukunlämmittimet ja vielä tupakansytytin kavereitten röökien sytyttelemistä ja puhelimen latausta varten?.. ja kuuluuko nykästä kun lähtee pakilla huomasin semmoisen vian/ominaisuuden koeajaessani kyseistä vehettä...
-Paavo
Olen ostamassa mopokortin saatuani Kymco MXU 50 -Mönkijää joka on tietääkseni mopomönkijöiden parhaimmistoa ja saisin se halvallakin. Eli siis haluaisin esittää hieman kysymyksiä kyseisestä mönkijästä...
Olen mietiskellyt hieman että riittääkö tuossa akku, tarkotus oli laittaa Zenonit, Kahvan -ja peukunlämmittimet ja vielä tupakansytytin kavereitten röökien sytyttelemistä ja puhelimen latausta varten?.. ja kuuluuko nykästä kun lähtee pakilla huomasin semmoisen vian/ominaisuuden koeajaessani kyseistä vehettä...

-Paavo
- All-Terrain Vehicle
- Tracks
- Viestit: 2072
- Liittynyt: 12 Helmi 2008 19:35
- Paikkakunta: Useimmiten Iisalmi/Oulu
Re: MXU 50 2.0
Tervetuloa palstalle!Paavo-97 kirjoitti:Hei,
Olen ostamassa mopokortin saatuani Kymco MXU 50 -Mönkijää joka on tietääkseni mopomönkijöiden parhaimmistoa ja saisin se halvallakin. Eli siis haluaisin esittää hieman kysymyksiä kyseisestä mönkijästä...
Olen mietiskellyt hieman että riittääkö tuossa akku, tarkotus oli laittaa Zenonit, Kahvan -ja peukunlämmittimet ja vielä tupakansytytin kavereitten röökien sytyttelemistä ja puhelimen latausta varten?.. ja kuuluuko nykästä kun lähtee pakilla huomasin semmoisen vian/ominaisuuden koeajaessani kyseistä vehettä...
-Paavo
Hyvää hankintaa olet tekemässä, varmasti on paras vaihtoehto tämä Kymco mopomönkijöistä. Paljon lähempänä oikeaa mönkijää kuin yksikään muu mopomönkijä. Runkonahan tässä on sama kuin 250 kuutioisessa isoveljessäkin ja monet muutkin osat ovat samoja, että varsin kestävä tekele on. Varaosien saatavuus on myös varmaa tämän laitteen suhteen tarvittaessa.
Tuo akun riittävyys on kyllä nuilla varusteilla voi olla aika tiukilla, kun ei tosissaan mikään iso ole, mutta harvoin näissä kovin isoja onkaan. Xenonit nyt eivät niin paljoa haukkaa, mutta kahva- ja peukunlämppäri vie yllättävän paljon virtaa. Kannattaa olla kanssa tarkkana että ei liikaa lämpee ne xenonit ettei meni umpiot pilalle.
Millä tapaa se nykäisee? Kyllä sen tavallaan kuuluu nykäistä hiukan, kun se pakin välitys on aika paljon tiheämpi kun eteenpäin vaihteen.
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
-
- Noppeli
- Viestit: 11
- Liittynyt: 25 Syys 2011 22:17
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
- Paikkakunta: Seinäjoki
- Viesti:
Re: MXU 50 2.0
Kiitos vastauksesta, nykäsee sillee et ku painaa hetken kaasua nii sitten vasta lähtee sille nykästenAll-Terrain Vehicle kirjoitti:Tervetuloa palstalle!Paavo-97 kirjoitti:Hei,
Olen ostamassa mopokortin saatuani Kymco MXU 50 -Mönkijää joka on tietääkseni mopomönkijöiden parhaimmistoa ja saisin se halvallakin. Eli siis haluaisin esittää hieman kysymyksiä kyseisestä mönkijästä...
Olen mietiskellyt hieman että riittääkö tuossa akku, tarkotus oli laittaa Zenonit, Kahvan -ja peukunlämmittimet ja vielä tupakansytytin kavereitten röökien sytyttelemistä ja puhelimen latausta varten?.. ja kuuluuko nykästä kun lähtee pakilla huomasin semmoisen vian/ominaisuuden koeajaessani kyseistä vehettä...
-Paavo
Hyvää hankintaa olet tekemässä, varmasti on paras vaihtoehto tämä Kymco mopomönkijöistä. Paljon lähempänä oikeaa mönkijää kuin yksikään muu mopomönkijä. Runkonahan tässä on sama kuin 250 kuutioisessa isoveljessäkin ja monet muutkin osat ovat samoja, että varsin kestävä tekele on. Varaosien saatavuus on myös varmaa tämän laitteen suhteen tarvittaessa.
Tuo akun riittävyys on kyllä nuilla varusteilla voi olla aika tiukilla, kun ei tosissaan mikään iso ole, mutta harvoin näissä kovin isoja onkaan. Xenonit nyt eivät niin paljoa haukkaa, mutta kahva- ja peukunlämppäri vie yllättävän paljon virtaa. Kannattaa olla kanssa tarkkana että ei liikaa lämpee ne xenonit ettei meni umpiot pilalle.
Millä tapaa se nykäisee? Kyllä sen tavallaan kuuluu nykäistä hiukan, kun se pakin välitys on aika paljon tiheämpi kun eteenpäin vaihteen.

- Saalistaja
- 6WD
- Viestit: 456
- Liittynyt: 06 Marras 2006 18:16
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
- Paikkakunta: Rymättylä
Re: MXU 50 2.0
Keksiikös joku mikä mahtaa olla vialla kun lähtee ajamaan muksulla ja ajaa n. 200m meinaa tukehtua täyskaasulla, puolella kaasulla toimii jotenkuten, vähän matkaa lisää niin toimii enää ihan pintakaasulla, ja vielä kituuttaa muutaman sata metriä niin pysyy ainoostaan tyhjäkäynnillä, ei saa antaa yhtään kaasua. Antaa käydä tyhjäkäyntiä hetkisen niin taas pääsee sen muutaman sata metriä etiäppäin ja sama alkaa alusta.
Koitin ensin vakio ilmanputsarilla, ja sen jälkeen vaparilla. Vaparin kanssa toimii jonkinverran paremmin, kun vakioputsarilla parissa sadassa metrissä jo tukehtuu. Ryyppy auttaa hieman myös eli pääsee pintakaasulla pitempään.
Bensaletkusta valuu sen mitä mahtuu tulemaan, sama ongelma oli muistaakseni 10# pienemmällä suuttimella, sekä neulan ollessa keskiasennossa. Nyt on suutin luokkaa 100 ja neula rikkaimmalla.
19mm dellortto sekä tehoputki, vakiopytty kombo.
Askartelua myös teettää poljin, jonka akseli meni lopulta poikki. Sähköstartti senverran kökkönä jo että hiilet menee jumiin heti kun hetken starttailee.
Koitin ensin vakio ilmanputsarilla, ja sen jälkeen vaparilla. Vaparin kanssa toimii jonkinverran paremmin, kun vakioputsarilla parissa sadassa metrissä jo tukehtuu. Ryyppy auttaa hieman myös eli pääsee pintakaasulla pitempään.
Bensaletkusta valuu sen mitä mahtuu tulemaan, sama ongelma oli muistaakseni 10# pienemmällä suuttimella, sekä neulan ollessa keskiasennossa. Nyt on suutin luokkaa 100 ja neula rikkaimmalla.
19mm dellortto sekä tehoputki, vakiopytty kombo.
Askartelua myös teettää poljin, jonka akseli meni lopulta poikki. Sähköstartti senverran kökkönä jo että hiilet menee jumiin heti kun hetken starttailee.
Re: MXU 50 2.0
Muksu täysin vakio.Pasi S. kirjoitti:Syksy tulee ja ilmat viilenee...skifoo kirjoitti:onkos tää normaalia, tai mistä johtuu että täydellä kaasulla vauhti vaan hiljenee, mutta n. puolella kaasulla kulkee parhaiten..
Täytyy koko ajan vänkslätä kaasun kanssa että löytää parhaat tehot.
Voipi johtua laihasta seoksesta! Seos ruuvi ei auta sitten pätkääkään, vaan säätö tapahtuu vaihtamalla isompaa pääsuutinta.
Tämä ei ole 100% tieto, mutta oireet pätee.
-Pasi S.
Tuntuu kuin ei saisi bensaa. Täydellä kaasulla se hyytyy, ei anna kierroksia. Miksi seosruuvi ei auta? Mihin se auttaa?
Sori kun ei ole hirveästi tietoa

ps. Saako 85#--> suutinta noilla 4mm kierteillä nyt mistään?
Kiitos!
-
- Tracks
- Viestit: 1917
- Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Tampere
Re: MXU 50 2.0
Bensiini/ilma seokset on yleensä jaettu kolmeen eri piiriin noissa 2-T kaasareissa.skifoo kirjoitti: Muksu täysin vakio.
Tuntuu kuin ei saisi bensaa. Täydellä kaasulla se hyytyy, ei anna kierroksia. Miksi seosruuvi ei auta? Mihin se auttaa?
1. Pikkupuolen suutin, eli "pilotti", sekä seos-ruuvi->vaikuttaa starttaukseen, tyhjäkäyntiin ja eniten 0-1/8 osa kaasuun. Seos-ruuvin käyttökelpoisin alue on 1-3 kierrosta.
2.Neula, joka hyvässä tapauksessa on korkeudeltaan säädettävissä (yleensä 5 lovea, joista ylintä ja alinta ei joudu käyttämään, kun ani harvoin)->vaikuttaa eniten 1/8-3/4 osa-kaasuun.
3.Pää-suutin, joka vaikuttaa eniten 3/4-täys kaasuun. Pääsuutin joudutaan vaihtamaan numeroa (=yhtä kokoa) isommaksi tai pienemmäksi aina +/-8-10 asteen välein, jos haluaa, ettei se vaikuttaisi tehoon huomattavasti.
ei sitten mitään hajua. Siksi kannatta vaihtaa kaasuttimeen johon saa suuttimia ihan oikeasti. Keihin PWK, Mikuni TM yms...skifoo kirjoitti:ps. Saako 85#--> suutinta noilla 4mm kierteillä nyt mistään?
Isompi kaasari ei sitten tuo tehoa juuri lainkaan, jos sitäkään, joten järki käteen kaasaria valittaessa.
Kaasarin kokoon vaikuttaa koneen mahdollisesti tuottama teho suhteessa kierroksiin.
90cc 25hp kampuralle/18 vetäville tuottava mylly tulee liiankin hyvin toimeen 28mm kaasarilla. (Keihin PWK 28)
70cc Kymcoon, jos kone on kauttaaltaan rakennettu, niin itse valitsisin Keihin PWK 24.
-Pasi S.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
Re: MXU 50 2.0
Kiitoksia pasille taas tästä 
Olen taas vähän viisaampi näiden pelien kanssa..
Kun sitä kaasarin pääsuutinta rupeaa katselemaan, täytyykö ottaa jotain huomioon ennenkuin pohjan voi aukaista? Täytyykö esim irroittaa jostain ennenkuin pääsee käsiksi siihen..
Käyköhän tämä? https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/2851

Olen taas vähän viisaampi näiden pelien kanssa..
Kun sitä kaasarin pääsuutinta rupeaa katselemaan, täytyykö ottaa jotain huomioon ennenkuin pohjan voi aukaista? Täytyykö esim irroittaa jostain ennenkuin pääsee käsiksi siihen..
Käyköhän tämä? https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/2851
-
- Tracks
- Viestit: 1917
- Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Tampere
Re: MXU 50 2.0
Tukehtua??? Tunne, vai tuleeko pakoputkesta "voimasavua" ihan hermeettisesti??Saalistaja kirjoitti:Kun lähtee ajamaan muksulla ja ajaa n. 200m meinaa tukehtua täyskaasulla, puolella kaasulla toimii jotenkuten, vähän matkaa lisää niin toimii enää ihan pintakaasulla, ja vielä kituuttaa muutaman sata metriä niin pysyy ainoostaan tyhjäkäynnillä, ei saa antaa yhtään kaasua. Antaa käydä tyhjäkäyntiä hetkisen niin taas pääsee sen muutaman sata metriä etiäppäin ja sama alkaa alusta.
Tuon luettuani ensiksi tuli mieleen, että koneesi käy näin syksyn tullen liian laihalla, ja kone menettää voimaansa lämmetessään liikaa.
Jos annat koneen käydä tyhjäkäynnillä hetken, jolloin seos on edes kohtuullinen, niin kone jäähtyy hieman ja voit aloittaa "tuhoamisen" taas alusta.
Empiminen ja voimattomuus on laihuuden merkkejä (sama ääri rikkaalla, jota en nyt usko, mutta seuraa savun määrää eri alueilla)
Tämä tieto taas puhuu puolestaan, että koneesi käy rikkaalla!!! (vrt edellinen) Oikea vapari virtaa enemmän ilmaa koneeseen, kuin alkuperäinen suodatin, mutta teeppä pieni tutkimus, ja vertaa virtaavan alueen pinta-alaa! Onko niin, että vaparissa suodattavaa pinta-alaa on enemmän, kuin alkuperäisessä?Saalistaja kirjoitti:Koitin ensin vakio ilmanputsarilla, ja sen jälkeen vaparilla. Vaparin kanssa toimii jonkinverran paremmin, kun vakioputsarilla parissa sadassa metrissä jo tukehtuu.
Vai onko nyt kyseessä sellainen "vapari", joka on pieni kiinalainen kartio töttörö?
Jos todellisuudessa "vapari" virtaa alkuperäistä huonommin, niin silloin koneesi on edelleen laihalla.
Tämä kielii koneesi käyvän laihalla.Saalistaja kirjoitti:Ryyppy auttaa hieman myös eli pääsee pintakaasulla pitempään.
Edelleen vaakuutun, että koneesi käy laihalla.....Saalistaja kirjoitti:Bensaletkusta valuu sen mitä mahtuu tulemaan, sama ongelma oli muistaakseni 10# pienemmällä suuttimella, sekä neulan ollessa keskiasennossa. Nyt on suutin luokkaa 100 ja neula rikkaimmalla.
Mielestäni liian iso kaasutin tuohon koneeseen, joten bensankulutus on kasvanut, mutta huippunopeus/kiihtyvyys parani vain vaatimattomasti. (kevennys)Saalistaja kirjoitti:19mm dellortto sekä tehoputki, vakiopytty kombo.
-Pasi S.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
-
- Tracks
- Viestit: 1917
- Liittynyt: 14 Tammi 2007 14:31
- Mönkijä:: Yamaha Banshee 350
- Paikkakunta: Tampere
Re: MXU 50 2.0
Ei kestä kiittää...skifoo kirjoitti:Kiitoksia pasille taas tästä
Olen taas vähän viisaampi näiden pelien kanssa..
Kun sitä kaasarin pääsuutinta rupeaa katselemaan, täytyykö ottaa jotain huomioon ennenkuin pohjan voi aukaista? Täytyykö esim irroittaa jostain ennenkuin pääsee käsiksi siihen..
Käyköhän tämä? https://sparewheel.fi/product_info.php/products_id/2851
Ihan kahden pojan isänäkin ottaa päähän se tosiasia, että jos pojat eivät pidä koneistaan huolta, niin särkyessään rahat menee "Faijan" pussista!!

2-T koneiden säätö on melkoisen helppoa, kunhan huolehtii OMASTA koneesta, eikä rinnasta sitä kavereiden samankaltaisiin.
Tuosta suuttimesta en osaa sanoa, mutta esimerkiksi Keihin PJ,PWK,PWM kaasareiden ja Mikuni VM yms.. pääsuuttimet on samalla kierteellä, ja samalla avaimella, mutta numerointi ja virtausarvot ihan erimaailmasta... Eli ei vertailukelkoisia, eikä vaihtokelpoisia keskenään.
-Pasi S.
Yamaha Banshee 2006
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
"-Banshee on irlantilainen taruolento, joka itkien ja valittaen erittäin kovaäänisesti ennustaa omaisen tai läheisen kuolemaa."
- All-Terrain Vehicle
- Tracks
- Viestit: 2072
- Liittynyt: 12 Helmi 2008 19:35
- Paikkakunta: Useimmiten Iisalmi/Oulu
Re: MXU 50 2.0
No ei tuo sitten taida ihan normaalia olla.Paavo-97 kirjoitti:Kiitos vastauksesta, nykäsee sillee et ku painaa hetken kaasua nii sitten vasta lähtee sille nykästenAll-Terrain Vehicle kirjoitti:Tervetuloa palstalle!Paavo-97 kirjoitti:Hei,
Olen ostamassa mopokortin saatuani Kymco MXU 50 -Mönkijää joka on tietääkseni mopomönkijöiden parhaimmistoa ja saisin se halvallakin. Eli siis haluaisin esittää hieman kysymyksiä kyseisestä mönkijästä...
Olen mietiskellyt hieman että riittääkö tuossa akku, tarkotus oli laittaa Zenonit, Kahvan -ja peukunlämmittimet ja vielä tupakansytytin kavereitten röökien sytyttelemistä ja puhelimen latausta varten?.. ja kuuluuko nykästä kun lähtee pakilla huomasin semmoisen vian/ominaisuuden koeajaessani kyseistä vehettä...
-Paavo
Hyvää hankintaa olet tekemässä, varmasti on paras vaihtoehto tämä Kymco mopomönkijöistä. Paljon lähempänä oikeaa mönkijää kuin yksikään muu mopomönkijä. Runkonahan tässä on sama kuin 250 kuutioisessa isoveljessäkin ja monet muutkin osat ovat samoja, että varsin kestävä tekele on. Varaosien saatavuus on myös varmaa tämän laitteen suhteen tarvittaessa.
Tuo akun riittävyys on kyllä nuilla varusteilla voi olla aika tiukilla, kun ei tosissaan mikään iso ole, mutta harvoin näissä kovin isoja onkaan. Xenonit nyt eivät niin paljoa haukkaa, mutta kahva- ja peukunlämppäri vie yllättävän paljon virtaa. Kannattaa olla kanssa tarkkana että ei liikaa lämpee ne xenonit ettei meni umpiot pilalle.
Millä tapaa se nykäisee? Kyllä sen tavallaan kuuluu nykäistä hiukan, kun se pakin välitys on aika paljon tiheämpi kun eteenpäin vaihteen.
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
-
- Noppeli
- Viestit: 11
- Liittynyt: 25 Syys 2011 22:17
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
- Paikkakunta: Seinäjoki
- Viesti:
Re: MXU 50 2.0
Saattaahan se olla että variaattori ei reagoi pienillä kierroksilla pakilla vähä huono sanoa kun en kerinnyt kunnolla koeajaessa tutustua laitteeseen
Mutta tietääkseni ihan hyvä peli ja saan uuden hintaan 2450€ eli taidan uuden ostaa, eipä ole sit toisen omistajan murheita 


Re: MXU 50 2.0
Pintakaasulla kulkee sen 45. Ylämäissä (pienissäkin) jos painaa kaasua pohjaan niin ei vaan pyöritä.
Eli sitten että saisi kaikki tehot koko kaasusta, Täytyisi hommata tehari? Kun oon lukenut et se on se putki mikä pistää vastaan.. (mikäli kaunon tekstejä tulkitsin oikein)
Eli sitten että saisi kaikki tehot koko kaasusta, Täytyisi hommata tehari? Kun oon lukenut et se on se putki mikä pistää vastaan.. (mikäli kaunon tekstejä tulkitsin oikein)
Viimeksi muokannut skifoo, 27 Syys 2011 19:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- All-Terrain Vehicle
- Tracks
- Viestit: 2072
- Liittynyt: 12 Helmi 2008 19:35
- Paikkakunta: Useimmiten Iisalmi/Oulu
Re: MXU 50 2.0
Joo tuohon hintaluokkaan niitä uusia saa. Kyllähän se on aina helpompi kun ei tarvitse miettiä mitä edellinen omistaja on tehnyt, vika löytyy aina kun katsoo peiliinPaavo-97 kirjoitti:Saattaahan se olla että variaattori ei reagoi pienillä kierroksilla pakilla vähä huono sanoa kun en kerinnyt kunnolla koeajaessa tutustua laitteeseenMutta tietääkseni ihan hyvä peli ja saan uuden hintaan 2450€ eli taidan uuden ostaa, eipä ole sit toisen omistajan murheita

No ei vaiskaan, hyvä peli se on ja kestää tosissaan.
Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6