Niccessor kirjuutti:
Kukin kusee tietty tavallaan, mutta minä ainakin tykkään messevistä äänistä, jos sinä et niin eihän sinua kukaan pakota tekemään mitään pikku menopeleillesi :]
Minusta on hienoa jos moposta saa oikeasti hienot äänet, vain se pieni purputus joka normimopedeista kuuluu ei ole ainakaan minun mieleeni. Mutta kukin tykkää mistä tykkää, en rupea kiistelemään makuasioista. :]
<rautalankaa>
Kun olisikin kyse vain minun maustani ..
On vaan tuo muukin yhteiskunta ympärillä - kukkahattutäteineen, populistipoliitikkoineen, cityvihreineen ja muine sekopäineen. Lisäksi L6e ja L7e nelipyörät ovat vielä aika uusi ilmiö maassamme, ja yleensä täällä yksinomaan kiitos EU:n - oma paikallinen AKE:mme tiettävästi taisteli niitä vastaan viimeiseen asti (ja ehkä vähän ylikin). Nuo em. asiat merkitsee sitä, ettei meidän liikennemönkijäkuskien asema niin kauhean vankka ja turvattu ole - sellaista populaa, joka haluaa meidät kokonaan pois yleisiltä teiltä, tai ainakin pirusti lisää rajoituksia, valvontaa ja muuta kivaa, on ihan tarpeeksi muutenkin. Ei meidän kannata ihan turhan päiten ärsyttää ympäristöämme ja hankkia lisää vihamiehiä, ja niille (sekä vanhoille että uusille) lisää perusteita vaatimuksilleen. Ei kaiveta verta omista (ja toinen toistemme) nenistä !
Siis - en minä korvistani ole huolissani, vaan liikennemönkijöiden oikeudellisesta asemasta !
</rautalankaa>