Fox Silver Foxin viritystä

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
heke26
4WD

Viesti Kirjoittaja heke26 »

juu kiitti!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Ghost90
Noppeli
Mönkijä:: Comanche 200 TL 08

Viesti Kirjoittaja Ghost90 »

Siis se kaasurajotin on siin kaasulusikas siin ylhääl sellanen ruuvi joka törröttää sivulle ja siin on sellanen mutteri eli jos sitä ruuvaa ulospäin niin sitä kaasuu voi painaa enemmä mut ei kannata ruuvaa kokonaa pois koska sit sinne menee kaikkee paskaa. kannattaa ruuvaa sitä koska kiihtyvyys lisääntyy huomattavasti ja se menee jotain 65 km/h ja se ruuvaus kestää noin 1 minuutin.
heke26
4WD

mä hiukan otin sitä ulos päin... en sitten tiedä paljonko kulkee... ei oo ehtiny kokeilla
Viimeksi muokannut heke26, 28 Huhti 2006 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
heke26
4WD

mitä se tehari siellä mascossa maksaa...

ja mä olin vakio foxil ajanu 62km/h suoraa meijän auton mittariin...
Niccessor
Noppeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niccessor »

Heh, yks kiva juttu on myäs muuten sellanen että otatte putken ihan lopusta sen pillin pois, tulee aikas muhkeet äänet, ja vielä jos on sylinterin rajotin pois ni hiukka rouheet äänet 8)
Kuva
ARant
6WD
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700

Viesti Kirjoittaja ARant »

Niccessor kirjuutti:
Heh, yks kiva juttu on myäs muuten sellanen että otatte putken ihan lopusta sen pillin pois, tulee aikas muhkeet äänet, ja vielä jos on sylinterin rajotin pois ni hiukka rouheet äänet 8)
Jos nyt ei sittenkään .. Sen minä ymmärrän ihan hyvin, että lisätään tehoa ja vauhtia, mutta että pelkästään ääntä .. mitä siitä hyotyy - sen, että parin vuoden kuluttua saadaan lisää kaikenlaisia hankalia normeja, kieltoja ja rajoituksia ? :?
Niccessor
Noppeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Niccessor »

Kukin kusee tietty tavallaan, mutta minä ainakin tykkään messevistä äänistä, jos sinä et niin eihän sinua kukaan pakota tekemään mitään pikku menopeleillesi :]

Minusta on hienoa jos moposta saa oikeasti hienot äänet, vain se pieni purputus joka normimopedeista kuuluu ei ole ainakaan minun mieleeni. Mutta kukin tykkää mistä tykkää, en rupea kiistelemään makuasioista. :]
Kuva
ARant
6WD
Mönkijä:: Yamaha Grizzly 700

Viesti Kirjoittaja ARant »

Niccessor kirjuutti:
Kukin kusee tietty tavallaan, mutta minä ainakin tykkään messevistä äänistä, jos sinä et niin eihän sinua kukaan pakota tekemään mitään pikku menopeleillesi :]

Minusta on hienoa jos moposta saa oikeasti hienot äänet, vain se pieni purputus joka normimopedeista kuuluu ei ole ainakaan minun mieleeni. Mutta kukin tykkää mistä tykkää, en rupea kiistelemään makuasioista. :]
<rautalankaa>
Kun olisikin kyse vain minun maustani ..

On vaan tuo muukin yhteiskunta ympärillä - kukkahattutäteineen, populistipoliitikkoineen, cityvihreineen ja muine sekopäineen. Lisäksi L6e ja L7e nelipyörät ovat vielä aika uusi ilmiö maassamme, ja yleensä täällä yksinomaan kiitos EU:n - oma paikallinen AKE:mme tiettävästi taisteli niitä vastaan viimeiseen asti (ja ehkä vähän ylikin). Nuo em. asiat merkitsee sitä, ettei meidän liikennemönkijäkuskien asema niin kauhean vankka ja turvattu ole - sellaista populaa, joka haluaa meidät kokonaan pois yleisiltä teiltä, tai ainakin pirusti lisää rajoituksia, valvontaa ja muuta kivaa, on ihan tarpeeksi muutenkin. Ei meidän kannata ihan turhan päiten ärsyttää ympäristöämme ja hankkia lisää vihamiehiä, ja niille (sekä vanhoille että uusille) lisää perusteita vaatimuksilleen. Ei kaiveta verta omista (ja toinen toistemme) nenistä !

Siis - en minä korvistani ole huolissani, vaan liikennemönkijöiden oikeudellisesta asemasta !
</rautalankaa>
Roosa999
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Mönkijä:: Honda
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Roosa999 »

Arant puhuu enemmän kuin asiaa. Lisäisin tähän vielä sen, että nuo edellämainitut ympäristön vahtijat, ovat myös vaikuttamassa maastomönkijöiden mahdollisuuksiin saada ajomaita sekä julkiselta, että yksityiseltä sektorilta. Jos laitteiden ulkonäkö on liian samalaista ja möykkääjät rinnastetaan sivistyneeseen ajokansaan, niin maasto-osasto menee myöskin vaikeaksi.

Olen tämän jo moneen otteeseen omissa maastolupajutuissa todennut. Olen meinaan maatalosta toiseen kulkenut lakki kourassa ja lupia ei heru, kun se kuulemma tuo mukanaan kuumakallet ja muut häiriköt. En tiedä, mitä näillä erityisesti karkoitetaan, mutta äänet ei auta tässä.
Ettepäin
Varoitus: Luvalliset ajot saattaa olla maksullisia ja aiheuttaa riippuvuutta !
https://www.pariuraa.fi/wordpress
amis
Tracks
Viesti:

Viesti Kirjoittaja amis »

Niin ja mopon koneeseen tuskin kovin muhkeita ääniä on edes mahdollista saada :roll: Siihen tarvitaan vähintään 6 sylinteriä 8)
I'm sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn't that right, Mr... Poopy Pants?
Vilj0
2WD

Viesti Kirjoittaja Vilj0 »

oi kyllä on mahdollista... mun kaverin jingchengistä tulee mureemmat äänet ku tonnise ninjast :D
Mopo-Mönkijää etsimässä.... Ehdotuksia otetaan vastaan...
heke26
4WD

ajattelin ostaa sellasen kauko-ohjatun rajottimen ja ottaa pois kurit pois putkesta... mut paljoks roxon kulkee ilman kurei???
`teemu`
Noppeli

Viesti Kirjoittaja `teemu` »

heke26 kirjoitti:ajattelin ostaa sellasen kauko-ohjatun rajottimen ja ottaa pois kurit pois putkesta... mut paljoks roxon kulkee ilman kurei???
no eikös ne mopomönkijät kulje sen 45-50 km/h
`teemu`
Noppeli

koko

Viesti Kirjoittaja `teemu` »

onko tuo silver fox reilun kokoinen

vai pitäääkö siinä ajaa ihan polvet suussa :D
heke26
4WD

`teemu` kirjoitti:
heke26 kirjoitti:ajattelin ostaa sellasen kauko-ohjatun rajottimen ja ottaa pois kurit pois putkesta... mut paljoks roxon kulkee ilman kurei???
no eikös ne mopomönkijät kulje sen 45-50 km/h
mulla kulkee vakiona 50-60km/h joten kyllä se kovempaa menee ilman kureja...
Vastaa Viestiin