AEON REVO 2

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
tyl
Noppeli

aeon revo2

Viesti Kirjoittaja tyl »

nii että kuinka paljo se Aeon revo2 50cc vai mikä 49.3cc olikaa ni kuinkas paljo se sitte vakiona kulkee??? :?:
tyl
Noppeli

Viesti Kirjoittaja tyl »

aeon revo2 vai TGB Hornet 50....nii et kumpi noist ois parempi, kumpi kulkee vakiona kovempaa ja onko jotai vikoja???
:?: :?: :?:
tyl
Noppeli

AIE 4-cross 50cc

Viesti Kirjoittaja tyl »

AIE 50
...Kuinkas paljo tuo sitte maksaa=) oon tollasta katellu, vaikuttais ihan hyvältä, mutta kummones tuo TGB Hornet 50 on :o abaut 175 cm pitkälle pojalle???
tyl
Noppeli

Viesti Kirjoittaja tyl »

EIHÄ TÄÄL KÄY KETÄÄÄ YKSIKSEE JOUTUU SELITTÄÄ!?!?!?!?!!?!? :shock:
harza
Noppeli

Viesti Kirjoittaja harza »

En tiiä noista muista peleistä, mutta Aeoni kulkee vakiona 45 ehkä hikiseen 50 loivaan alamäkeen.
BeGe1
Noppeli

Viesti Kirjoittaja BeGe1 »

Onko vehkeessä vääntöö edes kohtuullisesti?meinaan vaan et pääseekö edes loivia mettämäkiä ym. :roll:
harza
Noppeli

Ei oo viel tieajossa sellasta mäkee tullu josta ei oltas menty. Metässä meneminen riippuu paljolti millanen maaperä on pyörien alla, mutta et sitä loivaan mäkeen hyydytä, ellet paina 150++
Jysky
4WD

Viesti Kirjoittaja Jysky »

Kyllä roxon silver fox menne varmasti paremmin! :twisted: Onhan siinä 5,5kw ja vääntöö hippasen enemmän kun aon revossa :badgrin:

Kevyempikin se on!!! :P

P.S. Lähinnä kiukun purkausta ja turhautumisen tappoo
Mönkiä ens kesänä (kai) :-k Ja mopokortti ens talvena :(
matsu91
Noppeli

cpi xt 50

Viesti Kirjoittaja matsu91 »

onko tietoa kellään kannatakaako laittaa?`
minkä laiset kurit
heke26
4WD

Viesti Kirjoittaja heke26 »

mitä vi***a, ooks sä kuristamassa sun mönkijää... no kerta se on ensimmäinen...
markku
Noppeli

Re: AEON REVO 2

Viesti Kirjoittaja markku »

Heikki86 kirjoitti:Ostin juuri kuukausi sitten tuollaisen AEON REVO 2 ja se on ollut koko ajan rikki. Jarrut ja valot meni heti ensimmäisten 700kilometrin kuluessa. Peli oli muutenkin aika laiska ja se hyytyi jokaiseen ylämäkeen...

Mielestäni ei kannata sijoittaa rahojaan tähän koska on ollut oikea tuska minulle kun ei oo takuukaan meinannu pelata.

:!: :!: :!: :!: :( :( :snakeman: :snakeman: :snakeman:
Hep

Lukiessani viestisi muutaman kerran läpi tulee tuntemus että taidat vain trollata kun kaverilla on AEON ja sulla ei?

Mitä muuta on "koko ajan rikki" ?

Sen lisäksi että "jarrut ja valot meni 700km jälkeen " Miten ja miksi?

Ajoithan 23,3 km päivässä tuon todetaksesi, ajoitko?

Heikki86 hei, ainoa viestisi :wink:

T : Markku
Minä olin se 3000
Zydeemi
Noppeli

Re: AEON REVO 2

Viesti Kirjoittaja Zydeemi »

markku kirjoitti:
Heikki86 kirjoitti:Ostin juuri kuukausi sitten tuollaisen AEON REVO 2 ja se on ollut koko ajan rikki. Jarrut ja valot meni heti ensimmäisten 700kilometrin kuluessa. Peli oli muutenkin aika laiska ja se hyytyi jokaiseen ylämäkeen...

Mielestäni ei kannata sijoittaa rahojaan tähän koska on ollut oikea tuska minulle kun ei oo takuukaan meinannu pelata.

:!: :!: :!: :!: :( :( :snakeman: :snakeman: :snakeman:
Hep

Lukiessani viestisi muutaman kerran läpi tulee tuntemus että taidat vain trollata kun kaverilla on AEON ja sulla ei?

Mitä muuta on "koko ajan rikki" ?

Sen lisäksi että "jarrut ja valot meni 700km jälkeen " Miten ja miksi?

Ajoithan 23,3 km päivässä tuon todetaksesi, ajoitko?

Heikki86 hei, ainoa viestisi :wink:

T : Markku
OT: Luetsä lakia? :D Susta tulis hyvä lakimies.

Jees, ite ostin tälläsen käytettynä. Se oli otettu käyttöön v.2006 ja ajettu 2400km.

Nyt sillä on ajettu 3100km ja siinä eio mitään vikaa ollu mun käytössä ainakaan.

Ainoo mikä tosson vikana on sen laiskuus vakiona... Tosin sen vie viivalla monet vakio derbi/aprilia supermotot. Skobat menee ohi kyl.

Tosi letkee ajaa, tehoja ku piristää virittämällä ni siino kunnon setti jolla kelpaa ajaa. :D

Harmiks tohon on vaikee löytää tehoputkee ainakaan suomesta...
Hollannista sais 140e ----> www.easyparts.nl
harza
Noppeli

Jep. Hauska peli ajella. Katteiden kiinnikkeet on vaan vähä pesämäiset, mutta sekin on korjattavissa ja itellä jo korjattu. Kone vehkeessä tuntuu olevan ihan kestävä ja luotettava.
markku
Noppeli

Viesti Kirjoittaja markku »

Kuulostaa laatu laitteelta. Mites kulutusosien kanssa ,mitä menee ja millä ajomäärällä?

"lakimies"

Markku
Minä olin se 3000
harza
Noppeli

Kulutusosat, niitä nyt ei viel 3000km ole ilmaantunu, lamppuja voi tietty mennä, mutta niitä saa joka kaupasta. Naumanen ainakin nykysellään toimittaa jo ihan sidettävässä ajassa osat tohon. Jos ei ole Suomen varastolla, nii sit lähtee italiaano polkeen niitä Suomea kohti.
Itellä ajot vähäks aikaa jäissä, kun meni perästä stefa ja tihkuu öljyä. Olin kuulemma ensimmäinen joka tämmöistä vikaa ilmoittaa.
Paskan tuurin piikkiin taitaa mennä, en usko että ois tyyppivika. Sit btw. iso osa 90 raptorin osista uppoaa tähän aeonin vehkeeseen.
Vastaa Viestiin