AEON REVO 2
aeon revo2
nii että kuinka paljo se Aeon revo2 50cc vai mikä 49.3cc olikaa ni kuinkas paljo se sitte vakiona kulkee??? 

AIE 4-cross 50cc
AIE 50
...Kuinkas paljo tuo sitte maksaa=) oon tollasta katellu, vaikuttais ihan hyvältä, mutta kummones tuo TGB Hornet 50 on
abaut 175 cm pitkälle pojalle???
...Kuinkas paljo tuo sitte maksaa=) oon tollasta katellu, vaikuttais ihan hyvältä, mutta kummones tuo TGB Hornet 50 on

Re: AEON REVO 2
HepHeikki86 kirjoitti:Ostin juuri kuukausi sitten tuollaisen AEON REVO 2 ja se on ollut koko ajan rikki. Jarrut ja valot meni heti ensimmäisten 700kilometrin kuluessa. Peli oli muutenkin aika laiska ja se hyytyi jokaiseen ylämäkeen...
Mielestäni ei kannata sijoittaa rahojaan tähän koska on ollut oikea tuska minulle kun ei oo takuukaan meinannu pelata.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lukiessani viestisi muutaman kerran läpi tulee tuntemus että taidat vain trollata kun kaverilla on AEON ja sulla ei?
Mitä muuta on "koko ajan rikki" ?
Sen lisäksi että "jarrut ja valot meni 700km jälkeen " Miten ja miksi?
Ajoithan 23,3 km päivässä tuon todetaksesi, ajoitko?
Heikki86 hei, ainoa viestisi

T : Markku
Minä olin se 3000
Re: AEON REVO 2
OT: Luetsä lakia?markku kirjoitti:HepHeikki86 kirjoitti:Ostin juuri kuukausi sitten tuollaisen AEON REVO 2 ja se on ollut koko ajan rikki. Jarrut ja valot meni heti ensimmäisten 700kilometrin kuluessa. Peli oli muutenkin aika laiska ja se hyytyi jokaiseen ylämäkeen...
Mielestäni ei kannata sijoittaa rahojaan tähän koska on ollut oikea tuska minulle kun ei oo takuukaan meinannu pelata.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lukiessani viestisi muutaman kerran läpi tulee tuntemus että taidat vain trollata kun kaverilla on AEON ja sulla ei?
Mitä muuta on "koko ajan rikki" ?
Sen lisäksi että "jarrut ja valot meni 700km jälkeen " Miten ja miksi?
Ajoithan 23,3 km päivässä tuon todetaksesi, ajoitko?
Heikki86 hei, ainoa viestisi
T : Markku

Jees, ite ostin tälläsen käytettynä. Se oli otettu käyttöön v.2006 ja ajettu 2400km.
Nyt sillä on ajettu 3100km ja siinä eio mitään vikaa ollu mun käytössä ainakaan.
Ainoo mikä tosson vikana on sen laiskuus vakiona... Tosin sen vie viivalla monet vakio derbi/aprilia supermotot. Skobat menee ohi kyl.
Tosi letkee ajaa, tehoja ku piristää virittämällä ni siino kunnon setti jolla kelpaa ajaa.

Harmiks tohon on vaikee löytää tehoputkee ainakaan suomesta...
Hollannista sais 140e ----> www.easyparts.nl
Kulutusosat, niitä nyt ei viel 3000km ole ilmaantunu, lamppuja voi tietty mennä, mutta niitä saa joka kaupasta. Naumanen ainakin nykysellään toimittaa jo ihan sidettävässä ajassa osat tohon. Jos ei ole Suomen varastolla, nii sit lähtee italiaano polkeen niitä Suomea kohti.
Itellä ajot vähäks aikaa jäissä, kun meni perästä stefa ja tihkuu öljyä. Olin kuulemma ensimmäinen joka tämmöistä vikaa ilmoittaa.
Paskan tuurin piikkiin taitaa mennä, en usko että ois tyyppivika. Sit btw. iso osa 90 raptorin osista uppoaa tähän aeonin vehkeeseen.
Itellä ajot vähäks aikaa jäissä, kun meni perästä stefa ja tihkuu öljyä. Olin kuulemma ensimmäinen joka tämmöistä vikaa ilmoittaa.
Paskan tuurin piikkiin taitaa mennä, en usko että ois tyyppivika. Sit btw. iso osa 90 raptorin osista uppoaa tähän aeonin vehkeeseen.