JG kirjoitti:On tuo diablo ihan menevän näkönen peli kyl.. onko minkä hintanen? pakkia?
Itse sain tuon Diabloni 1500 euron hintaan, tosin jälleenmyyjät myyvät varmaankin 2380€ hintaan. Itse tingimme hintaa ihan hyvin, sillä myyjät oli aika tuttuja. Pakki on, totta kai. Auta armias jos ei olisi.
Juu tarvis saaha tota viriä, mut paljo toi maksaa et sais ton kulkee sellaset 55-60 km/h, mönkijä on siis keeway.. Täl hetkel vakio ja kulkee 45... Ilmeisesti siis pitäis ainaki noi kurit ottaa ja sit vissii putkee, paljon maksais??
Meneekö toi sun keeway suoral 45km/h? Sekin on jo keewaylta saavutus. Mitä viriä sulla on siinä? kun vakiona tuo peli menee 35km/h. haluaisin tietää koska itellä on samanlainen ja menee suoral 41km/h ja viritysideat on loput. Jos sä keewayn haluat tota vauhtia kulkemaan ni 74cc pytty ja tehari hintaa tulee jottain 200-300e.
JG kirjoitti:On tuo diablo ihan menevän näkönen peli kyl.. onko minkä hintanen? pakkia?
Itse sain tuon Diabloni 1500 euron hintaan, tosin jälleenmyyjät myyvät varmaankin 2380€ hintaan. Itse tingimme hintaa ihan hyvin, sillä myyjät oli aika tuttuja. Pakki on, totta kai. Auta armias jos ei olisi.
No ei sillä pakilla niin mopomönkkärissä tee niin kevyt peli kumminkin.. eteenpäinhän sillä halutaan mennä?
No ei sillä pakilla niin mopomönkkärissä tee niin kevyt peli kumminkin.. eteenpäinhän sillä halutaan mennä?
En sano.. Ajattele jos parkkeeraat ärrän eteen parkkipaikalle ja kun tule limppari kädessä ulos niin huomaat että toisella puolella on uuden karhea mersu ja toisella kohtalaisen uusi bemari aluvanteilla ja näiden autojen edessä paljon ihmisiä, jotka peittää tien jalkakäytävällä. Mitäpä teet, jos mönkkärissä ei ole pakkia?
Heinonen91 kirjoitti:Meneekö toi sun keeway suoral 45km/h? Sekin on jo keewaylta saavutus. Mitä viriä sulla on siinä? kun vakiona tuo peli menee 35km/h. haluaisin tietää koska itellä on samanlainen ja menee suoral 41km/h ja viritysideat on loput. Jos sä keewayn haluat tota vauhtia kulkemaan ni 74cc pytty ja tehari hintaa tulee jottain 200-300e.
Ei mulla oo siinä viriä, meni mullakin enne 35km/h, mut nykyää ottaa ainakin melkee 45, kai se sit on vaa jotenki notkistunu.. En kyl viittis vaihtaa tota pyttyy, ni paljo kulkee teharilla + kurit pois?
[/quote]En sano.. Ajattele jos parkkeeraat ärrän eteen parkkipaikalle ja kun tule limppari kädessä ulos niin huomaat että toisella puolella on uuden karhea mersu ja toisella kohtalaisen uusi bemari aluvanteilla ja näiden autojen edessä paljon ihmisiä, jotka peittää tien jalkakäytävällä. Mitäpä teet, jos mönkkärissä ei ole pakkia? [/quote]
no työnnän stongasta sen verran taaksepäin että mahtuu kääntymään pois.. eikä se mua niin haittaskaa vaikka vähä bemariin tulis naarmua
hyvin on tähänkin asti pärjätty ilman pakkiva..
jaa a kuulle. En osaa sanoa kun tossa vehkeestä en ole pahemmin kureja löytänyt. Variaattorissa ei ole prikkaa! Itse en ole löytänyt kureja. Joku voisi kertoa, että onko tossa ja MISSÄ?
Sen snorkkeli kurin tiedän. Ilmanputsaris on yksi kuri.
Mutta sen jälkeen pitää ostaa isompi suutin.
Heinonen91 kirjoitti:jaa a kuulle. En osaa sanoa kun tossa vehkeestä en ole pahemmin kureja löytänyt. Variaattorissa ei ole prikkaa! Itse en ole löytänyt kureja. Joku voisi kertoa, että onko tossa ja MISSÄ?
Sen snorkkeli kurin tiedän. Ilmanputsaris on yksi kuri.
Mutta sen jälkeen pitää ostaa isompi suutin.
Noi kurit löytyy täst samast keskustelust, muistaakseni kakkossivult... Ois vaan hyvä tietää paljo kulkis näillä...
Nii tosta tehoputkesta kun tuolla http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... -Quad.html
on noita putkia, niin mikä noista sopii tohon Keewayhyn???
Onko tietoa paljon tulee tehoa, kun tuollaisen pistää vakiopeliin kiinni?