MXU 50 2.0
Nyt sitte kyllä rupiaa pikkuhiljaa v*tuttamahan tuo MXU!! Siis ei mitään valittamista pahemmin ole.. Vallan mainio peli. Mieluummin tuolla ajelen kun jollain kakspyöräsellä. MUTTA, tuo kiihtyvyys ja nopeus! Ei pe*kele!! Nyt mä tartten sitä viriä jostakin ja todella nopiasti.. Miten ihmees mä saisin sen kulkeen ainaskin 55km/h ilman että tarttis ostaa teharia?? Auttaako kuinka paljon jos vaihtaa alkuperäiset läpät hiilikuituun, tekee itse boost bottlen, 15 eturatas ja 90-95 suutin? + Tietenkin se "kuri" ilmanputsarista pois. Niin että auttaisko nuo yhtään? Tuota eturatasta olisi kyllä mukava löytää jostain.. Kun mäkin asun täälä jumalan seljän takana niin eihän täälä mitään liikkeitä pahemmin ole. Lähin mp-varaosa myymäläkin on varmaan 50km päässä. Pistin kyllä Tampereen mototownille viestin että löytyiskö niiltä 15 piikkistä eturatasta. Täytyy nyt vain odottaa vastausta.
Kiitos kaikille vastanneille jo näin etukäteen.

-
- 6WD
- Mönkijä:: Kymco MXU 50
joo samanlainen olo tuli mulle ja ostinpa ton 70cc pytyn ja asennus oli helppoa. nyt menee sen 58 km/h kelistä riippuen. se kone kyllä lähti käymään 85# suuttimella, mutta kävi huonosti ja päätin laittaa itse poratun n.110#-130# suuttimen. tomii!. stana, tuli hyvä olo kun se tomii hienosti.sweetman kirjoitti:Nyt sitte kyllä rupiaa pikkuhiljaa v*tuttamahan tuo MXU!! Siis ei mitään valittamista pahemmin ole.. Vallan mainio peli. Mieluummin tuolla ajelen kun jollain kakspyöräsellä. MUTTA, tuo kiihtyvyys ja nopeus! Ei pe*kele!! Nyt mä tartten sitä viriä jostakin ja todella nopiasti.. Miten ihmees mä saisin sen kulkeen ainaskin 55km/h ilman että tarttis ostaa teharia?? Auttaako kuinka paljon jos vaihtaa alkuperäiset läpät hiilikuituun, tekee itse boost bottlen, 15 eturatas ja 90-95 suutin? + Tietenkin se "kuri" ilmanputsarista pois. Niin että auttaisko nuo yhtään? Tuota eturatasta olisi kyllä mukava löytää jostain.. Kun mäkin asun täälä jumalan seljän takana niin eihän täälä mitään liikkeitä pahemmin ole. Lähin mp-varaosa myymäläkin on varmaan 50km päässä. Pistin kyllä Tampereen mototownille viestin että löytyiskö niiltä 15 piikkistä eturatasta. Täytyy nyt vain odottaa vastausta.
Huomasin muuten tänään, että on lentänyt kaasarista ''tyhjäkäyntiruuvi'' hittoon.. ei se kunnolla käynnissä pysykkään ja jalakierroksilla se ei kunnolla ota sytyttääkseen. kun lyö kaasun pohjaan niin kyllä siellä voimaa tuntuu olevan ja kulkua saisi lisättyä isommalla eturattaalla. nyt on 70cc pytyllä ajettu 162,1 km ja selvästi on mukavempi ajella tolla.
Nyt täytyy kyllä todeta, että nälkä kasvaa syödessä ja tarkoituksena olisi ostaa isompi kaasari tohon. moposportissa se on aika pirun kallis mutta kai se sitten siihen sopii kanssa.
-
- 6WD
no nyt kun kattelin tällasta sivua, löytyi sieltä komiat vanteet, juuri noi samat mistä TATU jutteli. No, siinä sanotan, että sopii MXU 250 ja MXU 150. Kun taas katsoo kohdasta Specifications kuvan alta nii huomaa, että renkaat ovat saman kokoisia, kuin mxu 50 mallissa.TATU kirjoitti:ja tietääkö joku onko Kymco Mxu 150n vanteet yhtä suuret kun Kymco Mxu 50n vanteet jos on niin USAsta sais tämmösiä alumiini vanteita ja noi renkaat ne nyt tulis oikeastaan sen takia että jos noi Mxu 150n vanteet on yhtä suuret kun Mxu 50n vanteet niin Kymcosta tulis vähän hienomman näköinen noitten renkaitten ja vanteitten kanssa
KYMCO MXU 150
Engine Type 4-stroke air-cooled, SOHC
Displacement 149cc
Horsepower 11hp
Cooling System Air
Lubrication Wet sump
Ignition Electric/Kick
Gearbox Automatic CVT w/forward, neutral & reverse
Chassis Steel
Front Suspension Single A-arm
Rear Suspension Swing arm
Front Tires 21x7-10"
Rear Tires 22x10-10"
Front Brake Drum
Rear Brake Disc
Length 70 in.
Width 37.4 in.
Height 40.9 in.
Seat Height 29.5 in.
Wheelbase 43.9 in.
Ground Clearance 6 in. Minimun
Fuel Capacity 2.14 gals.
Weight 349lbs.
Available Colors Green, Tan, Blue or Red
MSRP $2,799
- TATU
- 6WD
- Mönkijä:: Kymco Mxu 50 tulossa...
- Viesti:
No kun nyt tuli vanteista puhetta niin mä uskallan sanoa 90% varmuudella että Muxun pulttijako on edessä 4/145 ja Offset 3+2. Ja myös takana 90% varmuudella uskallan sanoa että pulttijako on 4/110 ja Offset 3+5. Ja vannekoko on 100% varmuudella edessä 10x5 ja takana 10x8. Niin ja pulttijako tieto perustuu siihen että Nimimerkillä Cooleri kirjoittava tyyppi on kirjoittanut että 250 Muxussa on pulttijako edessä 4/145 ja takana 4/110. Ja kaikki jotka ovat lukeneet Tuolta Kymco Topickista juttuja tietävät että Mxu 250 ja Mxu 300 ovat sama laite eri moottoreilla. Ja Kymcon vuoden 2008 Mönkijä esitteessä 300 Muxusta ja 50 Muxusta on saman kokoiset kuvat ja kuvien perusteella näissä kahdessa mallissa on sama pulttijako. Joten aika varmasti pulttijako on edessä tuo 4/145 ja takana 4/110 ja Offset edessä 3+2 ja takana 3+5. Ja Offset ja vannekoko tieto perustuu Duellin 2007 ATV-luetteloon. (Ja mustapa tuli Kunniajäsen!!!|mxu rider| kirjoitti:no nyt kun kattelin tällasta sivua, löytyi sieltä komiat vanteet, juuri noi samat mistä TATU jutteli. No, siinä sanotan, että sopii MXU 250 ja MXU 150. Kun taas katsoo kohdasta Specifications kuvan alta nii huomaa, että renkaat ovat saman kokoisia, kuin mxu 50 mallissa.TATU kirjoitti:ja tietääkö joku onko Kymco Mxu 150n vanteet yhtä suuret kun Kymco Mxu 50n vanteet jos on niin USAsta sais tämmösiä alumiini vanteita ja noi renkaat ne nyt tulis oikeastaan sen takia että jos noi Mxu 150n vanteet on yhtä suuret kun Mxu 50n vanteet niin Kymcosta tulis vähän hienomman näköinen noitten renkaitten ja vanteitten kanssa
KYMCO MXU 150
Engine Type 4-stroke air-cooled, SOHC
Displacement 149cc
Horsepower 11hp
Cooling System Air
Lubrication Wet sump
Ignition Electric/Kick
Gearbox Automatic CVT w/forward, neutral & reverse
Chassis Steel
Front Suspension Single A-arm
Rear Suspension Swing arm
Front Tires 21x7-10"
Rear Tires 22x10-10"
Front Brake Drum
Rear Brake Disc
Length 70 in.
Width 37.4 in.
Height 40.9 in.
Seat Height 29.5 in.
Wheelbase 43.9 in.
Ground Clearance 6 in. Minimun
Fuel Capacity 2.14 gals.
Weight 349lbs.
Available Colors Green, Tan, Blue or Red
MSRP $2,799

Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
- TATU
- 6WD
- Mönkijä:: Kymco Mxu 50 tulossa...
- Viesti:
Niin mä en sitä tohon edelliseen viestiini kirjoittanut mutta mä tarkotin että renkaan ja vanteen kuva koko on saman kokonen.#kymco93# kirjoitti:2008 kuvastossa viiskymppisen kuva on 3mm korkeampi kuin 300![]()
nojoo
varmaan on sama pulttijako kummasakin.
Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
-
- 6WD