MXU 50 2.0

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
henska-92
3WD
Viestit: 93
Liittynyt: 24 Syys 2007 21:20
Paikkakunta: Kymco MXU 50 Reverse -07

Viesti Kirjoittaja henska-92 »

Ookko varma ettei ne taka-akselin mutterit ole auki:D meinaan jos on niin heiluu hirveesti....tää on sitten vaan ihan arvaus :oops:
sweetman
Noppeli
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Helmi 2008 15:02

Viesti Kirjoittaja sweetman »

Nyt sitte kyllä rupiaa pikkuhiljaa v*tuttamahan tuo MXU!! Siis ei mitään valittamista pahemmin ole.. Vallan mainio peli. Mieluummin tuolla ajelen kun jollain kakspyöräsellä. MUTTA, tuo kiihtyvyys ja nopeus! Ei pe*kele!! Nyt mä tartten sitä viriä jostakin ja todella nopiasti.. Miten ihmees mä saisin sen kulkeen ainaskin 55km/h ilman että tarttis ostaa teharia?? Auttaako kuinka paljon jos vaihtaa alkuperäiset läpät hiilikuituun, tekee itse boost bottlen, 15 eturatas ja 90-95 suutin? + Tietenkin se "kuri" ilmanputsarista pois. Niin että auttaisko nuo yhtään? Tuota eturatasta olisi kyllä mukava löytää jostain.. Kun mäkin asun täälä jumalan seljän takana niin eihän täälä mitään liikkeitä pahemmin ole. Lähin mp-varaosa myymäläkin on varmaan 50km päässä. Pistin kyllä Tampereen mototownille viestin että löytyiskö niiltä 15 piikkistä eturatasta. Täytyy nyt vain odottaa vastausta.

Kiitos kaikille vastanneille jo näin etukäteen. :)
|mxu rider|
6WD
Viestit: 371
Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
Mönkijä:: Kymco MXU 50
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

sweetman kirjoitti:Nyt sitte kyllä rupiaa pikkuhiljaa v*tuttamahan tuo MXU!! Siis ei mitään valittamista pahemmin ole.. Vallan mainio peli. Mieluummin tuolla ajelen kun jollain kakspyöräsellä. MUTTA, tuo kiihtyvyys ja nopeus! Ei pe*kele!! Nyt mä tartten sitä viriä jostakin ja todella nopiasti.. Miten ihmees mä saisin sen kulkeen ainaskin 55km/h ilman että tarttis ostaa teharia?? Auttaako kuinka paljon jos vaihtaa alkuperäiset läpät hiilikuituun, tekee itse boost bottlen, 15 eturatas ja 90-95 suutin? + Tietenkin se "kuri" ilmanputsarista pois. Niin että auttaisko nuo yhtään? Tuota eturatasta olisi kyllä mukava löytää jostain.. Kun mäkin asun täälä jumalan seljän takana niin eihän täälä mitään liikkeitä pahemmin ole. Lähin mp-varaosa myymäläkin on varmaan 50km päässä. Pistin kyllä Tampereen mototownille viestin että löytyiskö niiltä 15 piikkistä eturatasta. Täytyy nyt vain odottaa vastausta.

Kiitos kaikille vastanneille jo näin etukäteen. :)
joo samanlainen olo tuli mulle ja ostinpa ton 70cc pytyn ja asennus oli helppoa. nyt menee sen 58 km/h kelistä riippuen. se kone kyllä lähti käymään 85# suuttimella, mutta kävi huonosti ja päätin laittaa itse poratun n.110#-130# suuttimen. tomii!. stana, tuli hyvä olo kun se tomii hienosti.
Huomasin muuten tänään, että on lentänyt kaasarista ''tyhjäkäyntiruuvi'' hittoon.. ei se kunnolla käynnissä pysykkään ja jalakierroksilla se ei kunnolla ota sytyttääkseen. kun lyö kaasun pohjaan niin kyllä siellä voimaa tuntuu olevan ja kulkua saisi lisättyä isommalla eturattaalla. nyt on 70cc pytyllä ajettu 162,1 km ja selvästi on mukavempi ajella tolla.
Nyt täytyy kyllä todeta, että nälkä kasvaa syödessä ja tarkoituksena olisi ostaa isompi kaasari tohon. moposportissa se on aika pirun kallis mutta kai se sitten siihen sopii kanssa.
|mxu rider|
6WD
Viestit: 371
Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
Mönkijä:: Kymco MXU 50
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

TATU kirjoitti:ja tietääkö joku onko Kymco Mxu 150n vanteet yhtä suuret kun Kymco Mxu 50n vanteet jos on niin USAsta sais tämmösiä alumiini vanteita ja noi renkaat ne nyt tulis oikeastaan sen takia että jos noi Mxu 150n vanteet on yhtä suuret kun Mxu 50n vanteet niin Kymcosta tulis vähän hienomman näköinen noitten renkaitten ja vanteitten kanssa
no nyt kun kattelin tällasta sivua, löytyi sieltä komiat vanteet, juuri noi samat mistä TATU jutteli. No, siinä sanotan, että sopii MXU 250 ja MXU 150. Kun taas katsoo kohdasta Specifications kuvan alta nii huomaa, että renkaat ovat saman kokoisia, kuin mxu 50 mallissa.

KYMCO MXU 150
Engine Type 4-stroke air-cooled, SOHC
Displacement 149cc
Horsepower 11hp
Cooling System Air
Lubrication Wet sump
Ignition Electric/Kick
Gearbox Automatic CVT w/forward, neutral & reverse
Chassis Steel
Front Suspension Single A-arm
Rear Suspension Swing arm
Front Tires 21x7-10"
Rear Tires 22x10-10"

Front Brake Drum
Rear Brake Disc
Length 70 in.
Width 37.4 in.
Height 40.9 in.
Seat Height 29.5 in.
Wheelbase 43.9 in.
Ground Clearance 6 in. Minimun
Fuel Capacity 2.14 gals.
Weight 349lbs.
Available Colors Green, Tan, Blue or Red
MSRP $2,799
Avatar
TATU
6WD
Viestit: 433
Liittynyt: 26 Joulu 2007 19:53
Mönkijä:: Kymco Mxu 50 tulossa...
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TATU »

|mxu rider| kirjoitti:
TATU kirjoitti:ja tietääkö joku onko Kymco Mxu 150n vanteet yhtä suuret kun Kymco Mxu 50n vanteet jos on niin USAsta sais tämmösiä alumiini vanteita ja noi renkaat ne nyt tulis oikeastaan sen takia että jos noi Mxu 150n vanteet on yhtä suuret kun Mxu 50n vanteet niin Kymcosta tulis vähän hienomman näköinen noitten renkaitten ja vanteitten kanssa
no nyt kun kattelin tällasta sivua, löytyi sieltä komiat vanteet, juuri noi samat mistä TATU jutteli. No, siinä sanotan, että sopii MXU 250 ja MXU 150. Kun taas katsoo kohdasta Specifications kuvan alta nii huomaa, että renkaat ovat saman kokoisia, kuin mxu 50 mallissa.

KYMCO MXU 150
Engine Type 4-stroke air-cooled, SOHC
Displacement 149cc
Horsepower 11hp
Cooling System Air
Lubrication Wet sump
Ignition Electric/Kick
Gearbox Automatic CVT w/forward, neutral & reverse
Chassis Steel
Front Suspension Single A-arm
Rear Suspension Swing arm
Front Tires 21x7-10"
Rear Tires 22x10-10"

Front Brake Drum
Rear Brake Disc
Length 70 in.
Width 37.4 in.
Height 40.9 in.
Seat Height 29.5 in.
Wheelbase 43.9 in.
Ground Clearance 6 in. Minimun
Fuel Capacity 2.14 gals.
Weight 349lbs.
Available Colors Green, Tan, Blue or Red
MSRP $2,799
No kun nyt tuli vanteista puhetta niin mä uskallan sanoa 90% varmuudella että Muxun pulttijako on edessä 4/145 ja Offset 3+2. Ja myös takana 90% varmuudella uskallan sanoa että pulttijako on 4/110 ja Offset 3+5. Ja vannekoko on 100% varmuudella edessä 10x5 ja takana 10x8. Niin ja pulttijako tieto perustuu siihen että Nimimerkillä Cooleri kirjoittava tyyppi on kirjoittanut että 250 Muxussa on pulttijako edessä 4/145 ja takana 4/110. Ja kaikki jotka ovat lukeneet Tuolta Kymco Topickista juttuja tietävät että Mxu 250 ja Mxu 300 ovat sama laite eri moottoreilla. Ja Kymcon vuoden 2008 Mönkijä esitteessä 300 Muxusta ja 50 Muxusta on saman kokoiset kuvat ja kuvien perusteella näissä kahdessa mallissa on sama pulttijako. Joten aika varmasti pulttijako on edessä tuo 4/145 ja takana 4/110 ja Offset edessä 3+2 ja takana 3+5. Ja Offset ja vannekoko tieto perustuu Duellin 2007 ATV-luetteloon. (Ja mustapa tuli Kunniajäsen!!! \:D/)
Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
_________________
Kymco Mxu 50 avaimet vapauteen
_________________
Ei riemulla ole rajaa kun Muxulla ajaa
Avatar
#kymco93#
3WD
Viestit: 99
Liittynyt: 28 Loka 2007 15:36
Paikkakunta: kiuruvesi mönkijä:Wild Bear 200cc

Viesti Kirjoittaja #kymco93# »

2008 kuvastossa viiskymppisen kuva on 3mm korkeampi kuin 300 :lol: :lol: nojoo :oops: varmaan on sama pulttijako kummasakin.
Avatar
TATU
6WD
Viestit: 433
Liittynyt: 26 Joulu 2007 19:53
Mönkijä:: Kymco Mxu 50 tulossa...
Paikkakunta: Hyvinkää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TATU »

#kymco93# kirjoitti:2008 kuvastossa viiskymppisen kuva on 3mm korkeampi kuin 300 :lol: :lol: nojoo :oops: varmaan on sama pulttijako kummasakin.
Niin mä en sitä tohon edelliseen viestiini kirjoittanut mutta mä tarkotin että renkaan ja vanteen kuva koko on saman kokonen.
Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
_________________
Kymco Mxu 50 avaimet vapauteen
_________________
Ei riemulla ole rajaa kun Muxulla ajaa
Avatar
#kymco93#
3WD
Viestit: 99
Liittynyt: 28 Loka 2007 15:36
Paikkakunta: kiuruvesi mönkijä:Wild Bear 200cc

Viesti Kirjoittaja #kymco93# »

juu niin minustakin on saman kokosia..
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

Vaan eipä se ole välttämättä sama jako jonku kuvan perusteella.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
Skygo
Tracks
Viestit: 1534
Liittynyt: 28 Helmi 2007 21:55
Mönkijä:: Ei mönsäriä
Paikkakunta: Kivitaipale City

Viesti Kirjoittaja Skygo »

sweetman kirjoitti: tekee itse boost bottlen,

Kiitos kaikille vastanneille jo näin etukäteen. :)
Öö boostbottle on kiihdytyspumppu, ei mikä tahansa puteli johon menee pensaa. Ja kaksitahtinen ei tarvi mitään kiihdytyspumppuja, vain nelitahtisessa siitä on jotain hyötyä.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
Avatar
Jippanen
Tracks
Viestit: 1034
Liittynyt: 18 Joulu 2005 16:29
Mönkijä:: 2 rengasta
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja Jippanen »

Dodii, iskä kysy sähköpostilla heinolta tarjousta 50 muxusta ;) Sieltä ostettu sen verran (2 mönkijää ja ainaki 5 prätkää) että vois vähä alennustakin saada :D
Ex:
Rally 150cc
Trapper 200mx
Goes 50s
olavi92
2WD
Viestit: 58
Liittynyt: 23 Helmi 2008 17:17
Paikkakunta: eurajoki

Viesti Kirjoittaja olavi92 »

onko kellään menny taka-akselista laakerit rikki??
sweetman
Noppeli
Viestit: 21
Liittynyt: 02 Helmi 2008 15:02

Viesti Kirjoittaja sweetman »

Se 70cc kyllä kiinnostais..Mutta ei millään tohtisi ostaa uutta. Jos jollakin on 70cc niin ilmottakaa mulle samantien. Olisin tosi kiinnostunu sellaasesta. :)
unlucky
6WD
Viestit: 274
Liittynyt: 05 Kesä 2007 22:56
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja unlucky »

minulla! muttas en ainaki huomas helposti kun akselin toinen puoli leijui siinä takakeskiössä... laakerit menee kyllä aina helposti jos on paljon ajoa...
|mxu rider|
6WD
Viestit: 371
Liittynyt: 06 Huhti 2007 08:15
Mönkijä:: Kymco MXU 50
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

olavi92 kirjoitti:onko kellään menny taka-akselista laakerit rikki??
Yhellä MX-er kuskilla on vissiin mennyt. näin minä olen kuullut.
Vastaa Viestiin