Kul mää ainakkii kehtaan.Pojalla on toi Kymco kun se Fox on kuin lasten leikki mönkkä.Kyllä se Kymco on toiminut moitteetta ja sillähän saa kyyvittääkin laillisesti vaikka en sitä ostaessani tiennyt.Ollaan pojan kaa käyty ajeleen sähkölinjan pohjia ja ei ole työntää tarvinnut,sitkeesti on sälli tullut perässä.Pojan kaverin Fox ei juuri maastossa kulje,eikä kaveri kuulemma lähdekään millään maastoon ajeleen.Fox on kyllä kova ottaan huippuja,taitaa olla rajoittimet pois.Kymco menee semmoiset viidet kympit vakiona.
¤VETERAANIT¤
Kerran jo luulin olleeni oikeassa, valitettavasti erehdyin...
Mun serkulla on foxi! Ite olen ajellu sillä reilu 220 kilsaa. Iha hyvä peli en osaa vertailla muihin koska en ole millään muulla 50cc mönkkärilla ajellu.
Joo olen katellu semmosta mopomönkkäriä ku Aeon Revo 2. http://www.forteco.fi/monkija_revo2_50cc.html Hienohan tuo on ainakin mun mielestä. Onko kellään tietoa tästä, taitaa olla melko uusi merkki ku ei löydy tietoa mistään.
Edit. Tarkistakaahan että menee noi linkitykset oikein, mukavampi lukea, -amis-
Antti R kirjoitti:Mun serkulla on foxi! Ite olen ajellu sillä reilu 220 kilsaa. Iha hyvä peli en osaa vertailla muihin koska en ole millään muulla 50cc mönkkärilla ajellu.