MXU 50 2.0
Re: MXU 50 2.0
Kuinka usein tarvii huoltoa tehdä kyseiseen mönkijään ja onko se ihan susi? Tarviiko mitään ihmeempiä tehdä jos haluu että kulkee sen 60km/h?
Herää kysymys mistä on kysymys.
Huoltoahan voi tehdä niin usein kun itse haluaa, mutta huoltotaulukon mukaan ensin 500km kohdalla, sitten 2500km, 5000km jne.
Kestävyydestä kertoo jo se että kun katsoo esim. paljon tälläkin foorumilla Kymcoilla on ajettu, niin ei se ihan susi vehjes ole...
Kestävyydestä kertoo jo se että kun katsoo esim. paljon tälläkin foorumilla Kymcoilla on ajettu, niin ei se ihan susi vehjes ole...
Vissiin vilkkurele kärähti. Ainakin siitä päätellen että kun laittaa vilkun vasempaan päin niin menee hätävilkut päälle. Oikealle toimii ihan normaalisti. Tai ei oikeastaan voi sanoa että hätävilkut menee päälle kun siitä kuuluu se kovempi naksutus, mutta eniveis. Paljonkohan tuo vilkkurele maksaa?
Moi, olen ostamassa kyseistä vehjettä ja kaupan ratkaisee viritys.
Mitä oon täällä lueskellu niin aika nuha vehje
Eli paljon sitä tarttis virittää että pääsis 60-65km/h ?
Ja mahdollisimman halvalla tietenki. Kun kattelin tossa niin tehari ja 70cc ois yhteensä jo 300e
Kiihtyvyyttäkin ois mukava saada mutta sitä varmaan tulee jonkin verran mukana ^^
Niin ja vielä se että pitääkö teharia kuinka paljon muokata että sen saa sinne ängettyä ?
Mitä oon täällä lueskellu niin aika nuha vehje

Eli paljon sitä tarttis virittää että pääsis 60-65km/h ?
Ja mahdollisimman halvalla tietenki. Kun kattelin tossa niin tehari ja 70cc ois yhteensä jo 300e

Kiihtyvyyttäkin ois mukava saada mutta sitä varmaan tulee jonkin verran mukana ^^
Niin ja vielä se että pitääkö teharia kuinka paljon muokata että sen saa sinne ängettyä ?
- All-Terrain Vehicle
- Tracks
Vähä erikoisempi kysymys taas vaihteeksi
. Nii, että ootteko tehneet mitää tolle Kymcon avaimelle? Kun siinähän on semmonen kauhee muovi rinkula, nii ettei se oikein taskuun mene muun avain nipun kanssa nätisti ainakaan
. Nii ootteko leikannu sitä tai jotai 

Suomen Nuoret Mönkijäharrastajat
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
Mönkijätaistelulähetti
EU T3 badass bombers! 2/3
Kymco mxu 50 -> Polaris Sportsman 500 T3 -> Polaris Bigboss 800 6x6
- MXU 50-^Alkku^-
- 4WD
- Mönkijä:: Kymco MXU 50 (Reverse) '09
mä oon vähä mietiskelly samaa juttua
mut toisaalt olis simppeli ku vie sen avainsepälle ni tekee millasen haluaa alle kympillä
mut toisaalt toi on hyvä siks et sinne ei sit pääse mitää epätoivottua just jtn vaikka,... noemt jtn
:D mut enivei kannttaa tota lukko/avainseppää harkita ;D

Terve, elikkäs tutkin vähän tota muxuun menevää tecnigas putkea ja ihmettelen kun videolla olevan putken paisarissa näkyy hitsaussaumat, vaikka tuotekuvissa putki on selvästi pullistamalla tehty?
http://www.youtube.com/watch?v=UheqEvtm2LE
http://www.fi.easyparts.nl/showarticles ... Mxe-R.html
Ei ois kiva tilatessa yllättyä että se onki rumempi mitä kuvassa, mut minkälaisia ne teidän tecnigas putket on?
http://www.youtube.com/watch?v=UheqEvtm2LE
http://www.fi.easyparts.nl/showarticles ... Mxe-R.html
Ei ois kiva tilatessa yllättyä että se onki rumempi mitä kuvassa, mut minkälaisia ne teidän tecnigas putket on?
- Saalistaja
- 6WD
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
http://www.wms-online.de/product_info.p ... ts_id/3695 tossa näät muksun teknikaassin mallin. Toi kuva easypartsilla on samanlainen kuin aeonin putki. Muksussa tietty paljon pitempi putki kuin noissa pikkumopomönkkäreissä.
Jahas, eli tuollanen on muxun putki... Mutta tossa kuvassahan on silti eri äänenvaimennin ku äskeisellä videolla??
- Saalistaja
- 6WD
- Mönkijä:: Derbi DXR 250
Ilmeisesti mutta mitä oon nähny niin änkkä pitäs olla samanlainen ku videossa ainakin jos tilailee easypartsilta.
Voisko joku pistää vaikka kuvaa missä on muksussa öljynvaihto proput kun ei oo käsikirjaa et näkis mis ne on. Onko koneessa moottoriöljyt ja vaihteistoöljyt erikseen vai onko pelkästään vaihteistoöljyt?? olisin kiitolllinen tiedosta
Kyseessähän on kaksitahtikone, joten moottoriöljyä lisätään penkin alla olevaan säiliöön. Vaihteistoöljyn tyhjennys- ja täyttöproppu sijaitsee eturattaan kotelon alla. Voin napata kuvan kunhan kerkeän...
Elikkäs tuossa näkyy mistä vaihteistoöljy vaihdetaan. Punainen rinkula on täyttöaukko ja tyhjennysproppu on tuon kotelon alla nuolen osoittamassa paikassa.
(Sori huonosta kuvasta, toivottavasti ymmärsit...
)

(Sori huonosta kuvasta, toivottavasti ymmärsit...

Eikös penkin alla olevaan säiliöön laiteta 2-tahti öljyä?? Ja kiitokset kuvasta.Jopeli kirjoitti:Kyseessähän on kaksitahtikone, joten moottoriöljyä lisätään penkin alla olevaan säiliöön. Vaihteistoöljyn tyhjennys- ja täyttöproppu sijaitsee eturattaan kotelon alla. Voin napata kuvan kunhan kerkeän...
Jep, mutta moottoriöljyähän sekin on.