AEON REVO 2
Re: AEON REVO 2
Itte oisin nyt ostamassa tämän merkkistä kulkupeliä ittelle. Kannataako? Onko näissä vehkeissä mitään tyyppivikaa? Löytääkö vara-osia? Netistäkin? Saako nämä menemään kaupaksi sitten kun itse ei enää tarvitse?
Heippa Jupezki. Ostin itse noin 800km ajettuna eraasta liikkeesta eli kaipa noita kaupaksi saa. Mulla on toiminu nyt 3500km asti ihan hyvin ja ei vikaa tunnu olevan missaan, paitsi etta mittari nayttaa hurjia lukemia, mutta eipa nailla mopomonkkareilla hirveesti ylinopeutta ajeta eli samapa tuo. Varaosia loytyy, koska koneena toimii vaakaminarellin kopio, jota melkein jokaisessa skootterissa on. Netistakin ja sieltaha ne oikeesti kannattaa tilatakin. Viriosaa on, mutta tehoputki on kiven alla. Itse pitaa muokata toisesta putkesta hitsin ja kovan hermon kanssa. Mun mielipide on, etta kannattaa. Jos ei ole rahasta kiinni niin suosittelen kuitenkin AEON COBRA:a, koska ikina ei voi olla kokoa liikaa
Onnea ostokseen!

- eekkelund
- 2WD
- Mönkijä:: Silver Fox ja Aeon Revo2
vhilzu, onkos siulla mitään virejä tai mitään muuta semmosta, tossa menopelissäsi? 

Eipa oo viel, ku homma on rahasta kiinni. Ku rahaa saan ni isompaa pyttya, teharia ja multivariaattoria pitas hommata..
Mistä löytys käynnistyspolkimen jousi revo 2:seen? Ärsyttävää ku jumittaa toi poljin ala-asentoo.. 
Linkkiä jos joku laittelis ku en ite googlettamalla löytäny..

Linkkiä jos joku laittelis ku en ite googlettamalla löytäny..
- eekkelund
- 2WD
Jos maahantuojalta kyselisit, tai jälleenmyyjältä.
Jep pitää kysellä.. Onko mimmonen homma ottaa se koppa irti missä se poljin on (variaattorin koppa?) Eli pitääkö vaa avata ne kuusiokolot siitä kopan ympäriltä ja vetästä pois? Vai pitääkö tehä mitään muuta?
- eekkelund
- 2WD
Siinä on vähän katteet tiellä, et vois niitä vähän irrotella. Muuten just noin.
Ilmottele jos jostain loydat sellasen jousen! Mulle veli (pikkuveli
koko pienen ikansa haaranny juttujen kanssa) sano, etta toivottavasti ei ole sielta kaynnistyspolkimesta menny jotkut, koska muuten tulee kallis keikka. Eli jos jousen vaihto ei auta niin homman korjaaminen maksaa hermot ainakin. Onko ketaan REVO -kuskia muuten varsinais-suomen alueelta tai jopa turun lahiseuduilta? Tai jos muita mopomonkijoiden omistajia olis ni olis kiva menna tossa talvella johonki leikkimaan. Tekis mieli kokeilla jotain viritettya pelia ennen kun itte rupeen virittelee. "Onko se sen arvosta, etta autokortti siirtyy. Onhan se jo ajankohtainen n. vuoden paasta." tms 

En oo viel ainakaa netistä löytäny, mutta ens viikolla käyn kattelee paikallisista Mp-liikkeistä. Mulla se jousi v*ttuilee vaan kylmällä koneella. Lämpimänä palauttaa ihan normaalisti ja hyvin.
Jaajaa, mulla se taas ei palauta sitten ollenkaan. No onneks tuohon on jo tottunu, suht sutjakkaasti sen sielt jalalla takas repii melko nopeestikin jo 

Onko kukaan vielä laittanu omaan kömpijäänsä sigmaa? Itellä ois aikomuksena laittaa mutta ei oo vielä löytyny järkevää paikkaa magneeteille. Jos jollain on sigma niin toteutuksesta kuvia kiitos! 

Omistan varmaan ainoon valkosen aeon cobran turus;) ei kyllä turussa kieltämättä kauheesti mönkijöit oo... Jos sul on aeon revo ni sit oon varmaa nähny sut;p sillä yhen revon oon turus nähny.vhilzu kirjoitti:Onko ketaan REVO -kuskia muuten varsinais-suomen alueelta tai jopa turun lahiseuduilta? Tai jos muita mopomonkijoiden omistajia olis ni olis kiva menna tossa talvella johonki leikkimaan.