Asiaa. TATUn pitäisi laittaa linkkejä jonnekki missä sanotaan jotain ja lopettaa päteminen tyyliin:
"Mun mielestä kaikki muut mönkijät on huonoja koska ne on niin pienia ja rumia ja kymco on hieno koska se on niin iso ja sillä voi ajaa metsässä ja sitten mulla tuli vielä mieleen että jo ostaisin vaikka tällaisen mönkijän
kokopeitteen niin mahtaisikohan sellainen olla hyvä ja sitten mun mielestä kannattaa hankkia kaikkea tavaraa valmiiksi kun on se mönkijäkin tulossa vuonna 2010 ja sitten kun "Saalistaja" kysyit niin sen eturattaan pulttijako on 7/52 koska se on sama kuin mxu 250 mallissa ja sellaisen näin jossain olevan sopiva mxu 250 malliin joka muuten on rungoltaan aivan sama kuin tuo mxu 50 jollaisen aion ostaa sitten kun tulee ikää lisää ja sillä mönkijällä on varmaan kiva ajella talvellakin vai mitä mieltä olette kun ainakin "|mxu rider|" sanoi että sillä voi ajaa ihan hyvin ilman tällaisia
lumiketjuja ja ne olisivat aika kalliitakin on ostaa tällaiseen mönkijään."
Mahdoitkohan nyt TATU tajuta, että jos aloittaa kirjoittamaan jotain, niin sen pitää olla asiaallisesti muotoiltu kysymys tai väite? Jos meinaat, että siihen joku jaksaisi vastata, niin olisi syytä käyttää isoja alkukirjaimia ja välimerkkejä. Myös lauseen pituuteen voisi kiinnittää huomiota. Myös jos lainaat toisten kirjoittamia tekstejä, niin voisit pitää ne sellaisinaan, toki lyhentää voi. On meinaan ärsyttävää lukea omaa tekstiään muokattuna tai jos siihen on lisätty jotain.
(nimet Saalistaja ja |mxu rider| olivat vaan esimerkkejä tekstissä)