MXU 50 2.0

Täällä keskustellaan 50 kuutioisista mönkijöistä sekä kevyistä nelipyöristä.
TATU
6WD
Mönkijä:: Kymco Mxu 50 tulossa...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TATU »

Jippanen kirjoitti:No helkama ja tyscon on ihan samoja :) Mut ei nyt tehä tästä mitään "kymcon kopio" -topicia..
Ei tehä ei eikä traktori topiciakaan :wink: eiks nii :?:
Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä
Saalistaja
6WD
Mönkijä:: Derbi DXR 250

Viesti Kirjoittaja Saalistaja »

Hehee, on toi aika siistii keulii penkistä... Vetäsin kerran jo ympärikin ja meinas mönkijä kaatuu päällekkin :shock: No tyrkkäsin sen eteenpäin ja lähin keulimaan uudestaan :lol:
Skygo
Tracks
Mönkijä:: Ei mönsäriä

Viesti Kirjoittaja Skygo »

|mxu rider| kirjoitti:Sitte tästä traktori mönkijästä vielä, että mahtaakohan niissä aina olla tollanen penkki ja ihme peilit..? Kai ne sais siit otettuu vekeen.. ai stana ois muute nättii pamauttaa tollanen koulun pihaa.. ja sit viel nähdä sen poliisin ilme ku huomaa et sitä saa ajaa T-kortil.. mitähän sellanen kulkee? mielestäni traktorin suurin sallittu nopeus oli jtn 40km/h, mutta kai siihen saa sellasen on/off rajottimen, mikäli siinä rajotin pitää olla.
Papkoteista on (ja jatketaan) höpinää polariksen palstalla.
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Kuva - Pyöräkuormaajien aatelia
Skygo
Tracks

TATU kirjoitti:Sakothan ylinopeudesta tulee juu ja noi nopeus jutut saatto mennä väärin mutta tämän jutun mukaan (sivu 9) laissa on porsaanreikä joka sallii virittämisen.

Voi sviddunääs sentään ekkö nää osaa lukea :?: :?: :?:

"porsaanreikä joka sallii virittämisen??" No, vielähän teikällä on parivuotta aikaa oppia suomenkieltä peruskoulussa -
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Saalistaja
6WD
Mönkijä:: Derbi DXR 250

Viesti Kirjoittaja Saalistaja »

TATU kirjoitti:Sakothan ylinopeudesta tulee juu ja noi nopeus jutut saatto mennä väärin mutta tämän jutun mukaan (sivu 9) laissa on porsaanreikä joka sallii virittämisen.

No voi perkule, onko mulla liian vanhat silmät ku en kyllä sivulta 9 erota yhtään mitään missä mainittaisiin että laissa sallitaan virittäminen, tai on mitään porsaanreikiä?? Voisit hankkia vähän ikää ensin ja tietämystä, ennen ku tuut tänne foorumille pätemään joka ainooseen topicciin... :axe: [-X :butthead:
Skygo
Tracks

Tatu, JOS SE PÄTEMINEN EI lopu, modepuolella joudumme sopimaan mitä siitä seuraa. Sillä jos jauhat täällä jotain "joo musta tuntuu että se on niin" -tietoa, joku siitä tietämätön ottaa sen sitte todesta. Että mietippä ensin ennenku edes luulet mitään :butthead:
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

|mxu rider|
6WD
Mönkijä:: Kymco MXU 50

Viesti Kirjoittaja |mxu rider| »

Asiaa. TATUn pitäisi laittaa linkkejä jonnekki missä sanotaan jotain ja lopettaa päteminen tyyliin:
"Mun mielestä kaikki muut mönkijät on huonoja koska ne on niin pienia ja rumia ja kymco on hieno koska se on niin iso ja sillä voi ajaa metsässä ja sitten mulla tuli vielä mieleen että jo ostaisin vaikka tällaisen mönkijän kokopeitteen niin mahtaisikohan sellainen olla hyvä ja sitten mun mielestä kannattaa hankkia kaikkea tavaraa valmiiksi kun on se mönkijäkin tulossa vuonna 2010 ja sitten kun "Saalistaja" kysyit niin sen eturattaan pulttijako on 7/52 koska se on sama kuin mxu 250 mallissa ja sellaisen näin jossain olevan sopiva mxu 250 malliin joka muuten on rungoltaan aivan sama kuin tuo mxu 50 jollaisen aion ostaa sitten kun tulee ikää lisää ja sillä mönkijällä on varmaan kiva ajella talvellakin vai mitä mieltä olette kun ainakin "|mxu rider|" sanoi että sillä voi ajaa ihan hyvin ilman tällaisia lumiketjuja ja ne olisivat aika kalliitakin on ostaa tällaiseen mönkijään."

Mahdoitkohan nyt TATU tajuta, että jos aloittaa kirjoittamaan jotain, niin sen pitää olla asiaallisesti muotoiltu kysymys tai väite? Jos meinaat, että siihen joku jaksaisi vastata, niin olisi syytä käyttää isoja alkukirjaimia ja välimerkkejä. Myös lauseen pituuteen voisi kiinnittää huomiota. Myös jos lainaat toisten kirjoittamia tekstejä, niin voisit pitää ne sellaisinaan, toki lyhentää voi. On meinaan ärsyttävää lukea omaa tekstiään muokattuna tai jos siihen on lisätty jotain.

(nimet Saalistaja ja |mxu rider| olivat vaan esimerkkejä tekstissä)
|mxu rider|
6WD

Saalistaja kirjoitti:Hehee, on toi aika siistii keulii penkistä... Vetäsin kerran jo ympärikin ja meinas mönkijä kaatuu päällekkin :shock: No tyrkkäsin sen eteenpäin ja lähin keulimaan uudestaan :lol:
Mites toi sitten onnistuu penkistä keuliminen? IRC-Galleriassa näin kuvia ku joku veti, mutta vaikeeta tuntuu olevan 70cc ja vakio varilla.. Onks sulla sitten teharia siinä? Ainiin ja se gallerisata löytämäni heppu keuli vakiolla istuvalteen lumisella pinnalla :o
Skygo
Tracks

[vitsailua]Tuli tässä mieleen että mistä tatu voi olla varma että asiat ovat näin?

Siis ei mullä mitään kymcoa vastaan ole, mutta kun ole koko mönkijää niin soon errrritttttäääiiin viisasta leuhottaa tuohon tyyliin :!:

Mutta mutta, mitäs sitten joskus parin vuojen päästä tatu saa mönkiänsä, mutta se sattuukin olemaan täysin päin :butthead: tehty kappale :?: :twisted:
Lukeeko siinä sitte toisinpäin? [/vitsailua]
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

Joontatan
2WD

Viesti Kirjoittaja Joontatan »

Vois tatulla lukea näin jos tulisi maanantai kappale:

Kymco Mxu 50 ainut huono mopomönkijä

pyydän anteeksi, jos tämä loukkasi kymco kuskeja tai tatua mutta ei nyt kerta kaikkiaan voinut vastustaa kiusausta :D meni vähän OT?
Kömpijä---> Adly silver fox, roxonin tarroilla :D
-Osku-
6WD
Mönkijä:: Kaksipyöränen

Viesti Kirjoittaja -Osku- »

Ei hemmetti :lol: juomat menee väärään kurkkuun... Joo mutta tänne ei tarvitse kirjoittaa mitään luulopuheita, niitä voi kirjoitella vaikka tänne! Eiköhän tämä aihe ole käsitelty. :wink: P.S. Tietääkö kukaan mistä sais wunderbaumia ja karvanoppia halvalla kun saan (B) ajokortin vuonna 2011!? :D
Jopeli
Tracks

Viesti Kirjoittaja Jopeli »

Hahaha :lol: Asiaa. :lol:
Skygo
Tracks

Näin se homma etenee :lol:
Skygo's kuvablogi
(päivitetty 5.10.)

|mxu rider|
6WD

hyvä.. varmaa täältä :lol:
TATU
6WD
Mönkijä:: Kymco Mxu 50 tulossa...
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TATU »

Skygo kirjoitti:[vitsailua]Tuli tässä mieleen että mistä tatu voi olla varma että asiat ovat näin?

Siis ei mullä mitään kymcoa vastaan ole, mutta kun ole koko mönkijää niin soon errrritttttäääiiin viisasta leuhottaa tuohon tyyliin :!:

Mutta mutta, mitäs sitten joskus parin vuojen päästä tatu saa mönkiänsä, mutta se sattuukin olemaan täysin päin :butthead: tehty kappale :?: :twisted:
Lukeeko siinä sitte toisinpäin? [/vitsailua]
No toi ensimmäinen lainaus meinaa vaan sitä että mun mielestä Muxu on ainut mönkijän eikä lelun näköinen mopomönkijä, ja toi toinen toinen allekirjoitus meinaa sitä, että kun oman moottori käyttöisen tieliikenne laitteen saa niin onhan siinä silloin avaimet vapauteen kun jos ei viitsi kävellen tai pyörällä mennä jonnekin niin vanhemmat joutuu kuskaamaan mutta kun on vaikka Muxu niin eipä tartte vanhempien kuskata. Ja kolmas allekirjoitus meinaa vaan sitä että Muxulla ja millä hyvänsä mönkijällä ajaminen on vaan mun mielestä toodella hauskaa, kun minäkin olen mönkijää ajanut niin tiedän omalla kohdalla mistä puhun. Ja jos mä nyt sitten kahden vuoden päästä saan päin :butthead: tehdyn laitteen niin sille ei sille sitten voi mitään, mutta siinä tapauksessa tossa tulee varmaan lukemaan Kymco Mxu 50 ainut oikea mopomönkijä, Kymco avaimet halvattuun ja Ei helvetillä ole rajaa kun Kymcolla ajaa ja jos se nyt on päin :buthead: niin mä myyn sen heti kun mä saan kevari kortin ja kevarin. Ja vielä siitä mun epä tietoisesta kirjottelusta mä lupaan, että jos mä kirjotan jotain mitä mä en varmaksi tiedä niin mä kirjoitan siihen viestiin, että tämä ei sitten ole varmaa tietoa. Ja vielä toi laissa on porsaanreikä homma niin siihen vaan lisäyksenä vielä että siellä Liikennevilkku jutussa lukee selvälle suomen kielelle käännettynä, että mopoa saa virittää jonkun verran ennen kuin saa ne verot maksettavakseen, mutta sakot saa jos jää kiinni viritetyllä mopolla ylinopeutta ajaessaan samalla lailla ihan niin kuin saa jos ajaa virittämättomällä mopolla ylinopeutta.
Vastaa Viestiin