Tuo ei varmaan auta muuhunku äänen lissäämiseen vai nostaako huippuja ja vääntöö
Onkos kukaan viilannu sitä mistä pakoputki lähtöö niin pois sen puolikuun muotosen metalli palan pois kokonaan, täällä on osa viilattu pois. Nuoseeko noppeus hirveesti jos ottaa sen kokonaan pois?
Pönkijä siis Goes 50
taas tuli niin sekava viesti, mut koittakee ymmärtää.
grizzly 350 kirjoitti:Tuo ei varmaan auta muuhunku äänen lissäämiseen vai nostaako huippuja ja vääntöö
Onkos kukaan viilannu sitä mistä pakoputki lähtöö niin pois sen puolikuun muotosen metalli palan pois kokonaan, täällä on osa viilattu pois. Nuoseeko noppeus hirveesti jos ottaa sen kokonaan pois?
Pönkijä siis Goes 50
Minä olen hionut se pois, eikä se ollut mikään metallin pala vaan se oli valettu puoliksi umpeen. Mutta samalla pistin teharin kiinni niin en tiedä että vaikuttiko nopeuteen, mutta uskoisin että jooo. BTW kyselit joku aika sitten goessin vanteen pulttijakoa, ni onkos se selvnnyt ?
Kiitos vastauksista ja nyt tiiän ton pulttijaon eteen se on 4x110 ja taakse tais olla sama lukema jos nyt muistan
Kohta kyl lähtee se metalli sieltä poikkeen, rupee tympimään ku kaikki männee ohi
taas tuli niin sekava viesti, mut koittakee ymmärtää.
grizzly 350 kirjoitti:Kiitos vastauksista ja nyt tiiän ton pulttijaon eteen se on 4x110 ja taakse tais olla sama lukema jos nyt muistan
Kohta kyl lähtee se metalli sieltä poikkeen, rupee tympimään ku kaikki männee ohi
Voihan v*ttu...Päätti sitten taka-akseli antautuu kesken ajon.. Mutta onneks ei ollu ku 20kmh vauhtii ku katkes semmonen 2cm vasemmalta puolelta akselin päädystä..Aluks luulin että se pelkkä laakerinkiristysmutteri ois hävinny mutta ei mikäs se hyvin meniskää...Ei kellää ois myynnissä Revo2 taka-akselii ku nyt ois sitten sillekki tarvetta jos ei muuta keksi siihe...?
Tossa omassa revossa polkukäynnistyksen vipu ei palaudu. Mikäs siinä voisi olla vikana? Löysä jousi ym.?
Toinen ongelma on, että jos mönkijä on seissyt ajamattomana pari päivää, niin ei meinaa oikeen käynnistyä. Pitää ensin polkea jonkunaikaa ja sitten odottaa hetki, jonka jälkeen käynnistyy jotenkuten.
Siel on likaa vaan. Onko se nyt variaattori vai mikä ni aukaset siitä ja putsaat jollain vedellä/CNC(?)llä sen hammasrattaan niin kyllä palautuu taas.
Tuosta männäntapista vielä sen verran, että millä lukemalla selvitään? 12 vai 10mm? Tarkotus olis laittaa mönkijä kulkemaan ja aika olennainen tieto olis! Kiitos jo etukäteen
-Ville
Männäntappi sama kuin aidossa minarellissa, eli 10mm.
Eli ei tarvi ostaa mitään CPI/Keewayn sylinterisarjaa, vaan perus ilmajäähy vaakaminarelli sylinteri käy. (esim. Yamaha Neos/ MBK Ovetto)
Ostinpa muuten omaan Revoon tuon Tecnigasin, vähä sai modata tosiaan: alkukäyrään 5cm lisää, vaihdekepin kehystä piti viilata ja sivukatteesta huomaamaton pala pois. (lähti oikeestaan sulaen ) http://www.aijaa.com/v.php?i=6772275.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=6772276.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=6772280.jpg
Hyvin kiihtyy kylmänä, pitää vielä säätää variaattori että kiihtyy lämpinämäkin: +15% vastapainejousi ja +15% kytkinjouset sisään
Vakiosylinterin pakoaukkoa hieman viilailtu, huiput tällä hetkellä noin 53kmh. Voi vielä nousta jos säädän rullat ton nykysen tehoalueen mukasiks. (ehkä 1g kevyemmiks)
Kuinkas paljon muuten nuo vakiorullat painaa? Ei jaksais punnita
Olisi varmaan kannattanu leikata/viilata etukäteen ettei olisi käynyt noin.:S Jos ne siihen suli hyvin ni ei helbosti irti lähde:D Ja ne rullat taisipa olla 7g jos oikein muistan.
Ei kyllä se lähti irti putkesta ihan noin vaan, ei jääny jälkee. Ja sopivan kokonen, huomaamaton suikale lähti, vieläpä siististi Onko rullien koko muuten 16x13 vai sama kuin esim. Aeroxissa 15x12?